منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

درخواست مجوز اسپانسری انگلیس چه مراحلی دارد؟

درخواست مجوز اسپانسری انگلیس
درخواست مجوز اسپانسری انگلیس
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درخواست مجوز اسپانسری انگلیس (Tier 2)، موضوعی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد در این مقاله پیرامون آن مطالبی را ارائه دهد، تفاوت و مزیت های مجوز اسپانسری و  مجوز انتقالی شرکت ها تیر 2  بررسی و  توضیحاتی در مورد  ویزای انتقالی شرکت های انگلستان ، و شرایط دریافت و مزیت  این نوع ویزا عنوان می گردد.  شرایط دریافت مجوز اسپانسری تجاری انگلستان را به اشتراک گذاشته و به مزایای آن نیز می پردازیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درخواست مجوز اسپانسری انگلیس (Tier 2)، موضوعی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد در این مقاله پیرامون آن مطالبی را ارائه دهد، تفاوت و مزیت های مجوز اسپانسری و  مجوز انتقالی شرکت ها تیر 2  بررسی و  توضیحاتی در مورد  ویزای انتقالی شرکت های انگلستان ، و شرایط دریافت و مزیت  این نوع ویزا عنوان می گردد.  شرایط دریافت مجوز اسپانسری تجاری انگلستان را به اشتراک گذاشته و به مزایای آن نیز می پردازیم.

 

درخواست مجوز اسپانسری انگلیس (Tier 2)

جهت راهنمایی در خصوص چگونگی درخواست مجوز اسپانسری انگلیس (Tier 2) ، مقدمات و جزئیاتی وجود دارد که به آنها می پردازیم. مقدمه و آشنایی با مجوز( پروانه ) تیر 2 انگلستان: یک سازمان یا شرکت در انگلستان چنانچه قصد استخدام یک کارمند از کشورهای غیر اتحادیه اروپا  EU یا منطقه اقتصادی اروپا EEA را داشته باشد ، باید مجوز معتبر اسپانسری تیر 2 را داشته باشد.

اما هر ساله تعداد زیادی از  این درخواست ها به خاطر برخی اشتباهات ریجکت می شود، مانند اشتباه در ارسال مدارک و اسناد صحیح، ارسال اطلاعات اشتباه، و یا عدم تطابق شرایط درخواست با قوانین Home Office  انگلستان.

از دیگر علل ریجکت شدن درخواست، عدم ارسال درخواست در ساعات مجاز و معتبر، و ارسال درخواست های تکراری می باشد. قوانین Home Office انگلستان بسیار مهم می باشد و چنانچه درخواستی با قوانین آن مطابقت نداشته باشد، ریجکت خواهد شد.

 

انواع مجوز اسپانسری تیر 2 انگلستان

مجوز اسپانسری تیر 2 انگلستان دو نوع هستند، 1- مجوز اسپانسری معمولی و عمومی ( general)  2- مجوز اسپانسری  (intra-company transfer ). با مجوز اسپانسری انتقال به دیگر شرکتها یا انتقال شرکت های چند ملیتی، یک کارفرما می تواند کارمند را به دفتر خود در کشور دیگر  جهت کار موقت  انتقال دهد که بدین منظور ویزای انتقالی شرکت های انگلستان  برای متقاضی  صادر می گردد.

بیشتر بدانید!
دریافت پاسپورت انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت دوم)

معمولا این مجوز کار موقت در کشورهای دیگر 2 سال اعتبار دارد، قبلا هم گفته شد که این ویزا بیشتر برای شرکت های بزرگ بین المللی و شرکت های چند ملیتی می باشد.

درخواست مجوز اسپانسری انگلیس چه مراحلی دارد؟

ویزای انتقالی شرکت های انگلستان

کارفرما می تواند همزمان برای هر دو نوع درخواست اپلای دهد و یا در زمان های متفاوتی درخواست خود را ارسال نماید، مزیت مجوز اسپانسری انتقالی شرکت های چند ملیتی یا همان Tier 2 Intra-Company Transfer sponsor licence، در مقایسه  با  مجوز  اسپانسری معمولی تیر 2  Tier 2 General version در این است که شرکت هایی که یک شعبه دفتر خارجی در دیگر کشورها دارند و مایل به انتقال کارمند به کشور انگلستان هستند ، غالبا سریع تر موفق به انتقال می شوند.

بهرحال  برخلاف ویزای معمولی تیر 2 ، ویزای انتقالی شرکتهای چند ملیتی  منجر به اقامت انگلستان نمی شود، این ویزا برای انتقال و جابجایی کارمندان بین چند شرکت و دفتر می باشد .  به منظور دریافت ویزای انتقالی شرکت های انگلستان ، کارگر و کارمند باید دارای یک شغل تایید شده و یک گواهی اسپانسری از کارفرمایش باشد و کارفرما نیز باید مجوز معتبر  اسپانسر شدن را داشته باشد.

 

 

تست بازار کار مقیم  resident labour market test

در برخی موارد، برای استخدام متقاضیان با ویزای معمولی تیر 2 ، کارفرما مجبور است که تست بازار کار مقیم را بدهد، بدین معنی که کارفرما باید به اداره مهاجرت و اداره صدور ویزاهای انگلستان ، اثبات نماید که برای شغلی که میخواهد اسپانسر شود، در حال حاضر نیروی کاری که در انگلستان مقیم باشد  برای آن شغل ندارند و قصدشان از اسپانسری این است که میخواهند برای شغل مورد نیازشان، نیروی کار مناسب استخدام نمایند.

بیشتر بدانید!
دریافت شهروندی انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت اول)

در صورتی که برای استخدام متقاضیان با ویزای انتقالی شرکت های انگلستان ، لازم به پشت سر گذاشتن این تست نمی باشد، در برخی موارد بهترین کار این است که قبل از درخواست مجوز اسپانسری تیر 2 ، تست بازار کار مقیم داده شود، ولی این کار الزامی نیست. در برخی موارد هم به منظور صرفه جویی در وقت ، بهتر است که فورا درخواست مجوز اسپانسری انگلیس (Tier 2) بدهید.

 

حق معاهده چیست ؟

یک مزیتی برای ملیت های عضو منطقه اقتصادی اروپا وجود دارد، بدین نحو ی که  هم خودش و هم خانواده اش می توانند از این حق استفاده نمایند و برای کار به انگلستان بیایند، به عبارتی ملیت های عضو منطقه اقتصادی اروپا برای مهاجرت و دریافت اقامت در اولویت هستند. این حق  treaty right  یا حق معاهده نامیده می شود.

 

درخواست مجوز اسپانسری انگلیس چه مراحلی دارد؟

الزامات مجوز  اسپانسری تجاری انگلستان تیر 2

هیچ الزامی برای درخواست مجوز اسپانسری تجاری انگلستان تیر 2  در خصوص حد و اندازه تجارت و کسب و کار وجود ندارد، و یا اینکه در یک دوره خاصی فعالیت تجاری داشته مهم نیست، کارفرما شرکت کوچک یا بزرگ داشته باشد ، تفاوتی نمی کند و در هر دو صورت می تواند برای دریافت مجوز اسپانسری تجاری انگلستان درخواست دهد.

یکی از این الزامات این است که کسب و کار و تجارت باید فعال و عملیاتی باشد و یک نفر مرتبط و مسئول در انگلستان اقامت داشته و در دسترس باشد تا بتواند پاسخگوی هر نوع سوال از اداره  صادر کننده  ویزا و اداره مهاجرت در Home Office   باشد.

بیشتر بدانید!
پاسپورت ترکیه برای اقامت آمریکا و انگلیس صحت دارد؟

جهت یادآوری می توان گفت که Home Office دپارتمان وزارت خارجه  انگلستان است که مسئول امور مهاجرت ، امنیت کشور، نظم و قانون گذاری و مسئول رفاه و امنیت در کشور انگلستان می باشد.

 

لزوم داشتن دفتر کاری برای درخواست ویزای کارمندی تیر 2

عملا یک مجموعه تجاری باید یک یا دو نفر  و یا تعداد بیشتری کارمند  داشته باشد، اما داشتن یک دفتر کار الزامی نیست. ولی در درخواست ویزای کارمندی تیر 2 ، داشتن دفتر کار و تعداد قابل قبولی کارمند الزامی می باشد. کارمند اسپانسر شده، با ویزای کارمندی تیر 2، نمیتواند شرایط و صلاحیت های یک کاربر سطح 1 را داشته باشد.

کاربران سرویس مدیریتی اسپانسری برای مجوز اسپانسر تیر 2 نمی تواند بستگان نزدیک را حمایت و پشتیانی مالی نماید از جمله : شوهر، زن، شریک زندگی، برادر، خواهر، مادر و غیره.

 

حال که درباره موضوع درخواست مجوز اسپانسری انگلیس (Tier 2) و ویزای انتقالی شرکت های انگلستان اطلاعاتی کسب کردید میتوانید در رابطه با تست بازار کار مقیم و حق معاهده ، ویزای انتقالی انگلستان و به اهمیت قوانین Home Office همچنین در خصوص شرایط درخواست برای مجوز اسپانسری تجاری انگلستان نیز مواردی را بررسی کنید. در صورتی که بعد از مطالعه این مقاله خواستید اطلاعات تکمیلی درباره ویزای TIER 2 انگلیس پیدا کنید به لینک مورد نظر سری بزنید و یا میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟