منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

تخفیف مالیات ملک در ترکیه

تخفیف مالیات ملک در ترکیه
تخفیف مالیات ملک در ترکیه
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل جدیدترین و تازه ترین اخبار در زمینه سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور ترکیه به اطلاع شما می رساند و در این پست درباره ی تخفیف مالیات ملک در ترکیه که امسال تصویب شده است توضیح میدهیم و شما را با برای خرید ملک ترکیه آماده میکنیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل جدیدترین و تازه ترین اخبار در زمینه سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور ترکیه به اطلاع شما می رساند و در این پست درباره ی تخفیف مالیات ملک در ترکیه که امسال تصویب شده است توضیح میدهیم و شما را با برای خرید ملک ترکیه آماده میکنیم.

 

تخفیف مالیات ملک در ترکیه

هزینه های واگذری و قباله زدن ( سند زدن ) و تخفیفات ارزش افزوده خرید ملک در کشور ترکیه، تمدید شد. در تعبیری دیگر ، در پیش پرداختها برای خرید ملک، نیز تخفیف اعمال میشود .

برات آلبایراک ، وزیر خزانه داری و مالی کشور ترکیه ، دیروز در جلسه ” هئیت مدیران حسابرسی استراتژی مالیاتی  ” شرکت و حضور داشت .  آلبایراک ، در توضیح کاهش مالیات جدید ، در خصوص  انجام واگذاری و قباله زدن ( پیش پرداخت ) ، اعلام کرد که تحفیفات ارزش افزوده در زمینه خرید ملک در کشور ترکیه تا پایان سال ادامه خواهد داشت . تصمیم رئیس جمهور کشور ترکیه  در باره تمدید تخفیف ارزش افزوده وهزینه جابجایی سند ملک ،  تا پایان سال ، با همان شماره تکراری ( تیراژ فوق العاده ) ، در روزنامه رسمی کشور ترکیه منتشر شد .

 بنا به تصمیم اتخاد شده  در ماه May ، هزینه های واگذاری و قباله زدن ، از 20 هزار ، به 15  هزار دلار  کاهش پیدا کرده است . این تخفیف مالیات ملک در ترکیه و  امتیاز فقط شامل ، صاحبان کسب و کار و آنهایی که بدنبال خرید مسکن هستند تا بتوانند اقامت بگیرند، می باشد .

سریع ترین روش دریافت پاسپورت ترکیه سریع ترین راه گرفتن پاسپورت ترکیه

بهر حال ، هزینه های تصویب شده دقیقا و به صورت جزئی ، در طرح ارائه شده ، پوشش داده نشده و ذکر نشده است . خانه ها و اقامت گاه هایی که ، همراه با خدمات هستند شامل تخفیف مالیات ملک در ترکیه میشوند . این تخفیفات به منظور آسان کردن خرید ملک در کشور ترکیه می باشد. که مقامات کشور ترکیه وضع کردند تا سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات رونق بگیرد.

بیشتر بدانید!
قوانین خرید ملک ترکیه

برای مثال : هزینه واگذاری و سندزدن ، که 20 هزار دلار برای یک آپارتمان با قیمت کل فروش 500 هزار دلار پرداخت میشده است ، بعد از محاسبه تخفیف مالیات ملک در ترکیه،  15 هزار دلار برای این آپارتمان می باشد  .

بنابر این سود کل ، 5 هزار دلار خواهد بود . این تخفیفات کاملا به نفع خریداران می باشد . دولت ترکیه به منظور افزایش تقاضا برای خرید ملک مسکونی یا آپارتمان این قانون را تصویب کرده است .

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد تخفیف مالیات ملک در ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟