منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

تغییر قوانین ویزای طلایی یونان (2022)

در جدیدترین اخبار انگلیسی زبان عنوان" تغییر قوانین ویزای طلایی یونان " دیده می شود. اگر قصد مهاجرت به یونان از طریق گلدن ویزا و کسب اقامت دائم یونان دارید،پیشنهاد می کنیم جزئیات این خبر را مطالعه کنید. تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره در تلاش است جدیدترین اخبار مهاجرتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در جدیدترین عناوین اخبار انگلیسی زبان عنوان” تغییر قوانین ویزای طلایی یونان ” دیده می شود. اگر قصد مهاجرت به یونان از طریق گلدن ویزا و کسب اقامت دائم یونان دارید،پیشنهاد می کنیم جزئیات این خبر را مطالعه کنید. تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره در تلاش است جدیدترین اخبار مهاجرتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

مهاجرت به یونان از طریق گلدن ویزا

همانطور که قبلا اشاره کردیم بهترین راه کسب اقامت دائم یونان ، گلدن ویزای یونان است. می توانید دلایل سرمایه گذاری در این کشور را اینجا بخوانید، هر چند در گزارشات رسمی منتشر شده ، یونان در کنار پرتغال و قبرس جزو بهترین کشورها برای سرمایه گذاری معرفی شده است.  اما در خبرهای انگلیسی زبان عناوینی مبنی بر تغییر قوانین ویزای طلایی یونان مشاهده می شود.

در واقع، در گزارش های منتشر شده اعلام شده که تغییر قوانین ویزای طلایی یونان  با این هدف انجام می شود که علاوه بر خرید ملک شامل اوراق قرضه و سهام شود.

دولت این کشور، برنامه مهاجرت به یونان از طریق گلدن ویزا را با افزودن گزینه های سرمایه گذاری جدید به مبلغ 500 هزار یورو تغییر داد. این تغییرات و روش های سرمایه گذاری های جدید در بخش های اوراق قرضه و سهام است.

هیئت دولت یونان اعلام کرده این تغییرات که در راستای کسب اقامت دائم یونان برای سرمایه گذاران بوده، همانطور که در قانون پیش نویس وزارت اقتصاد و توسعه آمده به دلیل هماهنگ سازی قوانین یونان با دستورالعمل های اروپا (اتحادیه اروپا) در پارلمان یونان ارائه شده است. برای مشاهده متن اصلی قانون به زبان یونانی اینجا را مطالعه کنید.

بیشتر بدانید!
بیمه سلامت در یونان

 

زمان اجرایی شدن تغییر قوانین ویزای طلایی یونان

طبق گفته مراجع اقتصادی یونان، انتظار می رود اصلاحات جدید درباره تغییر قوانین ویزای طلایی یونان از ابتدای ژوئن ۲۰۲۳ به اجرا درآید. متن اصلی این گفته اینجاست. البته ما تلاش می کنیم آخرین اخبار را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ماده ۴۲ قانونی مدنی یونان ، دامنه کسب اقامت دائم یونان از طریق گلدن ویزا را گسترش می دهد. در این قانون عنوان شده که با هدف بهبود نیازهای اقتصادی یونان و در نظر گرفتن علاقه سرمایه گذاران خارجی و بین المللی ، برنامه ویزای طلایی یونان متنوع تر از قبل شود.

 

روش های کسب اقامت دائم یونان

برای مهاجرت به یونان از طریق گلدن ویزا شما می توانید با در نظر گرفتن تغییر قوانین ویزای طلایی یونان ، در دسته بندی های زیر سرمایه گذاری کنید :

تغییر قوانین ویزای طلایی یونان ، اقامت دائم یونان ، مهاجرت به یونان از طریق گلدن ویزا

الف) خرید سهام یا اوراق قرضه :

شما می توانید با خرید سهام یا اوراق قرضه از شرکت های مستقر در یونان یا شرکت هایی که در بازار سهام یونان ثبت شده هستند ، اقمت این کشور را کسب کنید.

ب) سرمایه گذاری در شرکت های سرمایه گذاری املاک:

(طبق قانون 2778/1999) شما می توانید در شرکت هایی که به طور انحصاری در حوزه املاک و مستغلات یونان فعالیت می کنند، سرمایه گذاری کنید.

پ) خرید سهام از سازمان های سرمایه گذاری خارجی جایگزین:

 شما می  توانید با سرمایه گذاری در این شرکت ها اقامت دائم یونان را به دست آورید. اما باید توجه داشته باشید این شرکت ها حتما دفتر مرکزی در یونان داشته باشند.

بیشتر بدانید!
شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا

ت) خرید اوراق قرضه صادر شده توسط دولت یونان

ج) سپرده گذاری در مؤسسه های بانکی ملی یونان

ه) خرید سهام ، اوراق قرضه شرکتی و یا اوراق قرضه دولتی یونان که در بازار بورس یونان معامله شده است.

 

طبق آخرین تغییر قوانین ویزای طلایی یونان سرمایه گذار ممکن است یک فرد طبیعی یا یک شخص حقوقی ملی باشد که با توجه به میزان سرمایه ، حداکثر تعداد مدیران می تواند سه نفر باشد. جزئیات بیشتر بعدا اعلام می شود.

باید بدانید که اداره سرمایه گذاری خارجی در وزارت اقتصاد و توسعه ، مسئولیت تأیید این سرمایه گذاری ها را به عهده دارد. به طوری که فقط سیاستمداران وزارت امور خارجه و وزارت سیاست مهاجرت می توانند اجازه اقامت دائم یونان را صادر کنند.

 

بنابراین دیدیم که طبق آخرین تغییر قوانین ویزای طلایی یونان ؛ برای مهاجرت به یونان از طریق گلدن ویزا علاوه بر راه هایی نظیر خرید ملک ، سرمایه گذاری در حوزه خرید سهام و قرضه دولتی نیز افزوده شده است.

درنظر داشته باشید تصمیمات مشترک وزرای مهاجرت، اقتصاد و توسعه و در صورت لزوم، امور خارجه، به طور خاص با مسائل مربوط به استفاده از این مقررات مقابله می کند. پس لازم است قبل از هرگونه اقدامی برای کسب اقامت دائم یونان با وکلای با تجربه و کاردانی نظیر موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مشورت کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ارزان ترین شهر یونان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به یونان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
آمار مهاجرت به اروپا در اواخر سال 2023

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در یونان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟