منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

خرید ملک 280 هزار یورویی پرتغال برای شهروندی

خرید ملک 280 هزار یورویی پرتغال
خرید ملک 280 هزار یورویی پرتغال
خرید ملکی 280 هزار یورویی پرتغال در مناطق کم تراکم فرصتی بسیار مناسب برای سرمایه گذاران ملکی خارجی می باشد که در مقایسه با 350 هزار یورو قابل ملاحظه می باشد. شهر لیسبون پرتغال و شهر پورتو از مناطق عالی برای سرمایه گذاری بوده و هستند که ملک آنها نیز قیمت های بالاتری دارند، پرتغال با توجه به داشتن 26 میلیون توریست در سال مهمترین مقصد گردشگری دنیا است و برنامه گلدن ویزای 280 هزار یورویی پرتغال طرحی برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران ملکی خارجی در مناطق کم تراکم پرتغال می باشد. برای سرمایه گذاری  280 هزار یورویی پرتغال باید مناطق کم تراکم و جمعیت این کشور را شناسایی نموده تا بتوانید گلدن ویزای پرتغال با خرید ملک را دریافت نمایید. با سرمایه گذاری ملکی پرتغال با مبلغ 280 هزار یورو می توانید بازده اجاره عالی در مناطق کم تراکم داشته باشید و چه بسا بتوانید بیش از یک ملک در این مناطق خریداری و اجاره دهید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

خرید ملک 280 هزار یورویی پرتغال برنامه ای برای جذب سرمایه گذاران ملکی بین المللی بوده که دولت پرتغال برای اصلاح و توسعه مناطق کم تراکم خود طراحی کرده که به دنبال این موضوع موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از اهمیت دریافت گلدن ویزای 280 هزار یورویی پرتغال برای دریافت شهروندی پرتغال نکاتی را ارائه می نماید.

سرمایه گذاری 280 هزار یورویی پرتغال برای خرید ملک در مناطق کم جمعیت پرتغال است که با دریافت گلدن ویزای پرتغال با خرید ملک در مناطقی که تولید ناخالص داخلی سرانه شان کمتر از متوسط 75 درصد است می توان شهروندی پرتغال را بدست آورد. با سرمایه گذاری بر ملک پرتغال می توانید به 26 کشور حوزه شینگن بدون نیاز به ویزا سفر داشته باشید، همچنین خرید ملک پرتغال تحت این برنامه می تواند شروع خوبی برای سرمایه گذاران ملکی مبتدی باشد.

 

خرید ملک 280 هزار یورویی پرتغال

خرید ملک 280 هزار یورویی پرتغال سرمایه گذاری ملکی بین المللی بسیار کاربردی است زیرا از آنجایی که برنامه گلدن ویزای پرتغال برای اقامت با سرمایه گذاری یکی از بهترین برنامه های سرمایه گذاری ملکی خارجی میباشد میتواند برای سومین سال پی در پی در کشور پرتغال بزرگترین برنامه سرمایه گذاری ملکی را در کل دنیا ایجاد نماید.

برنامه گلدن ویزای پرتغال چندین گزینه متفاوت برای سرمایه گذاری دارد که معمول ترین و اقتصادی ترین گزینه، سرمایه گذاری 280 هزار یورویی برای اصلاح بازار املاک در مناطق کم جمعیت و کم تراکم می باشد.

 

گلدن ویزای 280 هزار یورویی پرتغال

گلدن ویزای 280 هزار یورویی پرتغال یک طرح بسیار موفقی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال یک سرمایه گذاری خوب و با ثبات و آینده دار برای خود و خانواده شان هستند، گلدن ویزای پرتغال توسط دولت کشور پرتغال در سطح بین المللی بطور فعال و موثری ترویج و گسترش داده شد.

بیشتر بدانید!
معایب پناهندگی و پناهنده شدن در خارج از کشور

دریافت گلدن ویزای پرتغال مزایایی مانند سفر به کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به ویزا می باشد، سفر به 26 کشور اروپایی امتیاز بسیار خوبی برای سرمایه گذاران ملکی بین المللی می تواند باشد، یکی دیگر از مزایای دریافت گلدن ویزای پرتغال این است که شما بعد از 5 سال شهروند پرتغال خواهید شد.

گلدن ویزای 280 هزار یورویی پرتغال

سرمایه گذاری 280 هزار یورویی پرتغال

سرمایه گذاری 280 هزار یورویی پرتغال برای خرید ملک بدین ترتیب است که سرمایه گذاران ملکی بین المللی می توانند یک ملکی که در مناطقی که نیاز به اصلاح و قرار گرفتن در بافت شهری دارد را با حداقل 350 هزار یورو خریداری نمایند که این ملک باید بیشتر از 30 سال ساخت داشته و یا در منطقه شهری واقع باشد.

اگر ملک مورد نظر در منطقه کم تراکم و کم جمعیت واقع شده باشد، حداقل مبلغ سرمایه گذاری به 280 هزار یورو کاهش پیدا می کند که در واقع این تخفیف مشوق و انگیزه ای برای جذب سرمایه گذاران ملکی بین المللی در پرتغال می باشد، باید گفت مناطق کم تراکم مناطقی هستند که در هر کیلومتر مربع آن کمتر از 100 نفر سکنه دارند.

 

گلدن ویزای پرتغال با خرید ملک

گلدن ویزای پرتغال با خرید ملک با 280 هزار یورو در مناطق کم جمعیت پرتغال بدست می آید که این مبلغ و این برنامه فقط برای خرید ملک در مناطق کم تراکم در نظر گرفته شده است، اگر منطقه ای کمتر از 100 نفر سکنه داشته باشد به عنوان منطقه کم تراکم و کم جمعیت محسوب می شود که سرمایه گذاران ملکی بین المللی می توانند با خرید ملک در این مناطق با 280 هزار یورو به اقامت و سپس به شهروندی پرتغال برسند.

بیشتر بدانید!
راهنمای جامع گرفتن اقامت لهستان

سرمایه گذاری بر ملک پرتغال

سرمایه گذاری بر ملک پرتغال

سرمایه گذاری بر ملک پرتغال و در مناطق کم تراکم آن با مبلغ 280 هزار یورو شاخص دیگری هم دارد، علاوه بر معیار تعداد سکنه در یک منطقه، میزان تولید ناخالص سرانه آن منطقه نیز در مبلغ سرمایه گذاری ملکی خارجی نقش دارد بدین ترتیب که اگر تولید و خدمات ناخالص سرانه آن زیر 75 درصد باشد آن منطقه جزو مناطق کم تراکم محسوب می شود.

 

دلایل سرمایه گذاری ملکی در مناطق کم تراکم پرتغال

خرید ملکی 280 هزار یورویی پرتغال در مناطق کم تراکم فرصتی بسیار مناسب برای سرمایه گذاران ملکی خارجی می باشد که در مقایسه با 350 هزار یورو قابل ملاحظه می باشد. شهر لیسبون پرتغال و شهر پورتو از مناطق عالی برای سرمایه گذاری بوده و هستند که ملک آنها نیز قیمت های بالاتری دارند، پرتغال با توجه به داشتن 26 میلیون توریست در سال مهمترین مقصد گردشگری دنیا است و برنامه گلدن ویزای 280 هزار یورویی پرتغال طرحی برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران ملکی خارجی در مناطق کم تراکم پرتغال می باشد.

برای سرمایه گذاری  280 هزار یورویی پرتغال باید مناطق کم تراکم و جمعیت این کشور را شناسایی نموده تا بتوانید گلدن ویزای پرتغال با خرید ملک را با مبلغ کمتری دریافت نمایید، با سرمایه گذاری ملکی پرتغال با مبلغ 280 هزار یورو می توانید بازده اجاره عالی در مناطق کم تراکم داشته و چه بسا بتوانید بیش از یک ملک در این مناطق خریداری و اجاره دهید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد گلدن ویزا پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

بیشتر بدانید!
راه اندازی کسب و کار اینترنتی در آمریکا

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟