منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

خرید ملک در سوئد

خرید ملک در سوئد، خرید خانه در سوئد، قیمت ملک در سوئد، فروش ملک در سوئد، خرید مزرعه در سوئد
خرید ملک در سوئد، خرید خانه در سوئد، قیمت ملک در سوئد، فروش ملک در سوئد، خرید مزرعه در سوئد
خرید ملک در سوئد سریعتر و آسانتر از اجاره ملک در این کشور می باشد و مهاجران نیز می توانند در مهاجرت به سوئد بدون محدودیت در این کشور انواع ملک را خرید و از آن خود نمایند. بخصوص در مناطق شمالی سوئد که قیمت های خرید ملک پایین تر از دیگر مناطق می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

خرید ملک در سوئد برای اتباع خارجی هیچ محدودیتی نداشته و مهاجران در کمترین زمان می توانند در این کشور انواع ملک را به جای اجاره کردن بخرند. در همین رابطه نتایج تحقیقات موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL درباره مزایای خرید خانه در سوئد و قیمت ملک در سوئد به اشتراک گذاشته میشود. چگونگی روند فروش ملک در سوئد موضوعی قابل توجه برای سرمایه گذاران ملکی بین الملل است. زیرا هنگام فروش ملک خود در این کشور، می بایست با روند و انواع روش های فروش ملک مطلع باشند. خرید مزرعه در سوئد نیز برای مهاجران مزایای قابل توجهی در رابطه ایجاد فرصت های شغلی دارد.

 

خرید ملک در سوئد چه شرایطی دارد؟

خرید ملک در سوئد گاهی اوقات آسان تر از اجاره کردن است. زیرا خرید ملک در این کشور مشروط به قوانین خاصی نیست. اما مشروط نبودن به قوانین بدین معنی است که عامل بازدارنده ای برای خرید انواع ملک وجود ندارد. به همین علت مراحل خرید ملک در سوئد معمولا خیلی سریع انجام میشود. علاوه بر آن مهاجران نیز هیچ محدودیت و مانعی برای خرید ملک در این کشور ندارند.

بطوری که نیازی نیست در لیست انتظار به عنوان مشتری برای خرید ملک قرار گیرند. زیرا خرید و فروش ملک در سوئد رونق داشته و در تمامی شرایط و زمان ها مدام انجام میشود. باید گفت خرید ملک در سوئد طرفداران بیشتری از اجاره ملک در این کشور دارد. بعد مهاجرت به کشور مدرن سوئد و سرمایه گذاری ملکی در این کشور، اگر نیاز به اطلاعات شغلی در سوئد داشتید می توانید با مطالعه مقاله بهترین مشاغل در سوئد جزئیات خوبی را در این زمینه داشته باشید.

 

خرید خانه در سوئد

خرید خانه در سوئد بیشتر از اجاره ملک مورد استقبال مهاجران قرار می گیرد. اجاره مسکن بطور سنتی در سوئد متداول است. زیرا شرایط و قانون به نفع مستاجران است تا حدی که مسکن های اجاره ای معمولا در لیست انتظار می مانند تا مشتری مناسبی برایشان پیدا شود. ولی خرید خانه در سوئد زودتر از اجاره انجام میشود.

به همین دلیل بسیاری از مهاجران ترجیح می دهند بجای اجاره ملک، خانه بخرند. زیرا اگر محلی را اجاره کنند مجبور میشوند هر چند وقت یکبار جابجایی داشته باشند. همچنین مهاجران و اتباع خارجی نیز مجازند که انواع خانه را در این کشور خرید نمایند. که البته باید بار مالیاتی آن را نیز در نظر داشته باشند. در مهاجرت به سوئد برای سرمایه گذاری ملکی اروپایی بد نیست که با هزینه های زندگی در سوئد نیز آشنا شوید.

 

قیمت ملک در سوئد

قیمت ملک در سوئد در هر منطقه ای از این کشور متفاوت است. ولی قیمت خرید خانه در شهرهای بزرگ سوئد بیشتر است. در مقابل آن در شهرهای کم جمعیت تر و مناطق شمالی سوئد، قیمت های خرید ملک پائین تر هستند. مهاجران بیشتر مناطق و شهرهای جنوبی سوئد را مانند مالمو و شهر دانشگاهی لوند را برای زندگی انتخاب می کنند.

بیشتر بدانید!
سرمایه گذاری ملکی خارجی توسط ایرانیان

بطور معمول قیمت خرید یک خانه سه خوابه در سوئد حدود 350 هزار یورو می باشد. بنایر این میتوان گفت که قیمت خرید ملک در شهرهای بزرگ سوئد بیشتر از قیمت خرید ملک در شهرهای مناطق شمالی سوئد می باشد. علاوه بر آن خرید ملک در این مناطق میتواند شروع خوبی برای خرید ملک خارجی در سوئد باشد.

 

خرید ملک در شهرهای سوئد

قیمت همین خانه سه خوابه در شهرهایی مثل  شهر استکهلم و یا شهر مالمو  بیشتر است. که اگر دنبال خرید خانه با قیمت ارزان تر هستید باید در مناطق کم جمعیت تر شهری موردی را پیدا کنید. در شهرهای شمالی سوئد می توانید خانه سه خوابه را با قیمت 25 هزار یورو خریداری کنید. همانطور که گفته شد قیمت خرید انواع ملک در این کشور بستگی به منطقه و جمعیت شهرها و امکانات آن دارد.

علاوه بر آن قیمت پیشنهادی خرید ملک در آژانس ها و قیمتی که خود فروشنده ها ارائه می دهند متقاوت است همچین قیمت ملک مسکونی و تجاری طبعا متفاوت بوده و هرکدام شاخص خود را دارند. در ادامه این توضیحات باید خدمت تان عرض شود که مقاله ای تحت عنوان بهترین شهرهای سوئد برای خرید ملک خارجی برای شما علاقمندان گرامی تنظیم شده است.

که امیدواریم با مطالعه آن اهداف تان از سرمایه گذاری ملکی بین المللی در مهاجرت به سوئد مشخص تر و معلوم تر شود. در پاراگراف بعدی به نحوه فروش مزایده ای ملک در سوئد پرداخته و از چگونگی قیمت گذاری برای خرید ملک نیز نکاتی ارائه داده میشود. شاید بعد از خرید ملک تان در این کشور، بخواهید آن را به فروش برسانید. لذا آشنا شدن با مراحل فروش ملک در سوئد نیز می تواند برایتان مفید باشد.

فروش ملک در سوئد

فروش ملک بصورت مزایده

فروش ملک در سوئد بطور مزایده ای بدین ترتیب است که املاک با قیمت گذاری و مزایده فروخته میشوند. در این روش فروشنده و آژانس معاملات ملک یک قیمت پایه برای فروش به پیشنهاد میگذارند. سپس بعد چند روز این فایل را باز میگذارند. ولی باید بدانید که هیچ کنترل و قانونی بر این مزایده وجود ندارد.

مالک به هر قیمتی که بخواهد خانه اش را در معرض فروش قرار می دهد. که در طول مزایده هم ممکن است قیمت فروش ملک بالاتر برود. در فروش ملک به صورت مزایده در سوئد هر مشتری که قیمت بالاتری پیشنهاد دهد، ملک مورد نظر از آن وی خواهد بود. در واقع  این نکته رقابتی بودن خرید ملک در سوئد را می رساند.

بیشتر بدانید!
خرید ملک خارجی در اینوستایم در 2022

اما معمول ترین روش خرید خانه  در سوئد مراجعه به آژانس املاک می باشد. بازدید از طریق آژانس های املاک معمولا یکشنبه ها بعد از ظهر است که بصورت گروهی انجام میشود. همزمان با شما 10 یا 20 نفر دیگر از همان ملکی که دارید بازدید می کنید، دیگر مشتریان هم در حال بازدید هستند. این امر نشان می دهد که خرید ملک در سوئد کاملا رقابتی و مزایده ای می باشد.

 

اتحادیه مالک و مستاجر

اتحادیه های مالکین و مستاجرین Bostadsrätsförening تمامی اطلاعات مربوط به خرید و فروش خانه را دارند. عملکرد این اتحادیه ها معمولا خیلی مهم است و اگر مثلا شما مشکلی با همسایه داشته باشید در حل مشکل به شما کمک میکنند. یا اگر بخواهید ملک تان را اجاره دهید شما را راهنمایی خواهند کرد.

این اتحادیه ها از تمامی جزئیات مربوط به ملک آگاهی داشته و در مورد منطقه ای که ملک در آن قرار دارد اشراف کامل دارند. علاوه بر آن بهتر است که با توجه به هزینه ها و مخارج زندگی در سوئد قصد اقامت و سرمایه گذاری ملکی بین المللی در این کشور داشته باشید.

 

خرید مزرعه در سوئد چه مزایایی دارد

خرید مزرعه در سوئد و قیمت آن در بخش های شمالی سوئد ارزان تر است. کشور سوئد مناطق جنگلی و طبیعی بسیاری دارد. اگر قصد خرید شما از مزرعه کسب درآمد و سرمایه باشد میتوانید در مزرعه ای که می خرید، سیب زمینی بکارید و یا برای نگهداشتن گاوهای شیری از مزرعه استفاده نمایید. یا یونجه یا انواع سبزیجات بکارید که برایتان سود آوری داشته باشد. همچنین میتوانید در مزارع خود محصولات ارگانیک کشت نمایید.

در مهاجرت به سوئد و با خرید انواع مزرعه در این کشور میتوانید به فعالیت های کشاورزی یا دامپروری مشغول شوید. علاوه بر نگهداری و حفظ مزرعه به سود مضاعفی هم از تولیدات مزارع بدست آورید. با این روش دیگر نیازی نیست که به دنبال کسب و کار در سوئد یا شغل دیگری باشید. با خرید مزرعه در سوئد میتوانید برای خود شغلی را دست و پا کنید.

مهاجران و علاقمند ان به زندگی در سوئد بدانند که می توانند به خرید مزارع در سوئد اقدام نمایند البته خرید این مزارع برخی اوقات بدون امکاناتی مانند تراکتور و ابزار هستند. که می توانید در این مزارع کشاورزی کنید، برخی مزارع برای نگهداری شتر مرغ یا انواع دیگر پرندگان مناسب هستند. انواع گوناگونی از ویلا، باغ و مزرعه در تمامی شهرهای کشور سوئد وجود دارد. که هر کدام  قیمت های خرید متقاوتی بر اساس متراژ، کیفیت زمین و امکانات دارند که البته برای خرید مزرعه در سوئد نیز میشود وام گرفت.

بیشتر بدانید!
ویزای 485 استرالیا ، ویژه فارغ‌التحصیلان استرالیا

خرید مزرعه در سوئد

مالیات خرید ملک

هنگام خرید ملک در سوئد نیز باید عوارض، مالیات و هزینه تمبر بدهید. همچنین به عنوان مهاجر و  یک خارجی میتوانید برای خرید مسکن و خانه وام بگیرید. هزینه مهر و تمبر یک درصد قیمت خرید هنگام سند زدن ملک است. ولی هزینه آژانس به عهده فروشنده ست که معمولا حدود 3.5 درصد قیمت فروش خانه است. باید گفت که برخی از مالیات ها دوره ای هستند و در طول زمان نسبت به ارزش ملک افزایش پیدا می کنند.

املاک جدیدی که در سوئد میخرید، تا 5 سال از این نوع مالیات معاف هستند. اگر ساکن دائم در سوئد هستید و درآمد ثابتی هم دارید میتوانید برای خرید خانه درخواست وام مسکن بدهید. هیچ محدودیتی برای خارجی ها در خرید ملک در سوئد وجود ندارد که به دنبال درخواست، شرایط وام گیرنده اعتبار سنجی میشود. باید مدارک کافی که نشان دهنده درآمد ثابت شما باشد را به بانک جهت دریافت وام خرید مسکن ارائه دهد. همچنین بایستی مبلغی به عنوان پیش پرداخت یا به اصطلاح همان آورده داشته باشید.

مبلغ این پیش پرداخت بستگی به توانایی وام گیرنده و نوع ملک دارد اما معمولا میزان پیش پرداخت تا 25 درصد قیمت خرید خانه در این کشور است، البته زمان بازپرداخت وام دریافتی متغیر است، و متوسط طول بازپرداخت وام با سودش 20 سال است، جهت اطلاع باید گفت وام مسکن در سوئد 20 ساله است.

در مهاجرت به سوئد بدانید که خرید خانه های بازسازی شده در سوئد نیز شرایط خاص خود را دارد که بدین ترتیب محاسبه میشود: قیمت پایه خرید ملک در سوئد بعلاوه هزینه های بازسازی شده که بر حسب زمان و امکاناتی که به ملک اضافه شده متغیر می باشد. مهاجران نیز می توانند املاک بازسازی شده در سوئد خرید کنند. ممکن است این ملک ها مبله و فرنیش باشند که البته قیمتهای خود را دارند.

 

خرید ملک برای مهاجرت

خرید ملک در سوئد سریعتر و آسانتر از اجاره ملک در این کشور می باشد و مهاجران نیز می توانند در مهاجرت به سوئد بدون محدودیت در این کشور انواع ملک را خرید و از آن خود نمایند. بخصوص در مناطق شمالی سوئد که قیمت های خرید ملک پایین تر از دیگر مناطق می باشد.

 

چنانچه علاقمند به جزئیات بیشتری در خصوص شرایط خرید انواع ملک در سوئد بودید، میتوانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا ارتباط زنده ویدیوکال داشته و یا برای مشاوره حضوری با وکیل مرتبط با کار خود وقت رزرو نمایید. در ضمن از اینکه مقالات گردآوری شده ما را مطالعه می فرمایید بسیار خرسند بوده و کمال تشکر را داریم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟