منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت اقامت انگلیس با انواع ویزا

دریافت اقامت انگلیس، اقامت انگلیس با سرمایه گذاری، ویزای استعداد درخشان انگلیس، ویزای انتقالی شرکت انگلیس، ویزای مبتکر انگلیس
دریافت اقامت انگلیس، اقامت انگلیس با سرمایه گذاری، ویزای استعداد درخشان انگلیس، ویزای انتقالی شرکت انگلیس، ویزای مبتکر انگلیس
کارآفرینان، استارت آپ ها، نابغه ها و افراد متخصص در رشته های علمی و مهندسی از سراسر دنیا به شرط داشتن صلاحیت های لازم  و اسناد معتبر می توانند برای اخذ اقامت انگلیس با دریافت انواع ویزاهای مرتبط با اهداف و مهارت هایشان، در این کشور به راه اندازی کسب و کار، ثبت شرکت یا حتی سرمایه گذاری بپردازند مانند ویزای مبتکر، ویزای استارت آپ یا ویزای استعداد درخشان.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با اشاره بر روش های مهاجرتی و اقامتی برای دریافت اقامت انگلیس از طریق ارائه طرحی نوین که بتواند به توسعه اقتصادی این کشور کمک کند، اخذ اقامت انگلیس با سرمایه گذاری را به عنوان بهترین روش اخذ اقامت این کشور در نظر می گیرد. علیرغم شرایط خاص برای صدور ویزای استعداد درخشان انگلیس، آن دسته از افرادی که در زمینه های علمی یا مهندسی در سطح بین الملل سرآمد هستند می توانند با داشتن صلاحیت های لازم اقامت انگلیس را دریافت نمایند. همچنین 5 سال بعد از دریافت ویزای انتقالی شرکت انگلیس می توان اقامت این کشور را اخذ نمود. علاوه بر آن به منظور دریافت ویزای مبتکر انگلیس باید طرحی خاص و نوین در زمینه های گوناگون علمی، تجاری یا مهندسی داشته باشید که قابل رقابت با دیگر طرح های بین المللی باشد.

دریافت اقامت انگلیس

جهت دریافت اقامت انگلیس چندین روش و گزینه وجود دارد که بر حسب توانایی، استعداد و مهارتهای متقاضی مهاجرت به این کشور سنجیده می شود روشهای اخذ اقامت این کشور عبارتند از:

  • برخوردار بودن از استعداد های خاص و ناب برای کارآفرینی در انگلیس
  • داشتن طرحی نو و کارآمد که منجر به توسعه اقتصاد انگلیس شود
  • همکاری با سازمان های خیریه

اقامت انگلیس با سرمایه گذاری

یکی از روش های اخد اقامت کشور انگلیس، سرمایه گذاری در این کشور می باشد، اقامت انگلیس با سرمایه گذاری ( تی یر 1) چندین گزینه دارد که بر حسب توانایی خود می توانید یکی از آنها را انتخاب و مبادرت به سرمایه گذاری نمایید از جمله :

بیشتر بدانید!
بهترین شهرهای فرانسه برای تحصیل

ویزای استعداد درخشان انگلیس

با دریافت ویزای استعداد درخشان انگلیس می توان به اخد اقامت انگلستان و شهروندی این کشور نائل شد البته افرادی که دارای استعدادی خارق العاده و درخشان هستند در ردیف اول واجد شرایط ها قرار دارند. استعدادهای خارق العاده خارج از منطقه اتحادیه اروپا که در زمینه های علمی و مهندسی سرآمد و نمونه هستند، صلاحیت دریافت این نوع ویزا را دارند.

ویزای انتقالی شرکت انگلیس

در خصوص دریافت اقامت با ویزای انتقالی شرکت انگلیس ( تی یر 2)، می توان گفت فقط با دریافت این نوع ویزا نمی توان اقامت دائم انگلیس را دریافت نمود زیرا اخذ اقامت انگلیس منوط به گذشت 5 سال پس از دریافت این نوع ویزا می باشد. همچنین برای دریافت این نوع ویزا باید یک اسپانسر معتبر در انگلیس داشته باشید. جدای از آن آیا مایلید درباره خدمات ثبت دفتر مجازی در انگلیس نکاتی را بدانید؟

ویزای انتقالی شرکت انگلیس

ویزای اقامت انگلیس برای نماینده شرکتها

 این نوع ویزا برای شرایطی  است که یک سازمان خارجی یک عضو ممتاز و ارشد از کارمندانش را به منظور تاسیس یک دفتر جدید و گسترش کسب و کار خود به انگلیس اعزام می نماید که بعد از مدت 5 سال پس از دریافت ویزای اقامتی انگلیس برای نماینده شرکتها می توان اقامت دائم این کشور را دریافت نمود.

علاوه بر آن ایجاد کسب و کار در انگلیس باید شبیه هنجارهای کاری و اقتصادی انگلیس باشد. چنانچه قصد تشکیل یک شرکت تجاری را در این کشور دارید بهتر است ابتدا با انواع شرکت مانند شرکت LLC انگیس آشنا شده و از ویژگیها و مسئولیت های سهامداران و مدیران این شرکت نیز بیشتر بدانید.

بیشتر بدانید!
راهکار مناسب برای فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت خانوادگی

ویزای مبتکر انگلیس

با دریافت ویزای مبتکر انگلیس می توان موفق به اخذ اقامت این کشور شد، چنانچه ایده ای دارید که قابل رقابت در سطح بین الملل باشد و بتواند به توسعه اقتصاد انگلیس کمک کند، می توانید ابتدا ویزای مبتکر را دریافت و بعد از طی زمان و شرایط لازم برای دریافت اقامت انگلیس درخواست دهید که این نوع ویزا هم برای اشخاص حقیقی و هم برای شرکت ها صادر می گردد.

ویزای تحصیلی انگلیس

ویزای تحصیلی انگلیس با برنامه تی یر 4 مخصوص دانشجویان می باشد که با دریافت این نوع ویزا می توانند تحت شرایط و زمان مشخص و داشتن مدارک خاص به اخد اقامت این کشور برسند. دانشجویان باید دارای گواهینامه پذیرش آکادمیک از یک سازمان معتبر باشند. همچنین برنامه تی یر 4 انگلیس به دو مقوله ویزای تحصیلی عمومی و کودکان تقسیم می شود.

برنامه تی یر 2 برای متخصصان

جدای از خرید ملک در انگلیس برای اقامت این کشور، استفاده از برنامه تی یر 2 روشی برای دریافت اقامت این کشور می باشد بدین نحو که نیروهای کاری ماهر (skilled worker) می توانند با بکارگیری مهارت خاص شان در این کشور به مدت طولانی به کسب و کار بپردازند، همچنین با درخواست و اعلام نیاز یک کارفرما در انگلیس می توانید در این کشور دعوت به کار شوید.

ویزای تی یر 5 انگلیس

ویزای تی یر 5 انگلیس برای انجام کارهای موقت در انگلیس و دریافت اقامت کاری آن می باشد،  ویزای کاری انگلیس برای افرادی مناسب است که می خواهند در مشاغل مشخصی در انگلیس فعالیت داشته باشند که متقاضی دریافت این نوع ویزا، بایستی از کارفرمای خود پیشنهاد کاری دریافت نماید البته کارفرما نیز باید دارای گواهینامه معتبر اسپانسرشیپی ویزای تی یر 5 باشد.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به آمریکا با پاسپورت ترکیه

ویزای مبتکر انگلیس

ویزای استارت آپ انگلیس

ویزای استارت آپ انگلیس برای کارآفرینانی که دارای ایده های خاص هستند صادر می شود، کارآفرینانی که قصد دارند طرح کاری شان را در انگلیس عملی نمایند باید مزیت های خاصی نسبت به دیگر طرح های موجود داشته باشد. البته از طریق مشاوره با وکیل ثبت شرکت در انگلیس می شود راهکارهای بهتری را برای ایجاد کسب و کار در این کشور پیدا نمود.

ویزای پیوست به خانواده

با دریافت ویزای ملحق شدن به خانواده در انگلیس، به اعضای مشخصی از خانواده اجازه داده می شود تا وارد این کشور شده و به خانواده خود بپیوندند که در واقع خانواده فرد متقاضی دریافت این نوع ویزا، اسپانسر وی خواهد بود. علاوه بر آن شخص اسپانسر باید دارای وضعیت قابل قبولی از نظر مالی در این کشور باشد تا بتواند حمایت مالی دیگر اعضای خانواده خود را به عهده گیرد.

انواع ویزاهای انگلیس

کارآفرینان، استارت آپ ها، نابغه ها و افراد متخصص در رشته های علمی و مهندسی از سراسر دنیا به شرط داشتن صلاحیت های لازم  و اسناد معتبر می توانند برای اخذ اقامت کشور انگلیس با دریافت انواع ویزا های مرتبط با اهداف و مهارت هایشان، در این کشور به راه اندازی کسب و کار، ثبت شرکت یا حتی سرمایه گذاری بپردازند مانند ویزای مبتکر، ویزای استارت آپ یا ویزای استعداد درخشان.

و شما مخاطب گرامی چنانچه در خصوص موضوع این مقاله اطلاعات بیشتری نیاز داشتید میتوانید به راحتی با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا برای ارتباط زنده ویدئو کال درخواست و یا برای مشاوره حضوری با وکیل مرتبط با کار خود وقت رزرو نمایید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟