منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

خرید ملک در اسپانیا از راه دور

خرید ملک در اسپانیا از راه دور
خرید ملک در اسپانیا از راه دور
در پی پیشرفت صنعت الکترونیک ، خرید ملک از راه دور در اسپانیا نیز امکان پذیر شده است، در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به شرایط قانونی خرید ملک  اسپانیا می پردازد. اقدامات حقوقی خرید ملک اسپانیا به منظور جلوگیری از ضرر و زیان می باشد، با کمک و مشورت  یک وکیل حقوقی هنگام خرید، سود خود را تضمین کنید، با ارسال اسناد و موارک مورد نیاز، بدون اینکه به اسپانیا مسافرت کنید، می توانید از راه دور در این کشور ملک خریداری نمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در پی پیشرفت صنعت الکترونیک، خرید ملک در اسپانیا از راه دور نیز امکان پذیر شده است، در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به شرایط قانونی خرید ملک اسپانیا می پردازد. اقدامات حقوقی خرید ملک اسپانیا به منظور جلوگیری از ضرر و زیان می باشد، با کمک و مشورت یک وکیل حقوقی هنگام خرید، سود خود را تضمین کنید، با ارسال اسناد و مدارک مورد نیاز، بدون اینکه به اسپانیا مسافرت کنید، می توانید از راه دور در این کشور ملک خریداری نمایید.

 

خرید ملک در اسپانیا از راه دور

در ابتدا به مقدمه و پیش زمینه خرید ملک اسپانیا از راه دور می پردازیم، عوامل متعددی در این خصوص وجود دارد که باید به آن توجه نمود، همچنین هنگام خریدن املاک در کشور  اسپانیا، حقه هایی در  انعقاد قراردادها اعمال می شود  که باید از آنها جلوگیری شوند، با تمرکز بر مهمترین موارد یک دیدگاه حقوقی را در این زمینه مطرح می نماییم.

  • ساختمان های کشور اسپانیا با قدمت بیش از 100 سال، سابقه  ثبتی بسیار قدیمی دارند که بایستی قبل از خرید ملغی و فسخ شوند، این سوابق ثبتی شامل مواردی مانند: هزینه های مهر، هزینه های ثبت برای سند فروش در دفاتر وابسته و تابعه می باشد، این دفتر مسئول نگهداری سوابق اسناد مربوط به خرید و فروش ملک ، گواهی نامه و استشهاد ها می باشند، کار و وظایف دفاتر ثبت بسیار گسترده میباشد.

 

ثبت الکترونیکی سوابق خرید و فروش املاک در اسپانیا

دولت اسپانیا تصمیم به تغییر روند کاری این دفاتر دارد و میخواهد سیستم اجرایی این دفاتر را به منظور سرعت بیشتر و شفاف سازی الکترونیکی نماید، بعبارتی خرید ملک اسپانیا از راه دور راه اندازی می شود. پیشرفت صنایع الکترونیکی این بار به حوزه ثبت املاک نیز ورود پیدا کرده، و دولت اسپانیا از این دستاورد به منظور سرعت بخشیدن به امور ثبت خرید و فروش املاک در کشور خود استفاده می نماید.

بیشتر بدانید!
پاسپورت پرتغال بعد از ۵ سال ، واقعیت یا دروغ؟

مهمترین نمونه و مثال شامل  دوره زمانی حق استفاده از عین و نمائات ملک بدون تغییر و اصلاح آن و اجاره بلند مدت املاک می باشد. مدت اجاره املاک تجاری در اسپانیا معمولا 5 یا 10 سال است، ولی اجاره ملک مسکونی اغلب 1 سال می باشد، دفاتر ثبت، تمامی اطلاعات املاک را به شما خواهند داد

شرایط قانونی خرید ملک اسپانیا

  • ضروری است که مطمئن شویم ملک در رهن است یا بدهی و مالیات دارد یا نه، اگر در رهن باشد، باید دقیقا مبلغ بدهی ها و مالیات ذکر شود، همچنین کلیه پرداختی های انجام شده نیر باید مشخصا اعلام شوند .

 

  • هنگام رزرو یک ملک، از شما میخواهند که قرارداد سپرده را امضا نمایید، در اسپانیا به قرارداد سپرده “arras” گفته می شود به عبارتی همان قولنامه در فرهنگ ایرانی خودمان. معمولا یک ملک را تا 24 ساعت جهت تعویض و خرید و فروش نگه می دارند که طی این زمان فروشنده ، هزینه رزرو را دریافت می نماید. اکیدا توصیه داریم قبل از امضای قرارداد با یک وکیل حقوقی و مدنی جزئیات را بررسی و مرور کنید، زیرا برخی قراردادهای سپرده ای( بیعانه و قولنامه ای)، شرایط یک قرارداد خرید واقعی را ندارند و مواردی را بطور نامفهوم و پیچیده در متن قرارداد ذکر می کنند که فقط یک وکیل می تواند آنها را متوجه شود، بررسی جزئیات قرارداد یکی از شرایط قانونی خرید ملک اسپانیا می باشد.

 

  • قبل از هر پرداخت ، در خصوص چگونگی نحوه پرداخت با نماینده املاک یا فروشنده مشورت کنید و از نحوه پرداخت اطمینان حاصل کنید، برخی از قراردادها به نحوی تنظیم و نوشته میشوند که در صورت نهایی نشدن توافق نامه خرید، شما مبلغ ودیعه و سپرده را از دست خواهید داد.
بیشتر بدانید!
نکات حقوقی و قوانین خرید ملک اسپانیا

 

  • علاوه براین، گواهینامه هایی وجود دارند که باید قبل از رسمی شدن قرارداد در دفتر اسناد رسمی امضا شوند. نمایندگی و آژانس های املاک معمولا این گواهینامه را ارائه نمی دهند مگر اینکه خریدار مخصوصا جهت ارائه این گواهینامه ها درخواست دهد.

 

تفاوت آژانس های املاک و وکیل حقوقی

با رعایت شرایط قانونی خرید ملک اسپانیا، امکان تقلب را در قراردادها برطرف نمایید، آژانس های املاک معمولا  به این نکات قانونی توجه ندارند و فقط هدف شان این است که ملک را به هر صورتی که شده به فروش برسانند، در صورتی که یک وکیل برای رسیدن به   بهترین شرایط به نفع موکل و مشتری خود عمل  و بهترین راهکارها را انتخاب می نماید.

با توجه به شرایط قانونی خرید ملک در اسپانیا  به راحتی از راه دور ملک خود را خریداری نمایید، شهر بارسلونا یکی از شهرهایی است که تقاضای خرید ملک در آن بالا است و بسیاری از سرمایه گذاران علاقمند به خرید از راه دور در این شهر هستند، چه بسا این ملک تجاری باشد، لذا باید شرایط خرید ملک تجاری در اسپانیا را بررسی نمود، خرید ملک تجاری به منظور تاسیس شرکت در اسپانیا استفاده می شود.

 

اقدامات حقوقی خرید ملک اسپانیا

در بخش ذیل به عمده ترین مراحل  و اقدامات حقوقی خرید ملک اسپانیا و ثبت آن  می پردازیم، رعایت تمامی این موارد با مشاوره از وکیل حقوقی، خرید مطمئن تری را خواهیم داشت .

  • تنظیم و امضای وکالت نامه
  • دریافت یک شماره شناسه خارجی برای خریدار
  • افتتاح حساب بانکی بنام خریدار
  • رسیدگی و کمک در روش های تامین مالی
  • تحقیق و بررسی قبل از انعقاد قرارداد خرید ملک( مالکیت ، بدهی و مالیات ملک)
  • پیش نویس و تهیه متن قرارداد(قرارداد خرید خصوصی، که توافقنامه Arras   نامیده می شود.
  • مذاکره بر شرایط و چگونگی فروش
  • امضا نمودن اسناد و مدارک ، و تحقیق از طرف مشتری به واسطه وکالت
  • کمک برای تنظیم و تهیه قرار ملاقات در دفتر خانه اسناد رسمی اسپانیا
  • پیگیری مراحل ثبت املاک در دفتر ثبت
بیشتر بدانید!
مهاجرت به آمریکا با پاسپورت ترکیه

با اقدامات حقوقی خرید ملک اسپانیا می توان خرید سودمندی داشت، با خرید ملک از راه دور، دیگر هزینه سفر به این کشور را نخواهید داشت، کلیه سرمایه گذاران بر املاک در سطح بین الملل می توانند از این روش برای خرید ملک در کشور اسپانیا استفاده نموده و هزینه هایشان را به حداقل برسانند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک اسپانیا از راه دور میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟