منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

تایید مدرک کاستودین کانادا و مدیکال کانادا

تایید مدارک کاستدین کانادا، تاییدیه custodian کانادا، تاییدیه مدیکال کانادا، تایید مدرک Medical کانادا، بین المللی شدن مدارک
تایید مدارک کاستدین کانادا، تاییدیه custodian کانادا، تاییدیه مدیکال کانادا، تایید مدرک Medical کانادا، بین المللی شدن مدارک
نکته اصلی اینکه برای رسمیت و اعتبار بخشیدن به تمامی اسناد و مدارک بین المللی از جمله مدرک کاستدین و مدیکال کانادا برای مهاجرت به کانادا با پذیرش تحصیلی الزامی است که یک وکیل رسمی بین المللی این مدارک را مشاهده، تایید و امضا و مهر رسمی نماید که زمان ارائه آنها در سطح بین الملل و کشور مورد نظر راحت تر مورد تایید و پذیرش مقامات و مسئولان رسمی مرتبط قرار گیرد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

دانش آموزان خردسالی که قیم کانادایی داشته باشند و نسبت به اخذ پذیرش از مدارس یا موسسات خصوصی یا دولتی این کشور اقدام کرده باشند می توانند به شرط تایید مدرک کاستودین کانادا در مدارس این کشور مشغول به تحصیل شوند.

همچنین دریافت تایید مدرک Medical کانادا برای پزشکانی که بخواهند مسیر شغلی خود را در کانادا ادامه دهند الزامی است و حتما باید به MCC کانادا ارائه شود.

دریافت تایید مدرک custodian کانادا یکی از تعهدات حقوقی برای مهاجرت تحصیلی به این کشور بوده و همچنین اخذ تایید مدرک مدیکال کانادا و ارائه آن به شورای پزشکی کانادا الزامی می باشد. این اسناد باید توسط وکیل رسمی بین المللی ضمن احراز هویت متقاضی تایید و گواهی شوند.

تایید مدرک کاستودین کانادا و مدیکال کانادا

اخذ تاییدیه مدارک کانادا

 

تایید مدرک کاستودین کانادا

برای تحصیل در کانادا روش های متعددی وجود دارد از جمله اینکه تحصیل در مدارس گوناگون خصوصی و دولتی و انستیتو های کانادا مورد توجه بسیاری از خانوادها و فرزندان آنها می باشد. زمانیکه از مدرسه یا انستیتو کانادا پذیرش بگیرید می بایست از طریق کانالهای شناخته شده دولت کانادا برای ورود به این کشور و دریافت ویزای تحصیلی اپلای کنید.

به عنوان بخشی از این اپلای باید تایید و رضایت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا را نیز دریافت نمایید مبنی بر اینکه فرزند شما در طول دوره تحصیلی تحت حمایت و حضانت یک قیم بزرگسال می باشد. بدین جهت نیاز به تایید مدرک کاستودین کانادا خواهید داشت، این اسناد جزو مدارک بین المللی به شمار می آیند و برای تایید تمامی اسناد و مدارک رسمی در سطح بین الملل از جمله مدارک برای تحصیل در کانادا بهتر است که تایید مدارک توسط وکیل بین المللی انجام شود تا اسناد شما در تمامی کشورها رسمی و معتبر شناخته شده و عنوان لگالایز را داشته باشد.

بیشتر بدانید!
راهنمای جامع گرفتن اقامت لهستان

 

تایید مدرک Custodian کانادا

حضانت یا کاستودین یک تعهد و الزام حقوقی می باشد بدین معنا که حامی دانش آموز در کانادا قدرت و اختیار تصمیم گیری را به اندازه والدین برای فرزند جهت تحصیل در کانادا را دارد. به منظور تکمیل این پروسه اسنادی باید پر و تکمیل شده سپس به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ارائه گردد.

  • اولین مدرک اظهارنامه کاستودین Custodian Declaration است که برای تحصیل فرزندان خردسال یا زیر سن قانونی باید توسط حامی وی تکمیل شود. حامی تحصیل فرزند خردسال می بایست شهروند کانادا و یا مقیم دائم این کشور باشد.
  • دوم Custodian Declaration – Parents/Guardians اظهارنامه والدین برای فرزندان خردسال و زیر سن قانونی که باید توسط والدین دانش آموز تکمیل شود.

که جهت پذیرش و تایید، این مدارک می بایست توسط وکیل رسمی بین المللی مهر برجسته و امضا شود که توسط وکلای بین المللی اریکه عدل به راحتی قابل اجرا میباشد، اخذ تایید مدرک custodian کانادا یکی از تعهدات حقوقی و قانونی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا می باشد. فرم ذیل مربوط به مدرک دوم است که باید توسط والدین دانش آموز پر شود.

تایید مدرک کاستودین کانادا و مدیکال کانادا

تایید مدرک مدیکال کانادا

تایید مدرک مدیکال کانادا در واقع تایید هویت و مشخصات فردی متقاضی تحصیل در کانادا می باشد می باشد مانند نام، نام خانوادگی، تلفن، آدرس، ایمیل که در این فرم می بایست عکس متقاضی همراه خانواده وی درج گردد که این عکس می بایست عکس جدید بوده و کپی از عکس های قبلی نباشد و کیفیتی در حد عکس پاسپورت داشته باشد. همچنین عکس دومی که توسط شورای پزشکی کانادا MMC اسکن شده باشد باید ضمیمه این فرم قرار گیرد. برای مهاجرت به کانادا و روش های اخذ اقامت این کشور مشاوره با وکلای مجرب مهاجرتی را در صدر برنامه تان قرار دهید.

بیشتر بدانید!
پاسپورت ترکیه برای اقامت آمریکا و انگلیس صحت دارد؟

 

تایید مدرک Medical کانادا

شورای پزشکی کانادا در صورت صلاحدید و نیاز به آزمایشات پزشکی از متقاضی تحصیل در کانادا می تواند درخواست تست سلامت از دانش آموز را بدهد. لذا دریافت تایید مدرک Medical کانادا در گرفتن تایید کاستودین تاثیر گذار می باشد. اما جهت  پذیرش و تایید این مدارک بین المللی باید یک وکیل رسمی بین المللی این اسناد را مشاهده و با مهر و امضای رسمی تایید نماید. تایید مدارک بین المللی توسط وکیل پروسه پذیرش تحصیلی و مهاجرت به کانادا را موجه تر و قانونی تر می نماید. همچنین با اطلاع از شرایط تحصیل در کانادا بهتر می توانید بهترین روش های مهاجرت به این کشور به منظور تحصیل را بدانید.

تایید مدارک مدیکال کانادا

بین المللی شدن مدارک

در مهاجرت به کانادا علاوه بر مشاوره های تخصصی با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL به منظور اعتبار بخشیدن و رسمی نمودن هر مدارکی به عنوان بین المللی شدن مدارک توسط وکیل بین المللی مراحل و الزاماتی وجود دارد مانند:

  • مراجعه حضوری متقاضی به منظور لگالایز نمودن اسناد و مدارک
  • اصل پاسپورت با اعتبار زمان کافی
  • فلش با محتوی فرم های مرتبط با اسناد و مدارک

که جهت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه بین المللی کردن اسناد توسط وکیل رسمی بین المللی می توانید مقاله تایید مدارک توسط وکیل بین الملل را مطالعه فرمایید و یا با موسسه تماس گرفته تا وقت حضوری با وکیل متخصص کار خود داشته باشید و سریعا مدارک شما تایید و مهر و امضا شوند.

 

اسناد کاستودین و مدیکال برای مهاجرت به کانادا با پذیرش تحصیلی

نکته اصلی اینکه برای رسمیت و اعتبار بخشیدن به تمامی اسناد و مدارک بین المللی از جمله مدرک کاستودین و مدیکال کانادا برای مهاجرت به کانادا با پذیرش تحصیلی الزامی است که یک وکیل رسمی بین المللی این مدارک را مشاهده، تایید و امضا و مهر رسمی نماید که زمان ارائه آنها در سطح بین الملل و کشور مورد نظر مورد تایید و پذیرش مقامات و مسئولان رسمی مرتبط قرار گیردکه توسط وکلای بین المللی اریکه عدل به راحتی قابل اجرا میباشد.

بیشتر بدانید!
انواع وام کارآفرینی در لهستان

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره چگونگی مراحل تایید مدرک کاستودین و مدیکال کانادا برای مهاجرت تحصیلی به کانادا می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا مشاوره حضوری یا گفتگوی آنلاین با متخصصین و وکلای این امر داشته باشید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟