منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

حساب بانکی آفشور پس انداز

حساب های بانکی offshore
حساب های بانکی offshore
حساب پس انداز آفشور حسابی است که به شما این اجازه را می دهد که به ارز های مختلف خارجی پس انداز نمایید و بر خلاف تصور بسیاری از مردم لازم نیست شما بسیار ثروتمند باشید تا از مزایای حساب بانکی offshore برخوردار گردید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

به دنبال ارائه تعریف حساب بانکی آفشور و مزایای آن و همچنین بررسی انواع حسابهای بانکی آفشور Offshore در پستهای قبل لازم دیدیم که وضعیت پس انداز در این حسابها را نیز مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم . موسسه حقوقی اریکه عدل به عنوان اولین نهاد بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات آفشور (offshore) اقدام به ارائه خدمات گسترده در خصوص افتتاح حسابهای بانکی آفشور offshore  و همچنین شرکت های پر طرفدار آفشور به هموطنان علاقمند می نماید.  در این مقاله به بررسی نهاد آفشور و حساب های بانکی این ساختار حقوقی – مالی از دیدگاه استفاده از این حسابها به منظور پس انداز می پردازیم. به عبارت دیگر در این پپست شما با حساب بانکی آفشور پس انداز آشنا می گردید.

 

حساب بانکی آفشور پس انداز

حساب پس انداز آفشور حسابی است که به شما این اجازه را می دهد که به ارز های مختلف خارجی پس انداز نمایید و بر خلاف تصور بسیاری از مردم لازم نیست شما بسیار ثروتمند باشید تا از مزایای حساب های بانکی offshore برخوردار گردید.

حساب های بانکی offshore معمولا معاف از مالیات شناخته می شوند ،لیکن این موضوع به این معنی نیست که صاحب این حسابها به کلی از پرداخت مالیات معاف هستند بلکه صاحب حساب بایستی مالیات حاصل از سود این حسابها را در اظهار نامه شخصی خود پرداخت نماید .

حسابهای بانکی آفشور تشابه فراوانی با حساب های بانکی داخلی دارند. این حسابهای بانکی بین المللی اصول ساده ای دارند و از قوانین و شرایط بسیار شفافی برخوردار می باشند. اگر نگران سرعت دسترسی به پولتان هستید در خصوص این دسته از حسابهای بانکی ، خیالتان راحت باشد. شما همانند حسابهای داخلی به این حسابها نیز دسترسی لحظه ای دارید و میتوانید پولتان را برداشت یا انتقال دهید .

بیشتر بدانید!
بهترین بانکهای سوئد را بشناسیم

اگر هدف خاصی از پس انداز دارید (خرید خانه ،خودرو یا …) شما میتوانید حسابهای پس انداز بلند مدت را انتخاب نمایید، حسابهای آفشور بلند مدت از 180 روز به بالا آغاز می گردد.

 

انواع حساب های پس انداز آفشور

حسابهای پس انداز آفشور به دو دسته تقسیم می گردند :

الف-حساب پس انداز کوتاه مدت : در این نوع حساب بانکی آفشور شما دسترسی سریع و بدون شرایط به وجوه خود دارید (Instant Access) ، منتها نباید از این حسابها سود ثابتی را انتظار داشته باشید.

ب-حساب پس انداز بلند مدت : این نوع حساب آفشور برای مدت زمانی مشخص به همراه نرخ سود معین افتتاح میگردد . همانطور که بیان گردید بازه زمانی حسابهای بلند مدت آفشور از 180 روز به بالا آغاز می گردد. در این نوع حساب بانکی بین المللی صاحب حساب ،دسترسی سریع به پول خود نخواهد داشت.

 

نرخ سود حساب بانکی آفشور offshore

 نرخ سود بانکی در حساب های بانکی offshore به دو دسته 1-نرخ متغیر 2-نرخ ثابت تقسیم میگردد. نرخ ثابت ،نوعی نرخ سود است که در طول زمان معینی ثابت می ماند اما نرخ سود متغیر ممکن است افزایش یافته یا کاهش یابد .

بازه زمانی حسابهای با نرخ سود ثابت معمولا بین 3 تا 5 ماه است .

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟