منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آیا تحصیل فرزندان با خرید ملک خارجی رایگان میباشد؟

تحصیل فرزندان با خرید ملک خارجی در مدارس و دانشگاه های خصوصی میسر و ممکن می باشد. ولی مزایای تحصیلی با سرمایه گذاری ملکی در هر کشوری متفاوت است که به ذکر نمونه هایی از جمله آنتیگا پرداختیم. امتیازات فرزندان با خرید ملک خارجی شامل تقویت مهارت ها و یادگیری یک زبان خارجی می باشد. برای سرمایه گذاری و شرایط تحصیل فرزندان خود در هر کشوری که بهتر است مشاوره بگیرید. زیرا قوانین هر سال می تواند متغیر باشد. حتی در مدارس یک کشور نیز ممکن است استثنائاتی وجود داشته باشد. تحصیل رایگان با سرمایه گذاری ملکی از ایده آل های خانواده ها می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

تحصیل فرزندان با خرید ملک خارجی موضوع اصلی این مقاله است. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره در پی یافتن راهکارهای حقوقی مهاجرت و سرمایه گذاری ملکی هستند. مزایای تحصیلی با سرمایه گذاری ملکی در هر کشوری متفاوت و بنا به دلایلی مانند نوع رشته تحصیلی کاهش یا افزایش دارد. با امتیازات و شرایط تحصیلی از طریق سرمایه گذاری ملکی در خارج می توان در دانشگاه های معتبر تحصیل نمود.

تحصیل رایگان با سرمایه گذاری ملکی در برخی از مدارس کشورها امکان دارد، که حتی قوانین مدارس یک شهر نیز یک برنامه واحد در این خصوص ندارند که در زمان خود قابل بررسی می باشد.امتیازات فرزندان با خرید ملک خارجی بستگی به شرایط تحصیلی آنان دارد.سرمایه گذاری و شرایط تحصیل فرزندان دو موضوع مرتبط می باشد. در توضیح این نکات با اریکه عدل همراه باشید.

 

تحصیل فرزندان با خرید ملک خارجی

تحصیل فرزندان با خرید ملک خارجی یکی از مزایایی است که با خرید ملک خارجی و گلدن ویزا محقق می شود. سرمایه گذاران ملکی امتیازات خوبی با خرید ملک خارجی بدست می آورند از جمله اینکه فرزندانشان می توانند در مدارس یا دانشگاه های بین المللی درس بخوانند.

اخذ اقامت دوم و شهروندی امکانات خوبی برای خریداران ملکی و خانواده های آنان به همراه دارد، با دریافت گلدن ویزا می توان مزیت های تحصیلی خوبی برای فرزندان ایجاد نمود. با خرید ملک خارجی و دریافت اقامت فرزندان شما می توانند در مدارس و دانشگاه های بین المللی ثبت نام نموده و در رشته های تحصیلی خوبی مشغول به تحصیل شوند. تحصیل فرزندان با خریداری ملک خارجی در هر کشوری قوانین گوناگونی دارد.

 

نمونه هایی از مزایای تحصیلی فرزندان با خریداری ملک خارجی

در بررسی این موضوع نیاز است که چندین نمونه ارائه گردد بطور مثال:

  • با خرید ملک در ایرلند، فرزندان سرمایه گذار ملکی برای تحصیل در دانشگاه از تخفیف 50 هزار یورویی برخوردار می شوند. که البته دو دانشگاه برتر اروپایی در این کشور وجود دارد.
  • با سرمایه گذاری و دریافت شهروندی قبرس و پاسپورت EU، فرزندان سرمایه گذاران می توانند در هر دانشگاه اتحادیه اروپا تحصیل کنند.
بیشتر بدانید!
نرخ ثبات ارزش خرید ملک در مجارستان

 

بورسیه تحصیلی و گرین کارت

  • با خرید ملک تحت برنامه EB-5 آمریکا سرمایه گذاران گرین کارت دریافت می نمایند و فرزندان آنها می توانند در دانشگاههای این کشور تحصیل کنند.
  • سرمایه گذاری و خرید ملک در آنتیگا برای فرزندان یک سال بورسیه تحصیل دارد و حداقل مبلغ آن برای یک خانواده 4 نفره 150 هزار دلار به علاوه هزینه های لازم است.

 

امتیازات فرزندان با خرید ملک خارجی

 

مزایای تحصیلی با اقامت

تحصیل فرزندان از طریق سرمایه گذاری ملکی دارای مزایای مفیدی می باشد. با خواندن مقاله اخذ اقامت با خرید ملک در کدام کشورها مقدور است؟ می توانید با کشورهایی که اقامت و شهروندی با خرید ملک می دهند آشنا شوید. تحصیل فرزندان از طریق خریداری ملک خارجی از مزایای خوبی مانند یادگیری یک زبان خارجی برخوردار است. مدارس و دانشگاه های بین المللی معمولا به چند زبان تدریس دارند.

 

مزایای تحصیلی با سرمایه گذاری ملکی

مزایای تحصیلی با سرمایه گذاری ملکی در کشورها گوناگون متفاوت باشد. برای مثال به این مزایا در کشور پرتغال اشاره می نماییم. با دریافت شهروندی تحت برنامه گلدن ویزای پرتغال می توان فرزندان خود را در مدارس دولتی و خصوصی پرتغال ثبت نام کرد. اگر هم رایگان نباشد ولی از هزینه های پایینی برخوردار است. مزیت های تحصیلی با خرید ملک در خارج می تواند بر اساس رشته تحصیلی تعیین شود.

 

امتیازات فرزندان با خرید ملک خارجی

امتیازات فرزندان با خرید ملک خارجی برای تحصیل متنوع و گوناگون است، فرزندان خریداران ملکی می توانند تحصیلات و آموزش بهتری داشته باشند تا مهارت های خود را تقویت نموده و زبان دیگری را بیاموزند. ولی باید بدانید که استاندارد آموزش و تحصیل در هر کشوری متفاوت است. امتیازات فرزندان با خریداری ملک در خارج دارای استانداردهای گوناگونی است. بنا به کشوری که برای سرمایه گذاری ملکی انتخاب می کنید امتیازات تحصیلی فرزندانتان مشخص می شود.

بیشتر بدانید!
قدم به قدم درباره شرایط خرید ملک در قبرس

 

سرمایه گذاری و شرایط تحصیل فرزندان

 

سرمایه گذاری و شرایط تحصیل فرزندان

سرمایه گذاری و شرایط تحصیل فرزندان در یونان برای مثال بدین گونه است که اگر زبان یونانی نمی دانند مجبور نیستند در مدارسی که به زبان یونانی تدریس می شوند بروند، بلکه می توانند در مدارس بین المللی یونان تحصیل کنند. کیفیت مدارس بین المللی یونان در سطح جهان معروف هستند. خرید ملک خارجی در یونان و شرایط تحصیلی فرزندان حتی در شهرهای یک کشور نیز متفاوت است.

 

تحصیل رایگان با سرمایه گذاری ملکی

تحصیل رایگان با سرمایه گذاری ملکی البته که جزو ایده آل های خانواده ها است، ولی در همه کشورها قانون یکسان نیست. اگر هم رایگان نباشد هزینه های تحصیلی برای فرزندان سرمایه گذار پایین است. در مدارس و دانشگاه های بین المللی یونان به چندین زبان تدریس می شود.

امکان تحصیل رایگان برای فرزندان سرمایه گذار ملکی در برخی از مدارس یونان وجود دارد که بنا به زمان مهاجرت شما قابل بررسی می باشد. لذا در این خصوص هنگام مهاجرت با مشاورین متخصص در ارتباط باشید.

 

تفاوت هزینه ها بر اساس سن و ملیت

بطور مثال مدارس بین المللی یونان خصوصی هستند و هزینه هر سال تحصیل در مدرسه از 7 تا 13 هزار یورو می باشد که البته بنا به سن دانش آموز و برنامه مدارس متفاوت است. که بر اساس ملیت دانش آموز ممکن است بیشتر یا کمتر باشد. حتی در کل مدارس و دانشگاه های یک کشور قوانین واحدی برای شهریه و هزینه وجود ندارد.

هزینه ها ممکن است تغییر کرده و همچنین نسبت به نوع رشته تحصیلی کاهش یا افزایش داشته باشد. امتیازات فرزندان با خرید ملک خارجی دارای مزایایی چون بهره مند شدن از تحصیل در دانشگاه های معتبر کشورهای اتحادیه اروپا می باشد.

بیشتر بدانید!
معرفی شهرهای سوئد برای زندگی

 

از این مقاله بدین نتیجه رسیدیم که تحصیل فرزندان با خرید ملک خارجی در مدارس و دانشگاه های خصوصی میسر و ممکن می باشد. ولی مزایای تحصیلی با سرمایه گذاری ملکی در هر کشوری متفاوت است که به ذکر نمونه هایی از جمله آنتیگا پرداختیم. امتیازات فرزندان با خرید ملک خارجی شامل تقویت مهارت ها و یادگیری یک زبان خارجی می باشد. برای سرمایه گذاری و شرایط تحصیل فرزندان خود در هر کشوری که بهتر است مشاوره بگیرید. زیرا قوانین هر سال می تواند متغیر باشد. حتی در مدارس یک کشور نیز ممکن است استثنائاتی وجود داشته باشد. تحصیل رایگان با سرمایه گذاری ملکی از ایده آل های خانواده ها می باشد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل فرزندان با خرید ملک خارجی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟