منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

درباره wire transfer چه می دانید؟

درباره wire transfer، انتقال پول به روش الکترونیکی، انتقال پول با وایر ترانسفر، هزینه انتقال الکترونیکی پول، مبلغ انتقال پول با وایر ترانسفر
درباره wire transfer، انتقال پول به روش الکترونیکی، انتقال پول با وایر ترانسفر، هزینه انتقال الکترونیکی پول، مبلغ انتقال پول با وایر ترانسفر
تجار و سرمایه گذاران ملکی بین الملل با استفاده از شبکه پرداخت های بین المللی از جمله وایر ترانسفر برای پرداخت وجوه خرید و معاملات خود به خارج می توانند از روش انتقال الکترونیکی پول استفاده نمایند که در مدت زمان دو روز می توانند مبالغی را به یک شماره حساب بانکی بین المللی در یک کشور خارجی واریز نمایند، اما مدت زمان انتقال، هزینه انتقال و محدودیت ها در میزان مبلغ انتقالی بستگی به شرایط و قوانین هر بانک در کشور هدف دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

درباره wire transfer می توان گفت شبکه بانکی در سطح بین الملل است که کار پرداخت و دریافت وجوه را برای اشخاص و نهادها در کمترین زمان انجام می دهد، پیرامون این موضوع موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل عنوان می نماید که برای انتقال پول به روش الکترونیکی نیاز به نام و شماره حساب بانکی گیرنده داریم تا با ارسال این مشخصات به بانک گیرنده روند انتقال پول صورت گیرد. علاوه بر آن انتقال پول با وایر ترانسفر توسط یک سیستم بنام سوئیفت انجام می شود و هزینه انتقال الکترونیکی پول برای هر تراکنش در هر کشوری متغیر بوده و همچنین محدودیت و سقف مبلغ انتقال پول با وایر ترانسفر در هر بانکی متفاوت می باشد.

 

درباره wire transfer

نکته اصلی اینکه هنگامی که نیاز به دریافت سریع پول از خارج و پرداخت سریع پول به یک کشور خارجی داشته باشید می توانید از سیستم پرداخت الکترونیکی استفاده نمایید، درباره wire transfer باید گفت نوعی انتقال الکترونیکی و شبکه ای پول و وجه می باشد که توسط صدها بانک و نمایندگی های خدمات انتقال پول در دنیا مدیریت می شود که از این طریق یک فرد می تواند به یک نهاد یا فرد دیگری در کشور خارجی مبلغ های مورد نظر خود را خیلی سریع واریز نماید.

 

انتقال پول به روش الکترونیکی

انتقال پول به روش الکترونیکی

در پرداختهای بین المللی برای انتقال پول به روش الکترونیکی باید مشخصاتی مانند نام گیرنده، شماره حساب بانکی بین المللی و مبلغ واریزی را داشته باشید و انتقال پول به این روش معمولا دو روز کاری زمان می برد همچنین انتقال بین المللی پول به روش الکترونیکی یا وایر ترانسفر توسط اداره نظارت بر دارایی های خارجی کنترل می شود تا در پروسه انتقال با مشکلی مواجه نشود.

بیشتر بدانید!
کاربرد اتصال حساب بین المللی به پیونیر و یا هایپروالت

 

انتقال پول با وایر ترانسفر

در توضیح بیشتر می توان گفت که انتقال پول با وایر ترانسفر می تواند از یک بانک به بانک دیگری در خارج کشور باشد که انتقال مبالغ پول به طور فیزیکی در این روش انجام نمی شود بلکه با انتقال اطلاعات بانکی فرستنده و گیرنده پول مانند شماره حساب بانکی مبلغ مورد نظر واریز و انتقال داده می شود. بدین نحو که بانک فرستنده پیامی مبنی بر انتقال وجه با یک سیستم ایمن به بانک گیرنده می فرستد که نام این سیستم امن سوئیفت می باشد.

 

هزینه انتقال الکترونیکی پول

 

هزینه انتقال الکترونیکی پول

باید بدانیم هزینه انتقال الکترونیکی پول به خارج از کشور از طریق بانک هزینه دارد که البته بر اساس قوانین هر بانکی در هر کشوری این هزینه ها متفاوت هستند ولی معمولا هر انتقال الکترونیکی از 15 تا 50 دلار هزینه دارد همچنین هزینه واریز الکترونیکی پول به داخل کشور کمتر می باشد که این پروسه در طی چند ساعت انجام می شود.

 

مبلغ انتقال پول با وایر ترانسفر

مطلب دیگر اینکه برخی بانکها برای انتقال میزان مبلغ پول به دفعات محدودیت هایی دارند مثلا در هر روز می توانند مبلغ 100 هزار دلار یا 250 هزار دلار را به همان بانک انتقال دهند و همچنین میزان مبلغ واریزی می تواند در سرعت انتقال تاثیر داشته باشد که این محدودیت ها برای مبلغ انتقال پول با وایر ترانسفر در هر بانک و در هر کشوری متفاوت می باشد.

 

روش انتقال پول از طریق الکترونیکی

نکته پایانی اینکه تجار و سرمایه گذاران ملکی بین الملل با استفاده از شبکه پرداخت های بین المللی از جمله وایر ترانسفر برای پرداخت وجوه خرید و معاملات خود به خارج می توانند از روش انتقال الکترونیکی پول استفاده نمایند که در مدت زمان دو روز می توانند مبالغی را به یک شماره حساب بانکی بین المللی در یک کشور خارجی که در حال حاضر موسسه افتتاح حساب در کشور پرتغال را انجام میدهد، واریز نمایند، اما مدت زمان انتقال، هزینه انتقال و محدودیت ها در میزان مبلغ انتقالی بستگی به شرایط و قوانین هر بانک در کشور هدف دارد.

بیشتر بدانید!
بیت کوین چیست ، بررسی Bitcoin جنجالی

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با برند زیر مجموعه خود یعنی شرکت اینوستایم در امور حقوقی سرمایه گذاری ملکی بین الملل و مهاجرت را ارائه و تکمیل می نماید که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه انتقال الکترونیکی پول وایر ترانسفر ، می توانید با تماس با مشاوران اریکه عدل گفتگوی تصویری داشته یا برای مشاوره حضوری با وکلا و متخصصین این امر وقت رزرو نمایید. همیشه در کنار شما هستیم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟