منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دنیای اقتصاد: افتتاح حساب بانکی بین المللی امکان پذیر شد

افتتاح حساب بانکی بین المللی
افتتاح حساب بانکی بین المللی
محمد مسعودی، مدیرعامل موسسه حقوقی اریکه‌عدل در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» از دریافت امتیاز افتتاح حساب بانکی بین‌المللی به نام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی با کلیه امکانات بانکی از جمله کد سوئیفت، کد‌ای بن و کارت‌های فیزیکی توسط این موسسه خبر داد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ما در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، در سال 1395 در دپارتمان بانکی اریکه عدل اولین وکلای ایرانی بودیم که رسما وکالت در افتتاح حساب بانکی در بانکهای اروپایی را انجام دادیم. روزنامه دنیای اقتصاد ضمن مصاحبه ای با مدیران اریکه عدل در یک خبر منتشر کرد: افتتاح حساب بانکی بین المللی امکان پذیر شد !

خبر افتتاح حساب بانکی بین المللی در دنیای اقتصاد

گروه بنگاه‌ها: محمد مسعودی، مدیرعامل موسسه حقوقی اریکه‌عدل در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» از دریافت امتیاز افتتاح حساب بانکی بین‌المللی به نام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی با کلیه امکانات بانکی از جمله کد سوئیفت، کد‌ای بن و کارت‌های فیزیکی توسط این موسسه خبر داد. به گفته وی این موسسه حقوقی که نمایندگی رسمی شرکت بین‌المللی لینکدیوروپ انگلستان (Linked-europ) را دارا است پس از لغو تحریم‌ها با مذاکرات فشرده توانسته است مقامات بانک‌های اروپایی را مجاب کند که ارائه خدمات بانکی به اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را از سر بگیرند.

مسعودی شرکت لینکد یوروپ را یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات شرکتی و بانکی بین‌المللی معرفی کرد که فعالیت گسترده‌ای در کشورهای مختلف به‌ویژه کشورهای اروپایی دارد. مدیرعامل موسسه حقوقی اریکه عدل کهن پارس اظهار امیدواری کرد با دریافت این امتیاز توسط این موسسه به زودی شاهد گسترش تجارت اتباع ایرانی باشیم. به گفته مسعودی، این موسسه با توجه به تجارب بین‌المللی خود توانسته است با استفاده از ساختار حقوقی آف‌شور (off shore) این امکان را برای اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی فراهم کند.

به گزارش خبرنگار «دنیای اقتصاد» بانک‌های آف‌شور به بانک‌ها و موسسات مالی گفته می‌شود که خارج از مرز اقامت شخصی است که در آن بانک‌ها سپرده دارد. در ساختار آف‌شور امکان حذف هزینه‌های مالیاتی و گمرکی وجود دارد. به گفته مدیرعامل موسسه حقوقی اریکه عدل، نهاد آف‌شور هیچ ارتباطی با ساختار دولت‌ها ندارد و به منظور جذب سرمایه وارد مسائل سیاسی نمی‌شود.وی می‌گوید: حساب‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در این ساختار می‌تواند مدت 24 ساعت افتتاح شود و اسناد و مدارک و کارت‌های بانکی مربوطه در مدت یک هفته تحویل صاحب حساب می‌شود.

بیشتر بدانید!
مراحل گشایش ال سی یا اعتبار اسنادی

مسعودی شرایط افتتاح حساب‌های بین‌المللی را از طریق یادشده، احراز هویت و ارائه تصویر گذرنامه می‌داند. به گفته وی مبالغ بیش از 500 هزار یورو برای این حساب‌ها تابع قوانین مبارزه با پولشویی است، اما برای مقاصد تجاری روزمره و مسافرت‌ها با مبالغ پایین‌تر حساسیت کمتری وجود دارد. مدیرعامل موسسه حقوقی اریکه عدل خاطرنشان کرد: امتیاز افتتاح حساب بانکی بین‌المللی به نام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی از ابتدای سال میلادی 2016 توسط این موسسه دریافت شده و تاکنون چندین حساب بانکی از این طریق افتتاح شده است.

لینک خبر در وبسایت روزنامه دنیای اقتصاد :

http://donya-e-eqtesad.com/news/1056356

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

2 پاسخ

  1. لطفاً در صورت امکان با عنایت به شرایط ویژه رکود اقتصاد اقتصادی و تحریم و عدم توانایی مالی و قیمت بالای یورو خواهشمند است هزینه ها رو باز هم کاهش بدین …چون واقعاً واقعا بطور جدی برای ما مقدور نیست و تجدید نظر بفرمائید..
    از این که پرداختی ها مرحله به مرحله هست بسیار بسیار ایده و روش خلاقانه خوبی است ولی باز هم در صورت امکان هزینه مرحله اول کمتر بشه و مراحل بیشتری در این خصوص اضافه بشه…
    بسیار بسیار سپاسگزارم منتظر پاسخ هستم

  2. درود بر جناب آقای محمد مسعودی.
    با تشکر ویژه از بذل عنایت شما نسبت به این موضوع مهم افتتاح حساب بین المللی و ثبت شرکت بین المللی برای ایرانیان…
    من نیاز به افتتاح حساب بین المللی ارزی و استاندارد و همچنین ثبت شرکت بین المللی با با کلیه سیستم های بانکی بین المللی و کارت های وابسته دارم…
    آیا با توجه به FATF همچنان شما قادر به افتتاح حساب بین المللی و ثبت شرکت بین المللی هستید..
    لطفاً در صورت امکان افتتاح حساب و ثبت شرکت لطفاً راهنمایی و مساعدت ویژه بفرمایید و هزینه آن هم بیان بفرمائید…

    ارادتمند شما احمدی از شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟