منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

انواع حساب بانکی در ترکیه و کاربرد آنها

انواع حساب بانکی در ترکیه
انواع حساب بانکی در ترکیه
شما به عنوان یک غیر مقیم در ترکیه می توانید از  انواع حساب بانکی ها در ترکیه استفاده نموده و امور جاری زندگی خود را در رابطه با پرداخت اجاره بها، پرداخت مالیات یا قبوض انجام دهید. سپرده های بانکی ترکیه انواع گوناگون و کاربردهای متفاوت دارد، که هر چقدر مبلغ پس انداز و سرمایه شما بیشتر باشد بانکهای ترکیه تمایل بیشتری برای افتتاح حساب برایتان دارند. با ما همراه باشید تا کامل تمام بانکهای ترکیه را بررسی نماییم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

حساب بانکی ها در ترکیه هر کدام یک کارآیی و مزیت دارند که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد از شرایط و  کاربرد سپرده های بانکی ترکیه مطالبی را عنوان نماید. اتباع خارجی می توانند با توجه به هدف از پس انداز خود از انواع حساب بانکی در ترکیه بهترین گزینه را انتخاب و مبارت به افتتاح حساب در ترکیه نمایند.

حتما لازم نیست برای افتتاح حساب در این کشور مقیم ترکیه باشید که حتی می توانید با بانکی در ترکیه وارد امور مشارکتی در بخش های گوناگونی مانند صنعت و تجارت شوید، خدمات بانکی ترکیه امروزه بسیار گسترده شده است که می توان شعبات بانکهای ترکیه را در کشوری مانند انگلیس مشاهده نمود. در توضیح این نکات با اریکه عدل همراه باشید.

حساب بانکی ها در ترکیه

حساب بانکی ها در ترکیه و افتتاح آن برای کلیه اقشار مانند سرمایه گذاران، توریست ها و دانشجویان با توجه به پیشرفت های موجود در زندگی امروزی کاملا ضروری می باشد. اگر بخواهید در این کشور زندگی کنید مجبورید که حساب بانکی داشته باشید، برای پرداخت هزینه های دانشگاهی، پرداخت اجاره بها، پرداخت قبوض، یا خرید ملک باید حساب در بانکهای این کشور افتتاح نمایید. سپرده حساب های بانکی در ترکیه کاربردهای گوناگونی برای مشتریان بین المللی دارند.

سپرده های بانکی ترکیه

سپرده های بانکی ترکیه و حساب بانکی برای اتباع خارجی نیز افتتاح می شود، افرادی که در ترکیه اقامت دارند یا سرمایه گذار هستند برای حفظ پول و سرمایه خود می توانند حساب بانکی داشته باشند. در عصر کنونی با توجه به مبادلات و تراکنش های غیر حضوری و شبکه های بانکی پیشرفته تقریبا تمامی امور زندگی با استفاده از خدمات بانکی نوین انجام می شود که دیگر نیازی به حضور در بانکها نمی باشد. داشتن سپرده بانکی در ترکیه برای سرمایه گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید!
حساب بانکی آفشور و مزایای آن

سپرده-های-بانکی-ترکیه

انواع حساب بانکی در ترکیه

انواع حساب بانکی در ترکیه که می توانید به عنوان یک تبعه خارجی داشته باشید عبارتند از:

 حساب جاری: با داشتن این نوع حساب هر زمان می توانید هر مبلغی از سرمایه خود را برداشت یا به آن واریز نمایید. با حساب جاری چندین سرویس بانکی را می توانید انجام دهید مانند انتقال پول، پرداخت وام، پرداخت اجاره بها، پرداخت صورت حسابها و مالیات، خرید و مبادله ارز و یا فلزات گرانبها.

حساب پس انداز کوتاه مدت و بلند مدت، سپرده و حساب بانکی طلایی جاری، حساب بیمه، حساب بانکی الکترونیکی( اینترنتی) از دیگر انواع حساب های بانکی در ترکیه هستند، انواح حساب های بانکی در ترکیه هر کدام یک کارآیی و مزایایی برای صاحبان حساب دارد.

افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب در ترکیه برای سرمایه گذاران و مشتریان بین المللی آزاد است که می تواند حساب پس انداز کوتاه مدت و یا بلند مدت باشد. حساب پس انداز کوتاه مدت یک حساب سپرده بهره دار است که می توان این نوع حساب را در بانک یا هر موسسه مالی دیگری افتتاح نمود.

این نوع حساب گزینه ای امن برای حفظ پول و سرمایه شما برای کوتاه مدت می باشد اما حساب پس انداز طولانی مدت بهره بیشتری دارد ولی نمی توانید سپرده خود را تا سررسید سالانه برداشت نمایید همچنین برای افتتاح حساب بانکی در کشور ترکیه نیاز نیست حتما مقیم این کشور باشید. باز کردن حساب بانکی ترکیه نه تنها راهی برای حفظ پول و سرمایه است بلکه می توان از خدمات بانکی به عنوان یک شریک در امور مختلفی مانند فعالیت های تجاری و صنعتی  استفاده نمود.

بیشتر بدانید!
ویژگی های حساب بانکی معتبر در اروپا

افتتاح حساب در ترکیه

خدمات بانکی ترکیه

خدمات بانکی ترکیه به مشتریان و سرمایه گذاران بین المللی می تواند به صورت مشارکتی باشد که در این رابطه به کاربرد حساب مشارکتی اشاره داریم. حساب مشارکتی حسابی مشترک بین بانک و صاحب حساب می باشد، که هر دو طرف در سود و زیان مشترکا ذینفع هستند.

مبلغ و بودجه این حساب برای انجام اموری مانند بخش های مالی، تجاری، صنعتی یا کشاورزی صرف می شود آنهم با سیستم بانکداری اسلامی بدون بهره . مهمترین امیتاز و نکته در حساب مشارکتی این است که بازده و برگشت حاصل از انجام این فعالیت ها در پایان دوره مقرر و توزیع می شود نه در ابتدای کار. خدمات بانکهای ترکیه خدمات مناسبی برای سرمایه گذاران و مشتریان بین المللی می باشد.

بانکهای ترکیه

بانکهایی که در ترکیه به مشتریان بین المللی خدمات بانکی ارائه می دهند شامل این بانکها هستند:

Isbank ،Yapi Kredi ، Akbank ،Ziraat Bankasi که هر کدام از این بانکها یک خدماتی را به مشتریان بین المللی خود ارائه می نمایند، بطور مثال Isbank بزرگترین بانک ترکیه است که شعبه های فراوانی در داخل ترکیه همچنین در کشورهایی مانند انگلیس، چین و خاورمیانه دارد. در مهاجرت به ترکیه و سرمایه گذاری ملکی و خرید ملک در ترکیه حتما نیاز دارید که حساب بانکی در یکی از بانکهای ترکیه افتتاح نمایید.

حساب بانکی ترکیه برای اتباع خارجی

شما به عنوان یک غیر مقیم در ترکیه می توانید از  انواع حساب بانکی ها در ترکیه استفاده نموده و امور جاری زندگی خود را در رابطه با پرداخت اجاره بها، پرداخت مالیات یا قبوض انجام دهید. سپرده های بانکی ترکیه انواع گوناگون و کاربردهای متفاوت دارد، که هر چقدر مبلغ پس انداز و سرمایه شما بیشتر باشد بانکهای ترکیه تمایل بیشتری برای افتتاح حساب برایتان دارند.

بیشتر بدانید!
بیت کوین چیست ، بررسی Bitcoin جنجالی

در رابطه با انواع حساب بانکی در ترکیه به سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت اشاره نموده و علاوه بر آن گفته شد که برای افتتاح حساب در  ترکیه برای حساب ارزی حتما نباید مقیم ترکیه باشید. خدمات بانکی ترکیه امروزه بسیار گسترده است تا حدی که شعباتی در کشورهای انگلیس، چین و خاورمیانه نیز دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کسب درآمد بعد مهاجرت به ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟