منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

تمکن مالی پرتغال را چطور اثبات کنیم ؟

تمکن مالی پرتغال را چطور اثبات کنیم
تمکن مالی پرتغال را چطور اثبات کنیم
همانطور که می دانید گرفتن ویزای تمکن مالی یا ویزای خودحمایتی به درآمد ها و منابع مالی ثابت و مستمر شما متکی است. اینجا قصد داریم در مورد منابع اثبات تمکن مالی برای ویزای خودحمایتی پرتغال صحبت کنیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

تمکن مالی پرتغال را چطور اثبات کنیم ؟ این سوالی است که دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی اریکه عدل این روزها به عنوان برترین سرویس دهنده حقوقی کشور پرتغال زیاد دریافت می کند. براستی منابع اثبات تمکن مالی پرتغال چیست؟

یا به عبارت دیگر درآمدهای مورد قبول ویزای تمکن مالی پرتغال چه چیز هاییست؟ از چه درآمدهایی می توان کمک گرفت تا یک درخواست موفق از سازمان SEF ( سازمان مهاجرت و مرزهای پرتغال) داشت ؟  با اریکه عدل همراه باشید تا در این خصوص بحث و بررسی کنیم.

اگر هنوز مطمئن نیستید که این روش مهاجرتی برای شما مناسب هست یا نه پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقاله اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی برای چه کسانیست؟ داشته باشید.

منابع اثبات تمکن مالی پرتغال

مطابق آخرین آپدیت ها که از پرتغال و وکلای حرفه ای مهاجرت این کشور رسیده است در حال حاضر منابع اثبات تمکن مالی پرتغال به شرح زیر است :

  • حقوق بازنشستگی ( به همراه حکم بازنشستگی که این موضوع را اثبات کند)
  • دریافت اجاره از املاک ( به همراه مدارک اثبات کننده که موجر اجاره دریافت می کرده است )
  • سپرده بانکی در داخل و خارج از کشور
  • اثبات دارا بودن شرکتی در ایران که درآمد زایی می کند ( به همراه ارائه گواهی تاسیس ، اساسنامه و … )
  • حقوق و مزایای دریافتی ( به همراه مدارک اثبات کننده آن )

به طور کلی در خصوص منابع اثبات تمکن مالی پرتغال باید گفت که شخص متقاضی باید اثبات کند که زندگی مالی و معیشتی خود را در ایران چطور می گذرانده است و همه درآمدهای خود را از هر نوع که هست ، اگر مدرک اثبات کننده دارد ، لیست نماید.

بیشتر بدانید!
مزایا و معایب مهاجرت به پرتغال

تمکن مالی پرتغال را چطور اثبات کنیم ؟

حال که در خصوص منابع اثبات تمکن مالی پرتغال صحبت کردیم به اصل مطلب می رسیم : تمکن مالی پرتغال را چطور اثبات کنیم ؟  در مقام پاسخ به این سوال باید خدمت شما عرض کنیم که قوانین مهاجرت پرتغال اذعان می دارند که شخص باید حداقل حقوق کاری در پرتغال را در هر ماه احراز نماید .

این حداقل حقوق حدود 700 یورو در ماه است. اما ما در دپارتمان مهاجرت اریکه عدل هرگز اهل ریسک نبوده ایم و نیستیم. مخصوصا پس از تغییرات و تحولات اخیری که به دلیلی فشارهای آمریکا بر ملیت ایرانی بار شده است این موضوع حساسیت بیشتری پیدا می کند.

واریز وجه به حساب پرتغالی ، به مثابه یک شتاب بزرگ برای پروسه ویزای تمکن مالی پرتغال است.

در این مورد ما توصیه می کنیم که شخص متقاضی تمکن مالی پرتغال بین 25000 یورو تا 50000 یرو در حساب شخصی خود را پرتغال ( که ما افتتاح می کنیم ) واریز نماید. در بین منابع اثبات تمکن مالی پرتغال این بهترین منبع است.  این کار به مثابه یک شتاب بزرگ برای پروسه ویزای تمکن مالی پرتغال است و شخص متقاضی را چند قدم جلو می اندازد.

علت این امر هم این است که وکلا در مقام دفاع از درخواست شما در سازمان مهاجرت میتوانند استناد کنند که موکل ما بسیار بیشتر از آن چیزی که نیاز بوده الان در حساب بانکی پرتغال اش پول نقد دارد و به این دلیل که این حساب از دیدگاه سازمان مهاجرت پرتغال داخلی محسوب می شود سرعت استعلام آن بسیار بالاست و نیازی به طی مراحل ترجمه و سفارت را ندارد.

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی و خرید ملک در براگا پرتغال

وکیل تان را درست انتخاب کنید!

در پایان و در مقام بیان نتیجه گیری باید خدمت شما عرض کنیم که قوانین مهاجرتی برای همه یکسان هستند اما تفاوت در نحوه اقدام و ثبت درخواست برای اقامت گرفتن است . شخص بدون هیچ دانشی این کار را می کند و درخواست او رد می شود و شخصی هم با کوله باری از تجارب مشابه دست به این کار می زند و درصد موفقیت کارش بسیار بالاست.

شما اکنون قانون را می دانید اما از یک نقطه به بعد باید سرنوشت پرونده مهاجرتی خود را بدست افراد متخصص بسپارید. به هر تقدیر شما هستید که در این خصوص تصمیم آخر را می گیرید. توصیه ما این است که در انتخاب وکیل مهاجرت خودتان بی نهایت دقت بفرمایید.

در مقالات آینده در خصوص نرخ یورو در برنامه تمکن مالی پرتغال صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟