منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا

جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا
جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان تخصصی ترین مرجع مهاجرت ایران سعی دارند جدیدترین و آخرین تغییرات برنامه های مهاجرت به اسپانیا را در اختیار شما قرار دهند. اگر به دنبال بهترین برنامه مهاجرتی دنیا یعنی گلدن ویزا علی الخصوص گلدن ویزای اسپانیا هستید، باید همواره از آخرین و جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا آگاه باشید. در این مقاله درباره ویزای طلایی اسپانیا جدیدترین اطلاعات را ارائه می کنیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان تخصصی ترین مرجع مهاجرت ایران سعی دارند جدیدترین و آخرین تغییرات برنامه های مهاجرت به اسپانیا را در اختیار شما قرار دهند. اگر به دنبال بهترین برنامه مهاجرتی دنیا یعنی گلدن ویزا علی الخصوص گلدن ویزای اسپانیا هستید، باید همواره از آخرین و جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا آگاه باشید. در این مقاله درباره ویزای طلایی اسپانیا جدیدترین اطلاعات را ارائه می کنیم.

 

جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا

طبق اصلاحیه قانون 25/2015 که از 28 جولای درباره کاهش بار مالی و اقدامات نظم اجتماعی اجرا شد و  تا حدودی قانون “کارآفرینان” ( قانون 14/2013 برای حمایت از کارآفرینان و بین المللی کردن آنها) را بهبود بخشید.

این قانون در مورد اقامت و اجازه کار برای سرمایه گذاران، متخصصین بسیار حرفه ای، کارآفرینان و محققان ارائه شده که ویزای طلایی اسپانیا نامیده می شود. با ما همراه باشید تا جزئیات این اصلاحیه و جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا آگاه شوید.

 

شرایط دریافت ویزای طلایی اسپانیا

برای اخذ ویزای طلایی اسپانیا ، یک سرمایه اولیه به ارزش برابر یا بیشتر از 500 هزار یورو نیاز است.

طبق اصلاحیه اخیر، روش های جدید سرمایه گذاری در اسپانیا بسیار متنوع است. اما نکته مهم آن است که در برنامه گلدن ویزای اسپانیا از هر روشی برای سرمایه گذاری استفاده کنید میزان سرمایه باید حداقل مبلغ 500 هزار یورو باشد.

با وجود این واقعیت که جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا در روز 29 ژوئیه در BOE منتشر شد، تغییرات مجوز اقامت برای سرمایه گذاران گلدن ویزای اسپانیا در روز بعد، 30 ژوئیه، اجرا شد.

بیشتر بدانید!
مهاجرت آسان و ارزان به اسپانیا

 

 افزایش همراهان در برنامه گلدن ویزای اسپانیا

در متن اصلی قانون، سرمایه گذار می توانست علاوه بر خودش همسر و فرزندان زیر سن قانونی اش را به اسپانیا ببرد. حال با وجود جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا با این اصلاحیه، مفهوم زن و شوهر همراه سرمایه گذار و همچنین وابستگان که می توانند در مجوز گنجانده شوند، اصلاح می شود:

اولین تغییر آن است که مفهوم خانواده وابسته به سرمایه گذار توسعه پیدا کرده است.  به این معنا که علاوه بر همسر می تواند شرکای سرمایه گذار به واسطه متقاضی اصلی درخواست اقامت اسپانیا را داشته باشند.

دومین تغییر در گلدن ویزای اسپانیا آن است که با توجه به اینکه مفهوم خانواده گسترده یافته علاوه بر زن و شوهر و فرزندانشان که یک واحد خانوادگی را تشکیل می دهند، شرکا نیز اجازه اقامت اسپانیا را دارند.

بنابراین، جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا این اجازه را می دهد که علاوه بر سرمایه گذار تمام اعضای خانواده اش که شامل: همسر و فرزندان کوچک و یا بالای سن قانونی ، شرکای سرمایه گذار نیز همراه با تمام اعضای خانواده اش از طریق گلدن ویزای اسپانیا اقدام کند.

 

تمدید ویزای اسپانیا بدون نیاز به سفر به اسپانیا

از مهم ترین و جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا که در اصلاحیه صورت گرفته است، مربوط به تمدید ویزای طلایی اسپانیا است. با مقررات قانونی تا ماه گذشته، لازم بود که شخص سرمایه گذار یا کارآفرین و … در زمان تمدید ویزا در آن کشور حضور داشته باشد.به عبارتی دریافت کننده مجوز اقامت حداقل یک بار در طول مدت اعتبار مجوز باید به کشور اسپانیا سفر می کرد.

بیشتر بدانید!
بهترین دفتر مهاجرتی و 10 ویژگی مختص آن

تغییری که داده شد حذف این نیاز به سفر به اسپانیا بوده است، به طوری که شما می توانید مجوز اقامتتان را تمدید کنید بدون آنکه لازم باشد هیچ وقت پا در زمین اسپانیایی بگذارید!

بنابراین این نکته طلایی ، توجه سرمایه گذاران را به اخذ ویزای طلایی اسپانیا جلب می کند. سرمایه گذاران می توانند با داشتن گلدن ویزای اسپانیا ازادانه در سرزمین های اروپایی سفر کنند. بدون انکه نیاز باشد به اسپانیا سفر داشته باشند.

 

تمدید اجازه اقامت به 5 سال افزایش یافت

با اشاره به مدت زمان تمدید اجازه اقامت برای سرمایه گذاران، که تا کنون به صورت دو سال دو سال قابل تمدید بود، اصلاحات بیشتری شامل شده است.

در جهت هماهنگی بیشتر و ساده تر کردن تمدید مجوز برای سرمایه گذاران با محوریت عدم نیاز به سفر به اسپانیا برای تمدید ویزا، برای کسب ملیت اسپانیایی : مدت مجوز اقامت افزایش یافته است. پس از ابلاغ جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا اعتبار ویزاها از دو سال به پنج سال افزایش یافته است. این برنامه در جهت راحتی سرمایه گذاران خارجی بوده است.

 

اعتبار ویزای اولیه تا 6 ماه افزایش یافت

مسئله دیگری که در جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا به آن اشاره شده است، مدت زمان ویزای اولیه است که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری باید به این کشور سفر کنند.تاکنون، مدت زمان مشابه سایر کشور ها شصت روز بوده است،که این زمان حتی کمتر از ویزای توریستی است که اجازه می دهد 90 روز به صورت قانونی در اسپانیا بمانید.

اصلاحیه معرفی شده در این زمینه، طول مدت این ویزای اولیه را افزایش می دهد. این افزایش زمان از 60 روز به 180 روز یعنی 6 ماه بوده است.این نوع ویزا را برای کسانی که به رغم عدم سرمایه گذاری رسمی (خرید خانه یا اموال)، از طریق سرمایه گذاری در اوراق بهادر یا … بوده اند خبری بسیار مسرت بخش است.

بیشتر بدانید!
7 نکته مهم گلدن ویزای اسپانیا که نمیدانید

برای اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟