منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

انواع بیمه و خدمات درمانی در دبی

بیمه و درمان در دبی با توجه به آمار مهاجرت کاری و انواع سرمایه گذاری ها از جمله سرمایه گذاری ملکی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود، طبق قانون برخی از بیمه ها در دبی اجباری هستند که انواع بیمه درمانی در دبی شامل بیمه درمانی دولتی و بیمه درمانی خصوصی می باشد، و باید گفت بعضی از بیمه های درمانی خصوصی در دبی خدمات درمانی بین المللی ارائه می نمایند از جمله بیمه خصوصی سلامت بین المللی در مجموعه Dubai Healthcare City (DHCC).

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

خدمات درمانی در دبی یکی از بهترین نوع درمان در سطح دنیا است که در توضیح این موضوع موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از انواع بیمه در دبی برای سرمایه گذاران و مهاجران به خدمات درمانی بین المللی در مجموعه خدمات سلامت بین المللی DHCC اشاره دارد و از چند بیمارستان های دبی نیز نام می برد.

علاوه بر بیمه های درمانی دولتی بسیاری از مهاجران تمایل به استفاده از بیمه خصوصی در دبی را دارند و همچنین بر اساس قانون، بیمه اجباری در دبی برای کارمندان شرکت ها جهت استفاده از امکانات درمانی اعمال می شود. در بررسی این مطالب با ما همراه بمانید.

 

خدمات درمانی در دبی

نیاز به خدمات درمانی در دبی برای همه اقشار امری مسلم است و در شرایطی که دبی شهری برای انواع سرمایه گذاری ها از جمله سرمایه گذاری ملکی بین المللی و مکانی برای جویندگان کار از سراسر دنیا بوده و  حتی شهروندان آمریکایی نیز دبی را برای پیدا کردن شغل انتخاب می کنند، وجود خدمات و مراقبت های سلامت و درمان بیشتر اهمیت پیدا می کند.

البته که تمامی افراد از جمله سرمایه گذاران ملکی خارجی، مهاجران، دانشجویان و جویندگان کار که به دبی می روند نیاز به خدمات درمانی و سلامت دارند که باید بدانیم خدمات درمان و سلامت دبی یکی از بهترین امکانات درمانی در سطح دنیا می باشد.

 

انواع بیمه در دبی

انواع بیمه در دبی عبارتند از بیمه دولتی و بیمه خصوصی، آنهایی که مهاجرت کاری به دبی دارند می توانند از طریق شرکت شان از خدمات درمانی در دبی و انواع بیمه استفاده نمایند، باید اذغان داشت که دبی یکی از بهترین سیستم های درمانی را در دنیا داشته و استانداردهای بالایی در مراقبت های سلامت و پزشکی دارد که این خدمات هم دولتی هستند و هم خصوصی که در  رابطه  با خدمات سلامت بیمه های دولتی و بیمه های خصوصی تسهیلاتی را ارائه می نمایند.

بیشتر بدانید!
بهترین کشور همسایه برای مهاجرت کدامند؟

در مهاجرت به امارات و دبی بدانید که به عنوان مهاجر و غیر مقیم در امارات نیز می توانید از بهترین خدمات درمانی و سلامت در دبی برخوردار شوید، همچنین اگر قصد مهاجرت کاری به دبی را بدانید اطلاع از حقوق و دستمزد در دبی می تواند برایتان مفید باشد که بدین منظور پیشنهاد مطالعه مقاله حقوق و دستمزد مهاجران در دبی را برای شما عزیزان داریم، قابل ذکر است که انواع خدمات و تسهیلات بیمه های درمانی دبی شامل حال سرمایه گذاران و مهاجران بین المللی نیز میشود.

 

انواع بیمه در دبی

بیمارستان های دبی

از بیمارستان های دبی می توان به این اسامی اشاره داشت، چهار بیمارستان دبی، Latifa ،Hatta و Hatta با بخشهای اورژانس خدمات معالجه سرپایی و بستری ارائه می نمایند که کارمندان آن به زبان انگلیسی صحبت می کنند و سرمایه گذاران ملکی عزیز چنانچه به زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند بهتر می توانند از خدمات این بیمارستان ها در مواقع لازم استفاده نمایند.

صحبت کردن کارمندان بیمارستان ها در دبی امتیاز خوبی برای مسافران، مهاجران و سرمایه گذاران بین المللی می باشد که اگر زبان عربی را نمیدانند حداقل بتوانند با زبان انگلیسی جهت انجام امور خود ارتباط برقرار نمایند.

 

بیمه خصوصی در دبی

بیمه خصوصی در دبی نیز خدمات درمانی بین المللی ارائه می نماید، علیرغم وجود بیمارستان های دولتی بسیاری از سرمایه گذاران و مهاجران تمایل دارند از خدمات درمانی و پزشکی مراکز خصوصی استفاده کنند که با دریافت بیمه سلامت خصوصی بین المللی می توانند از بیش از 130 تسهیلات و امکانات درمانی در شهر مراقبت های سلامت دبی Dubai Healthcare City (DHCC) استفاده نمایند.

بیشتر بدانید!
راهنمای جامع کار در دبی در 2023

این مجموعه بیش از 150 پزشک متخصص داشته و خانواده های سرمایه گذاران و مهاجران نیز می توانند برای درمان خود و فرزندان شان از خدمات این مجموعه بهره مند شوند و البته که هزینه  بیمه های درمانی خصوصی دبی بالاتر از هزینه درمان با بیمه های دولتی می باشد.

 

بیمه اجباری در دبی

بیمه اجباری در دبی

بیمه اجباری در دبی یک قانون است و سرمایه گذاران، مهاجران، دانشجویان و دیگر افرادی که در دبی اقامت دارند مجبور هستند که پوشش بیمه ای داشته باشند، بدین ترتیب که شرکت ها موظف هستند کارمندان خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند اما اعضای خانواده کارمند تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند، برخی از بیمه ها در دبی اجباری هستند.

بیمارستان های دولتی دبی خدمات اورژانسی را حتی به بیمارانی که کارت بیمه ندارند ارائه می دهند و بسیاری از داروخانه های دبی شبانه روزی هستند، باید توجه داشت که در حال حاضر 90 درصد جمعیت دبی از مهاجران بین المللی هستند که نیاز آنها به درمان و خدمات سلامت امری اجتناب ناپذیر است.

علاوه بر آن برخی از بیمارستان های معروف دبی مکان هایی برای اسکان خانواده های بیماران در نظر دارند که البته این نوع بیمارستان ها بسیار لوکس و هزینه های بالایی هم دارند. در نتیجه کارمندانی که در استخدام شرکت های اماراتی و دبی هستند می توانند با استفاده از قانون اجباری بودن بیمه درمانی اجباری دبی از امکانات و تسهیلات درمانی بهره مند شوند.

 

بیمه و درمان در دبی

بیمه و درمان در دبی با توجه به آمار مهاجرت کاری و انواع سرمایه گذاری ها از جمله سرمایه گذاری ملکی خارجی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود، طبق قانون برخی از بیمه ها در دبی اجباری هستند که انواع بیمه درمانی در دبی شامل بیمه درمانی دولتی و بیمه درمانی خصوصی می باشد، و باید گفت بعضی از بیمه های درمانی خصوصی در دبی خدمات درمانی بین المللی ارائه می نمایند از جمله بیمه خصوصی سلامت بین المللی در مجموعه Dubai Healthcare City (DHCC).

بیشتر بدانید!
مزایای زندگی در دبی برای ایرانیان در 2023

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با برند زیر مجموعه خود شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) امور مهاجرتی و سرمایه گذاری ملکی بین المللی را با رعایت نکات حقوقی تمام و کمال ارائه می نمایند.

حال چنانچه در مورد انواع بیمه و خدمات درمان در دبی یا خرید ملک در دبی جزئیات بیشتری مد نظر داشته باشید می توانید از مشاوره آنلاین اریکه عدل استفاده نماییدبرای مشاوره حضوری با وکیل معتمد کار خود وقت رزرو نمایید، در ضمن از اینکه مقالات ما را مطالعه می نمایید بسیار خرسند بوده و نهایت تشکر را نیز داریم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟