منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

خرید ملک در شهرهای انگلیس برای سرمایه گذاری

خرید ملک در شهرهای انگلیس
خرید ملک در شهرهای انگلیس
خرید ملک یکی از راههای سرمایه گذاری می باشد. بسیاری از مهاجران و سرمایه گذاران خارجی مایل هستند در کشور انگلیس با خرید ملک مبادرت به سرمایه گذاری نمایند تا در طولانی مدت به سود خوبی برسند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به خرید ملک در شهرهای انگلیس پرداخته و شما را با مزایای خرید ملک در انگلیس و خانه در بهترین شهرهای این کشور آشنا می سازد. به بهترین شهرهای خرید ملک انگلیس اشاره نموده و نوسانات قیمت خرید ملک را عنوان می نماید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله درباره ی کشور انگلیس برای خرید ملک که یکی از راههای سرمایه گذاری می باشد صحبت خواهیم کرد. بسیاری از مهاجران و سرمایه گذاران خارجی مایل هستند در کشور انگلیس با خرید ملک مبادرت به سرمایه گذاری نمایند تا در طولانی مدت به سود خوبی برسند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به خرید ملک در شهرهای انگلیس پرداخته و شما را با مزایای خرید ملک در انگلیس و خانه در بهترین شهرهای این کشور آشنا می سازد. به بهترین شهرهای خرید ملک انگلیس اشاره نموده و نوسانات قیمت خرید ملک را عنوان می نماید.

 

خرید ملک در شهرهای انگلیس

 خرید ملک در شهرهای انگلیس از بهترین روش های سرمایه گذاری می باشد. املاک ارزان قیمتی برای متقاضیان خارج از انگلیس و مهاجران به این کشور به منظور سرمایه گذاری  وجود دارد. کشور انگلیس یکی از مطمئن ترین مناطق برای سرمایه گذاری بر املاک می باشد. قیمت املاک در انگلیس از سال 2007 تا 2010 کاهش داشته ، سود ناخالص اجاره با 8 درصد برای املاک ارزان قیمت  بوده است.

 

خرید ملک در انگلیس

با ایجاد  اصلاحات اقتصادی در کشور انگلیس، انتظار می رود  قیمت ها در طی 8 تا 10 سال آینده  دو برابر شود. مشاوره های مخصوصی برای مهاجران و خریداران ملک از خارج ار کشور برای خرید ملک در انگلیس وجود دارد. خانه های تراس دار با قیمت 55 هزار پوند تا  75 هزار پوند بهترین شرایط سرمایه گذاری بر املاک می باشند که در طولانی مدت منجر به افزایش سود می گردد.

خرید ملک در انگلستان  با قیمت های پایین، سودهای بهتری خواهد داد و بازده اجاره بالاتری دارند . طی گذشت چندین سال ارزش آنها افزایش پیدا کرده و می توان مجدد آنها را به فروش رساند. اینگونه املاک بیشتر توسط مهاجران، سرمایه گذار های خارجی خریداری می شوند. متداول ترین شهرها برای خرید ملک، لندن و شهرهای شمال انگلیس مانند منچستر و لیورپول می باشند. با خرید ملک در شهرهای انگلیس، به عرصه سرمایه گذاران  جهانی بپیوندید.

 

تاثیر brexit بر سرمایه گذاری

در حال حاضر قیمت  ملک در لندن بسیار گران بوده و به خاطر  (brexit )خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ، ایمنی سرمایه گذاری در زمینه خرید ملک در انگلستان، بخصوص در لندن کاهش پیدا کرده است. لذا بهترین مناطق برای سرمایه گذاری بر املاک  و خرید ملک در انگلیس، شمال غربی و شمال شرقی این کشور می باشد. شهرهای شمال منچستر  واقع در منطقه  Lancashire  در شکل زیر به نمایش گذاشته شده است.

سمت چپ نقشه ، شهرهای شمالی منچستر و سمت راست نقشه مناطق Teesside ، شهرهای میدلز بروگ و استاکتون را نشان می دهد.

بیشتر بدانید!
امتیاز بندی ویزاهای استرالیا 2022

 

شهرهای شمالی منچستر

این املاک مسکونی در شمال غربی هستند ( شهرهای Lancashire) که چهل دقیقه با فرودگاه منچستر فاصله دارد. املاک مسکونی نیز در  شمال شرقی شهرهای  ( Teesside )Stocktonو  Middlesbrough) می باشند. بنابر این شهر لندن بهترین منطقه برای سرمایه گذاری بر املاک نیست و همچنان قیمت ها  در این شهر رو به افزایش میباشد.  شهر های شمالی ساختمان هایی با تراس  هستند که نزدیک مرکز شهر می باشند.

 

انواع ملک در انگلیس

شهر منچستر ساختمان های مجزا و نیمه مجزا دارد که از ساختمان های اطراف و حومه گرانتر می باشد. بالاترین درخواست برای ساختمان های تراس دار می باشد. خانه هایی که نزدیک فروشگاه ها و مراکز خرید هستند و دسترسی به پایانه ها و ایستگاه های اتوبوس دارند، گزینه های خوبی برای خرید و سرمایه گذاری هستند.

یک خانه تراس دار معمولا 2  یا 3 خوابه است، در سال گذشته 250 دستگاه از این خانه ها به سرمایه گذاران فروخته شد. خرید  این نوع خانه ها روشهای مطمئنی برای سرمایه گذاری  هستند.

برخی املاک با خصوصیات استانداردی مانند سقف های آجری و یا سنگی هستند . تقریبا 80 درصد از جمعیت در این ساختمان ها زندگی می کنند. 65 درصد جمعیت شهر منچستر مالک، و 35 درصد در خانه های اجاره ای زندگی می کنند. تمامی ساختمان ها مجهز به آشپزخانه، حمام ، فرش و سیستم گرمایشی مرکزی می باشند ولی دارای مبلمان و فرنیچر نیستند. اجاره دادن بدون مبلمان و فرنچیر برای مالکان یک روش معمول  می باشد.

 

بهترین شهرهای خرید ملک انگلیس

بهترین شهرهای خرید ملک انگلیس را، طبق آخرین گزارشات سال 2022 در این بخش به اشتراک میگذاریم. خرید ملک در شهرهای انگلیس، با در نظر موقعیت و امکانات هر شهر، شما را به سود منطقی می رساند.

شهر منچستر : قیمت املاک در شهر منچستر طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و در حال حاضر یکی از پر جنب و جوش ترین و سرزنده ترین شهرها در کل کشور انگلیس است. این شهر از جاذبه های توریستی بسیاری برخوردار است.

مرکز شهر منچستر بهترین مکان برای سرمایه گذاری بوده ولی مناطق حومه ای  هم تا حدودی مناسب سرمایه گذاری می باشند. پس از شناسایی بهترین شهرهای خرید ملک انگلیس برای سرمایه گذاری، شهر منچستر اولین گزینه شناخته شد.

 

شهر لیورپول

چنانچه به منظور سرمایه گذاری در مناطق شمالی انگلیس،  قصد خرید ملک در انگلیس را داشته، شهر لیورپول بهترین گزینه است. بازده سود سرمایه گذاری در این شهر بالاتر از شهر منچستر و یا شهر لیدز می باشد. این شهر بازسازی هایی نیاز دارد، نیروگاه آبی شمال شهر لیورپول در حال اجرا بوده و این نیروگاه از امتیازات خوب این شهر و بزرگترین پروژه های بازسازی کشور انگلیس می باشد. همجواری با رودخانه Mersey باعث ایجاد بنادر جدید و پایانه های دریایی شده است. شهر لیورپول  از بهترین شهرهای خرید ملک انگلیس و سرمایه گذاری می باشد.

بیشتر بدانید!
کسب درآمد بعد مهاجرت به ترکیه چه روشهایی دارد؟

 

شهر لیدز

هنوز قیمت ملک و خانه در شهر لیدز مانند دیگر شهرهای انگلیس افزایش پیدا نکرده است. حدود سال 2006 و 2007 ساخت و ساز در  این شهر رونق خوبی داشت، و هزاران آپارتمان ساخته شد. در سال 2008 تقریبا ساخت این خانه ها و آپارتمانها تکمیل شد. این دوره همزمان شد با فروپاشی اقتصادی، لذا درخواست برای خرید ملک در انگلیس کاهش پیدا کرد و به دنبال آن قیمت های خرید  نیز شکسته شد.

 

پروژه های شهر لیدز

جمعیت این شهر رو به افزایش رفته و به تدریج تقاضای مسکن نیز زیاد شد. رشد جمعیت در شهر لیدز بیشتر از رشد جمعیت در شهر منچستر بوده است.  تا حدی که رشد جمعیت لیدز از شهر لندن هم فراتر رفت و دیگر ساخت و ساز با سرعت کم پاسخگوی رشد جمعیت نبود. خرید ملک در انگلستان و شهر لیدز سرمایه گذاری هوشمندانه و آینده پر سودی خواهد داشت.

فقط برخی از شرکت ها ساخت و ساز می کردند و تنها راه حل این بود که سرمایه گذاران در این شهر به خرید و سرمایه گذاری مبادرت کنند. با وجود خطوط لوله نفت و گاز در این شهر، امکان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری ایجاد شد. 7 بیلیون پوند جهت توسعه این خطوط در نظر گرفته شد و این اتفاق باعث شد شهر لیدز یه یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری تبدیل شود . پروژه های بازسازی و ایستگاه های راه آهن ملی نیز مزید بر توسعه این شهر شد.

خرید ملک در شهرهای انگلیس برای سرمایه گذاری

شهر شفیلد

شهر شفیلد رقیب شهر منچستر بوده، و قیمت خرید ملک در این شهر پایین است. این شهر بطور چشمگیری رو به رشد و توسعه می باشد. مرکز خرید Moor که برای تاسیس و راه اندازی آن 480 میلیون پوند هزینه شده، و افتتاح شعبه های جدید بانک آمریکایی  HSBC و دو هتل لوکس به رونق این شهر افزوده است. خرید ملک در این شهر سود رو به رشدی خواهد داشت. با خرید ملک در انگلستان ، امکان استفاده  از شعبه های بانک HSBC را خواهید داشت.

 

شهر ناتینگهام

این شهر بطور برجسته ای در لیست  شهرهای مناسب برای خرید ملک نیست. ولی واقعا قیمتهای بسیار پایین برای خرید دارد. مرکز این شهر محل مناسبی برای زندگی بوده و مانند شهر لیدز می باشد.  ساخت و سازهای زیادی در این شهر انجام نمی شود، شهر ناتینگهام اقتصاد متعادلی داشته و کارفرمایان ارشدی در شرکت ها و  صنایع گوناگون دارد.

بیشتر بدانید!
انواع روش های مهاجرت و هزینه های آن

دو دانشگاه بزرگ و مهم با صدها هزار دانشجو دارد. البته که خرید ملک با قیمت پایین، امکان سود زیاد را در بلند مدت خواهد داشت. شبکه حمل و نقل تراموا در خارج از مرکز این شهر ، به  فرصت ها و موقعیت های سرمایه گذاری در  این شهر می افزاید اما رشد قیمت بیشتر در مرکز شهر ناتینگهام  است. با خرید ملک  می توانید به دانشگا های بزرگ و معتبر این کشور دسترسی داشته باشید.

 

شهر بیرمنگام

طی 12 ماه گذشته قیمت خرید خانه در این شهر، بیشتر از هر شهر دیگر انگلیس بوده و شهر خوبی برای سرمایه گذاری بر خرید املاک می باشد.شهر بیرمنگام  یکی از خوش آب و هوا ترین شهرهای انگلیس بوده و  خط راه آهن تند رو ی آن شروع بکار کرده و از همین طریق به دیگر شهرها متصل شده است. با خرید ملک در انگلیس و شهر بیرمنگام  به دیگر شهرهای این کشور  از طریق خط راه آهن متصل خواهید شد.

 

فرصت های شغلی شهر بیرمنگام

پیش بینی شده تا سال 2039 ، 1.3 میلیون نفر به جمعیت این شهر افزوده شود. طی چند سال آینده، با افتتاح فازهای جدید New Street ، شهر بیرنمنگام به سود بیش از 600 میلیون پوند می رسد. همچنین از توسعه سیستم های  صندوق های پستی به 50 میلیون سود، و 150 میلیون پوند از مرکز خرید بزرگ مرکز شهر بهره مند خواهد شد. این شهر بیش از 32 هزار فرصت شغلی دارد و از اشتغال خوبی برخوردار است. بهترین شهرهای خرید ملک انگلیس را جهت سرمایه گذاری و نهایتا مهاجرت عنوان نمودیم. با در نظر گرفتن مزایا و امکانات هر شهری، می توان مبادرت  به سرمایه گذاری معقولی در این کشور  نمود.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در شهرهای انگلیس میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به انگلیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در انگلیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟