منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دانشگاه های سوئد (قسمت اول)

دانشگاه های سوئد
دانشگاه های سوئد
 دانشگاه های کشور سوئد رتبه علمی هشتم دنیا را داشته و به خاطر داشتن امکانات مناسب و حمایت دانشگاه های این کشور از ابداع و اختراع، سوئد بستر مناسبی برای تحقق بخشیدن به ایده های علمی می باشد. به همین دلیل بسیاری از دانشجویان بین المللی متقاضی مهاجرت به سوئد برای تحصیل در دانشگاه های این کشور هستند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

از سیستم آموزشی در دانشگاههای سوئد می توان گفت که دانش محور هستند و با تحصیل در سوئد و دانشگاه های آن که رتبه هشتم از لحاظ کیفیت آموزشی و سطح علمی را دارند، امکان به تحقق بخشیدن ایده های علمی تان در این کشور بسیار بالا است. طبق بررسی ها و مطالعات موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل، خلاقیت و نوآوری حاصل سیستم نوین آموزشی و تحصیلی در این کشور می باشد. از مهمترین دلایل تحصیل در سوئد این است که شرایط و امکانات کافی برای عملی کردن آموخته های علمی تان در این کشور خواهید داشت. دانشگاه بین المللی سوئد یکی از بهترین دانشگاه های اروپا بوده که سوابق و تجربیات موفق علمی در سطح بالا دارد.

 

آشنایی با دانشگاه های سوئد

درباره سوئد چقدر می دانید؟ کشور مدرن سوئد به عنوان برترین کشور در شاخص عدالت اجتماعی و دارای بالاترین سطح برابری ثروت در جهان است، همچنین مراقبت های بهداشتی و درمانی با کیفیتی برای تمامی اقشار مردم کشورش  و همچنین خارجیان دارد. در کنار این موضوع، باید عنوان نمود که اپلای و درخواست برای تحصیل در دانشگاه های این کشور از طرف دانشجویان بین المللی و دیگر کشورها بسیار زیاد می باشد.

رتبه جهانی سوئد در نظام آموزش عالی کاملا محرز است و تمرکز سیستم آموزشی دانشگاه های سوئد بر دانش محور بون است که تحصیل در سوئد ایده آل بسیاری از مهاجران برای اخذ مدارک علمی سطح بالا می باشد. دانشگاه های کشور سوئد از سطح کیفیت بالای علمی و آموزشی بین المللی و جهانی برخوردار هستند.

 

کیفیت تحصیل در سوئد چگونه است؟

سیستم آموزشی دانشگاه های کشور سوئد مبتنی بر علم و فن آوری می باشد، این کشور دارای دانشگاه های بسیار خوب و سطح عالی بوده و همچنین دانشگاه های کشور سوئد نیز رتبه هشتم را در رده بندی دانشگاه های دنیا ( QS ) دنیا دارد.یکی از دلایلی که دانشگاه های این کشور برای تحصیلات عالی انتخاب میشوند امکان بالای اختراع و ابداع در این کشور و دانشگاه هایش می باشد که در واقع فاصله بین ایده و خلاقیت های ذهنی و تحقق آن به واقعیت بسیار کوتاه است.

با تحصیل در سوئد و دانشگاه های آن می توانید ایده های علمی که در سر دارید به راحتی تحقق بخشید. علاوه بر آن چنانچه قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک جهت اسکان و یا تحصیل و یا کار در سوئد را داشتید می توانید با شرایط خرید ملک در سوئد و هزینه های آن نیز آشنا شوید.

بیشتر بدانید!
مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا

 

دلایل تحصیل در سوئد

یکی از دلایل تحصیل در سوئد و دانشگاه های آن، این نکته است که برنامه های آموزشی در دانشگاه ها نتایج خلاقانه بالایی دارند و با یادگیری برنامه های درسی خود، تشویق به نوآوری و ابداع میشوید. سپس می توانید توانایی و دانش خودتان را با بررسی وضعیت موجود ارزیابی و توسعه داده و آزادانه دیدگاه ها و فکر خلاقانه خود را عملی کنید. دوستان آیا با بهترین شهرهای سوئد برای خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری آشنا هستید؟

تحصیل در سوئد

سرمایه برای ابداعات

 بسیار نکته مهمی است که شما بتوانید نظرات و ایده هایتان را به گوش دیگران برسانید و همین مزیت دلیلی بر انتخاب دانشگاه های سوئد برای تحصیل مهاجران و دانشجویان بین المللی شده است. رتبه جهانی سوئد در آموزش پایه های اولیه و آموزش عالی جزو برترین های دنیا می باشد. یکی دیگر از دلایل مهم تحصیل در سوئد، تخصیص سرمایه در خصوص ابداعات است، کشور سوئد در میان دیگر کشورهای دنیا بالاترین رتبه را در تحقیق و توسعه دارد.

 

اختراع در سوئد

لیست اختراعات و ابداعات کشور سوئد بلند بالاست و مدام در حال تغییر و پیشرفت می باشد. در واقع می توان گفت شرایط برای ایجاد کارآفرینی در سوئد بسیار مناسب است. در همین رابطه باید گفت ساخت و تولید کمربند ایمنی، و دستگاه ضربان ساز، نمونه ای از این نوآوری ها هستند. اهمیت دادن به ابداع و اختراع دلایل خوبی برای تحصیل در دانشگاه های سوئد می باشد.

 

دانشگاه لوند

این دانشگاه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه ها در شمال اروپا بوده و رتبه هفتاد و هشتم را در دنیا دارد و 42 هزار دانشجو داشته و با 600 دانشگاه دیگر در سطح دنیا ارتباط و همکاری دارد. این دانشگاه هم در زمینه تحقیق فعالیت می کند و هم تبادل دانشجو انجام می دهد. دانشگاه لوند از بهترین دانشگاه های سوئد می باشد. دانشجویان بین المللی در سوئد بعد تحصیل در این کشور می توانند به دریافت اقامت کاری سوئد نیز بیاندیشند.  همچنین اگر تمایل به خرید ملک در سوئد نیز داشته باشند می توانند در این کشور سرمایه گذاری داشته باشند.

بیشتر بدانید!
قدم به قدم درباره شرایط خرید ملک در قبرس

 

دانشگاه بین المللی سوئد

 موسسه سلطنتی و دانشگاه تکنولوژی و فن آوری KTH بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه بین المللی سوئد در رشته پلی تکنیک و یکی از بهترین دانشگاههای اروپا می باشد که در شهر استکهلم سوئد واقع شده است و در حال حاضر در رتبه بندی کل دنیا مقام نود و هشتم را دارد. یک سوم دوره های تحصیلی رشته های مهندسی و پژوهشی سوئد در این دانشگاه تدریس می شود و همچنین رتبه جهانی سوئد در دانشگاه های مهندسی و فناوری رده 40 ام می باشد که باید گفت دانشگاه بین المللی سوئد از بهترین دانشگاه های اروپا نیز می باشد.

 

دانشگاه آپسالا

این دانشگاه در سال 1477 تاسیس و جزو قدیمی ترین دانشگاه ها در سوئد و قدیمی ترین دانشگاه در تمامی کشورهای شمال اروپا می باشد که تاریخچه و سابقه طولانی و معتبری هم دارد. همچنین عضو گروه Coimbra نیز می باشد که این گروه موسسه ای با استانداردهای بالای بین المللی آموزشی می باشد.

دلایل تحصیل در سوئد

دانشگاه صنعتی چالمرز (Chalmers)

این دانشگاه صنعتی در شهر گوتنبرگ واقع شده و یکی از قوی ترین دانشگاه های پلی تکنیک است و در رتبه 133 دنیا بوده و همچنین جزو 100 دانشگاه برتر دنیا در رشته مهندسی و تکنولوژی می باشد. یک سوم دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام می کنند باید تحصیلات بین المللی را پشت سر بگذارند. به همین دلیل تدریس در این رشته به زبان انگلیسی ست و ترجیحا دانشجویانی که زبان انگلیسی می دانند راحت تر می توانند از آموزش در این دانشگاه برخوردار باشند. آیا می دانید علاوه بر تحصیل، فرصت های سرمایه گذاری در سوئد را نیز دارید؟

 

دانشگاه استکهلم سوئد

این دانشگاه در سال 1878 به عنوان یک دانشکده تاسیس شد که  بیش از 31 هزار دانشجو دارد و در میان پارک شهر ملی واقع شده است. دور تا دور این دانشگاه مملو از فضای سبز، درخت و سبزه و چوب است و 800 نوع گل و گیاه، 100 نوع پرنده داشته و همچنین ساحل و دریای بالتیک در نزدیکی این دانشگاه می باشد.

بیشتر بدانید!
اقامت کاری هلند با قرارداد کوتاه مدت

دانشجویان این دانشگاه با مترو به شهر رفت و آمد می کنند. رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی و جغرافیا و علوم اجتماعی در این دانشگاه تدریس شده و تحقیقات علمی بسیاری نیر در این دانشگاه انجام می شود. دانشگاه استکهلم سوئد، یکی از زیباترین دانشگاه های این کشور می باشد. دوستان آیا می دانید ابداع کننده جایزه نوبل کیست؟

 

جایزه نوبل

جایزه نوبل مجموعه ای از جوایز سالانه بین المللی ست که در زمینه های علمی و فرهنگی  اعطا می شود که موسسات سوئدی و نروژی اهدا کننده این جایزه هستند. دانشمند سوئدی آلفرد نوبل 5 جایزه نوبل را در سال 1895 برنامه ریزی و ابداع نمود که ارزش این جایزه بیش از 9 میلیون کرون سوئد است. این جایزه با یک دیپلم و مدال به برندگان بین المللی، اعطا می شود لذا می توان گفت کشور سوئد اهمیت بسیار زیادی به علم و دانش می دهد و این جایزه در سطح دنیا شناخته شده است.

 

رتبه جهانی دانشگاه های سوئد

 دانشگاه های کشور سوئد رتبه علمی هشتم دنیا را داشته و به خاطر داشتن امکانات مناسب و حمایت دانشگاه های این کشور از ابداع و اختراع، سوئد بستر مناسبی برای تحقق بخشیدن به ایده های علمی می باشد. به همین دلیل بسیاری از دانشجویان بین المللی متقاضی مهاجرت به سوئد برای تحصیل در دانشگاه های این کشور هستند. برای ادامه این مبحث میتوانید به لینک هزینه تحصیل در دانشگاه های سوئد (قسمت دوم) مراجعه نمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه های سوئد میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئد مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟