منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

تایید مدارک مهاجرت به آلمان

تایید مدارک مهاجرت به آلمان
تایید مدارک مهاجرت به آلمان
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم درباره تایید فرمهای مهاجرت به آلمان ، تایید پاسپورت برای مهاجرت به آلمان ، تایید مدارک تحصیلی آلمان و تایید مدارک مهاجرت به آلمان صحبت کنیم. اگر قصد مهاجرت به آلمان دارید این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم درباره تایید فرمهای مهاجرت به آلمان مخصوصا تایید پاسپورت برای مهاجرت به آلمان صحبت کنیم. اگر قصد مهاجرت به آلمان دارید پیش نیاز هر اقدامی تایید مدارک مهاجرت به آلمان است. ما می توانیم تایید مدارک تحصیلی آلمان را برای شما عزیزان در کمترین زمان ممکن  انجام دهیم.

 

ضرورت تایید مدارک مهاجرت به آلمان

در ابتدا باید گفت شما از هر روشی برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید. نیاز است که مدارک ترجمه شده به تایید یک وکیل مهاجرت متخصص برسد. تا مدرک شما در سطح بین الملل اعتبار و ارزش داشته باشد. در مرحله آخر همه برنامه های مهاجرتی نیاز است اصل مدارک را شخصا به آلمان ببرید. البته باید اشاره کنیم که تنها مهر وزارت دادگستری و ترجمه مدرک دلیل بر اعتبار مدرک در سطح بین الملل نیست. تایید مدارک مهاجرت به آلمان توسط وکیل بین المللی روند اعتبار بخشی به مدارک شما را تکمیل می کند.

 

تایید پاسپورت برای مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان از روش های کارآفرینی ، تحصیلی، سرمایه گذاری و خرید ملک و پناهندگی امکانپذیر است. میتوان گفت برای اکثر موارد لازم است تایید پاسپورت برای مهاجرت به آلمان را داشته باشید. در بسیاری از موارد سفارت ممکن است از فرد تقاضای  تایید گذرنامه و یا کپی برابر اصل صفحات گذرنامه را نمایند. لازم به ذکر است با وجود آن که در گذرنامه اطلاعات فرد به زبان انگلیسی نوشته شده است. ممکن است سفارت برای ثبت در پرونده،از شما درخواست ترجمه رسمی و تایید پاسپورت برای مهاجرت به آلمان  توسط یک وکیل بین المللی را نماید.

بیشتر بدانید!
ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان

متقاضیان عزیز می بایست به این نکته توجه داشته باشند که گذرنامه قابل ترجمه رسمی و امکان اخذ تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه را دارا می باشد. برای تایید پاسپورت، ترجمه رسمی گذرنامه و ارائه اصل مدرک کافی است و به مدرک دیگری جهت تایید آن احتیاج نیست.

 

تایید مدارک تحصیلی آلمان

اگر قصد مهاجرت به آلمان از طریق ویزای تحصیلی را دارید، باید مدارک دانشگاهی شما به تایید کشور آلمان برسد. در ابتدا باید قابلیت تایید مدارک تحصیلی آلمان خود را از طریق ZAB  بررسی کنید. سازمان ZAB  وظیفه بررسی مدارک تحصیلی غیر آلمانی را برعهده دارد.

این سازمان ضمن تایید مدارک تحصیلی آلمان به شما معدل آلمانی می دهد. این معدل برای ثبت نام در دانشگاه یا امکان دسترسی به بازار کار در آلمان را فراهم میکند. در سایت ZAB  که به آنابین (Anabin) معروف است می توانید لیست رشته و دانشگاه تحصیل خود را بیابید اگر نام رشته و دانشگاه شما در این سایت معتبر باشد، مرحله اول تایید مدارک تحصیی آلمان را پشت سر گذاشته اید.

مرحله دوم برای تایید مدارک تحصیلی آلمان آن است که مدرک خود را توسط یک دارالترجمه رسمی معتبر ترجمه کنید. بسته به نوع دانشگاه ممکن است نیاز به تایید و مهر دادگستری داشته باشید. اما مهم ترین و اصلی ترین مرحله همانطور که اشاره کردیم تایید مدارک تحصیلی آلمان توسط وکیل متخصص مهاجرت است. اگر این مورد انجام نشود در هنگام مراجعه حضوری به سفارت آلمان یا ثبت نام حضوری در دانشگاه های آلمان مشکلات زیادی خواهید داشت. بقیه مراحل برای اخذ ویزای تحصیلی را در مقاله ” مراحل اخذ ویزای تحصیلی آلمان ” حتما مطالعه کنید تا با اطلاعات کافی و جدید قدم در این مسیر بگذارید.

بیشتر بدانید!
دریافت مجوز کاری قبرس چه شرایطی دارد؟

 

 تایید مدارک شغلی برای مهاجرت

برای تایید مدارک شغلی، شما باید بدانید که آیا، حرفه‌ای معادل حرفه‌ ای که شما در خارج از آلمان داشته اید در آلمان وجود دارد یاخیر. برای این امر باید مرکز مسئول به رسمیت شناختن شغل خود را که در هر ایالت آلمان متفاوت است را بیابید.

برای تایید فرمهای مهاجرت به آلمان باید مدارک شما دارای ویژگی ها و فرمت های خاص باشد. در هنگام تایید فرمهای مهاجرت به آلمان وکیل متخصص مهاجرت، این ویژگی ها را برای شما بازگو می کند. توجه داشته باشید که وکیل این حق را برای خود محفوظ می دارد که در مواردی، از شما مدارک دیگری نظیر اساسنامه شرکتی که در آن کار می کنید را درخواست نماید. اگر خواهان دریافت ویزای کاری آلمان هستید ، شنیدن پادکست صوتی تفاوت بلوکارت و اقامت کاری توصیه اکید وکلای ماست.

 

شرایط کلی تایید فرمهای مهاجرت آلمان

برای اخذ تایید فرمهای مهاجرت به آلمان باید اصل مدرک به زبان فارسی را نیز به همراه داشته باشید. به علاوه یک نسخه کپی نیز به همراه داشته باشید. از باب اهمیت موضوع تاکید می کنیم که مدارک شما حتما باید توسط دارالترجمه معتبر رسمی ترجمه شده باشد. بنابراین از اینکه خودتان بخواهید مدارک را ترجمه کنید بپرهیزید.

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با  دارا بودن تجربه و تخصص کافی هم تایید مدارک مهاجرت به آلمان را انجام می دهند و هم از طریق سرمایه گذاری در آلمان سریعترین راه اخذ اقامت آلمان را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند. اگر می خواهید اطلاعات جدید داشته باشید مقاله قانون جدید مهاجرت آلمان را از دست ندهید.

بیشتر بدانید!
ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند (2019)

برای اطلاعات بیشتر در مورد تایید مدارک مهاجرت به آلمان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟