منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

خرید ملک در خارج برای مهاجرت

خرید ملک در خارج برای مهاجرت، خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در پرتغال، خرید ملک در قبرس، خرید ملک در اسپانیا
خرید ملک در خارج برای مهاجرت، خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در پرتغال، خرید ملک در قبرس، خرید ملک در اسپانیا
در نتیجه می توان گفت خرید ملک در خارج برای مهاجرت روشهای گوناگوی دارد که در این مقاله به روش خرید ملکی اشاره شد، از مزایای خرید ملک در ترکیه به دریافت پاسپورت این کشور پرداختیم و در باره خرید ملک در پرتغال گفتیم که باید مبلغ 500 هزا یورو در این کشور ملک خریداری نمایید تا بتوانید اقامت و شهروندی پرتغال را اخذ نمایید. علاوه بر آن گفتیم که خرید ملک در قبرس برای کارآفرینان مزایای مناسبی دارد و پاسپورت این کشور را می توان در کوتاهترین مدت دریافت نمود. از خرید ملک در اسپانیا به لزوم دریافت شماره و کد NIE گفتیم. برنامه های مهاجرتی کشورها به منظور جذب سرمایه گذاری وضع می شوند و اطلاع از قوانین آن باید همراه با مشاوره حقوقی متخصصان و وکلای مهاجرتی باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

خرید ملک در خارج برای مهاجرت قوانین و شرایطی برای اتباع خارجی دارد که هر کشوری مقررات و الزامات خاصی برای خریداران ملکی وضع نموده است، روش های مهاجرت متنوع هستند که خرید ملک و سرمایه گذاری ملکی یکی از روش های مهاجرت میباشد، با خرید ملک به مزایای دیگری مانند اقامت، شهروندی و پاسپورت دوم می توان رسید. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به چگونگی دریافت اقامت و شهروندی چند کشور اروپایی اشاره و مزایای خرید ملک در ترکیه و همچنین شرایط و مزیت های خرید ملک در پرتغال با مهاجرت را بررسی می کند. اریکه عدل با دو دپارتمان موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم کلیه امور مهاجرتی با خرید ملک و سرمایه گذاری، نکات حقوقی خرید ملک را از صفر تا صد ارائه و تکمیل می نمایند. از مزایای اقامت و شهروندی با خرید ملک در اسپانیا گفته و از مزیت دریافت پاسپورت  قبرس در زمان بسیار کوتاه با  خرید ملک در قبرس نیز مطالبی را توضیح می دهد. با اریکه عدل همراه باشید و معلومات مهاجرتی خود را افزایش دهید.

 

خرید ملک در خارج برای مهاجرت

خرید ملک در خارج برای مهاجرت یکی از اهداف خریداران ملک و سرمایه گذاران بین المللی است، خرید و فروش ملک در یک کشور خارجی نه تنها سود و منفعت به همراه دارد بلکه می توان مجوز اقامت برای کار، زندگی بدون محدودیت و حتی شهروندی دریافت نمود. مهاجرت به اروپا برای خرید ملک سرمایه گذاری بسیار سودمند و چند منظوره است، کشورهایی هستند که می توان به آنها مهاجرت و همچنین ملک در آنها خریداری نمود مانند اسپانیا، لاتویا، قبرس، کاستاریکا، سنت کیتس و نویس.

شرایط خرید ملک برای مهاجرت در هر کشوری متفاوت است، در بعضی از کشورها فقط اجازه دارید که ملک خریداری شده را اجاره دهید و یک درآمد ثابت و همیشگی برای خود ایجاد نمایید و بعد از طی مدت زمانی می توانید آن را بفروشید. آیا کشورهای مهاجر پذیر را می شناسید، با مطالعه این مقاله بهترین کشورها برای مهاجرت را بشناسید، هر چقدر اطلاعات بیشتری داشته باشید راحت تر می توانید تصمیم به مهاجرت بگیرید.

 

خرید ملک  به عنوان تبعه خارجی

خرید ملک خارجی شرایطی برای ملیت های مختلف دارد، شما به عنوان یک تبعه خارجی باید بدانید چه محدودیت هایی برای خرید ملک دارید و اینکه چگونه موارد حقوقی خرید ملک خارجی را برای اطمینان از خرید ملک رعایت نمایید، در خرید ملک خارجی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید.

بیشتر بدانید!
نقش وکیل ملکی قبرس در قراردادهای خرید ملک

در مهاجرت برای خرید ملک باید قوانین خرید ملک خارجی  را که برای اتباع خارجی وضع شده بدانید و نکات حقوقی را کاملا در نظر داشته که این کار مستلزم مشاوره با وکیل ملکی می باشد، همچنین اطلاع از آخرین و جدیدترین قوانین مهاجرتی بسیار ضروری است زیرا کشورها همواره در صدد  تغییر قوانین برای جذب بیشتر مهاجر و سرمایه گذاری می باشند، اخبار مهاجرتی نیز کمک بسیاری می تواند در این زمینه باشد.

 

 

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد علاوه بر آن از مزایای اقامت و شهروندی ترکیه  نیز برخوردار شد، نیمی از ترکیه در قاره آسیا و نیمی دیگر در قاره اروپا واقع شده، بسیاری علاقمند به خرید ملک در ترکیه هستند تا در کنار آن از مزایای شهروندی و پاسپورت این کشور استفاده نمایند.

با خرید ملک در ترکیه با مبلغ 250 هزار دلار می توان نتایج خوبی از مهاجرت گرفت و خریدار می تواند اقامت خود و خانواده خود را اخذ نماید، دریافت پاسپورت ترکیه هم با شهروندی میسر می باشد که خود مزایایی مانند سفر به کشورهای اتحادیه اروپا بدون ویزا است. البته بعد از 3 سال می توان ملک خریداری شده را فروخت و به سود مضاعفی رسید.

اقامت و شهروندی با خرید ملک

با انتخاب بهترین شهر ترکیه برای خرید ملک و بهترین مناطق خرید ملک در ترکیه می توانید سود بیشتر و بهتری از سرمایه گذاری تان داشته باشید. خرید ملک و سرمایه گذاری ملکی تاثیر مستقیمی بر توسعه اقتصادی کشور دارد به همین علت دولت ترکیه از خریداران ملکی خارجی بسیار استقبال می نماید. مهاجرت به ترکیه امکان سرمایه گذاری و خرید ملک را به شما می دهد که می توانید اقامت و شهروندی این کشور را دریافت نمایید.

خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال نیز اقامت و شهروندی به دنبال دارد، با برنامه گلدن ویزای پرتغال علاقمندان می توانند در این کشور ملک خریداری نمایند. پرتغال در جنوب غربی اروپا واقع شده و اقتصادش مبنی بر صنایع و کشاورزی می باشد، تحت برنامه گلدن ویزا پرتغال با خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو می توان در این کشور زندگی کرد و شهروندی پرتغال را دریافت نمود.

بیشتر بدانید!
مزایای ویزای طلایی اسپانیا

همچنین می توان با خرید ملک به ارزش 350 هزار یورو که 30 سال ساخت داشته باشد و یا بازسازی شده شهروندی پرتغال را اخد نمود که البته شهروندی بعد از 5 سال اقامت دائم بدست می آید و با دریافت پاسپورت پرتغال می توان به 185 کشور دنیا سفر نمود. مهاجرت به پرتغال با خرید ملک مزایای بسیار خوبی دارد از جمله همراه داشتن خانواده و اقامت آنان در پرتغال مانند همسر، پدر مادر و فرزندان.

خرید ملک در بهترین شهرهای پرتغال مانند لیسبون مزایایی برای کارآفرینان دارد زیرا پرتغال ثبات اقتصادی خوبی دارد و احتمال ریسک در فعالیت های تجاری و اقتصادی کم است و یا در برخی موارد وجود ندارد. مهاجرت به پرتغال هزینه های بالایی برای زندگی ندارد و مزیت هایی مانند بالا بودن سطح درآمد و فرصت های شغلی فراوان دارد.

خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس که یکی از بزرگترین جزیره های دنیا است نیز منجر به دریافت شهروندی و پاسپورت قبرس می شود اما با این الزام که باید از طریق برنامه اقامت دائم حداقل مبلغ 2 میلیون یورو خرید ملک داشته باشید و یا حداقل مبلغ 2.5 میلیون یورو ملک تجاری خریداری نمایید. با اجرای یکی از این دو برنامه می توانید شهروندی قبرس را دریافت نمایید.

ولی برای دریافت اقامت دائم قبرس می توانید با خرید ملک کمتر از 300 هزار یورو اقدام نمایید، یکی از مهمترین ویژگی های شهروندی قبرس، دریافت پاسپورت قبرس است. که با آن مجاز هستید به 173 کشور دنیا سفر کنید و از مزیت شهروندی دوگانه بهره مند شوید، مهاجرت به قبرس برای بسیاری از کارآفرینان و ثروتمندان یک ایده آل است و بهترین مزیت مهاجرت به این کشور دریافت شهروندی و پاسپورت قبرس می باشد.

 شهروندی قبرس در کوتاهترین زمان

خریداری ملک در قبرس گزینه خوبی برای مهاجرت است و 6 ماه طول می کشد که شهروندی قبرس را دریافت نمایید، خرید ملک قبرس روشی بسیار کوتاه برای دریافت اقامت، شهروندی و پاسپورت این کشور می باشد. با شناخت بهترین شهرهای قبرس برای خرید ملک می توانید هم ملک تجاری و هم مسکونی خریداری نمایید، با مطالعه مقالات متنوع می توانید با مراحل خرید ملک در قبرس نیز آشنا شوید.

 

بیشتر بدانید!
امتیاز بندی ویزاهای استرالیا 2022

خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا می تواند هم ملک تجاری و هم مسکونی باشد، مهاجرت به اسپانیا برای خرید ملک، اقامت یا شهروندی یا هر کار دیگری  مستلزم دریافت کد NIE می باشد، علاوه بر در نظر گرفتن مزایای مهاجرت به اسپانیا می توانید تحت برنامه های سرمایه گذاری در این کشور خرید ملک داشته باشید و اقامت و شهروندی اسپانیا را اخذ نمایید. اقامت و شهروندی این کشور معمولا با برنامه گلدن ویزا اسپانیا شناخته می شود و با خرید 500 هزار یورو می توان شهروند این کشور محبوب و پرطرفدار شد.

با شناخت بهترین مناطق خرید ملک اسپانیا  سود خرید ملک تان را تضمین نمایید البته که برای تمامی مراحل از شروع تا پایان نیاز به یک وکیل معتبر بین المللی دارید، پروسه خرید نیاز به رعایت نکات حقوقی می باشد که وکیل ملکی شما می تواند در تمامی مراحل خرید ملک تا انعقاد قرارداد با قوانین حقوقی پشتیبان شما باشد. مهاجرت به اسپانیا برای دریافت اقامت روش و گزینه های مختلفی دارد که خرید ملک از پر طرفدارترین آن می باشد.

 

 

 

در نتیجه می توان گفت خرید ملک در خارج برای مهاجرت روشهای گوناگونی دارد که در این مقاله به روش خرید ملکی اشاره شد، از مزایای خرید ملک در ترکیه به دریافت پاسپورت این کشور پرداختیم و درباره خرید ملک در پرتغال گفتیم که باید مبلغ 500 هزار یورو در این کشور ملک خریداری نمایید تا بتوانید اقامت و شهروندی پرتغال را اخذ نمایید. علاوه بر آن گفتیم که خرید ملک در قبرس برای کارآفرینان مزایای مناسبی دارد و پاسپورت این کشور را می توان در کوتاهترین مدت دریافت نمود. از خرید ملک در اسپانیا به لزوم دریافت شماره و کد NIE گفتیم. برنامه های مهاجرتی کشورها به منظور جذب سرمایه گذاری وضع می شوند و اطلاع از قوانین آن باید همراه با مشاوره حقوقی متخصصان و وکلای مهاجرتی باشد.

 

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر lمیتوانید با مشاوران حقوقی اریکه عدل تماس بگیرید و بهترین راهکارها را دریافت نمایید، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل( آپادالا) با همکاران کارآمد خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم مانند زنجیره ای مستحکم پشتیبان شما عزیزان در تمام مراحل مهاجرتی و نکات حقوقی خرید ملک خواهند بود.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟