منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت اقامت دبی با خرید ملک و تاسیس شرکت

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل پیرو مباحث قبلی در خصوص چگونگی اقامت دبی، به نحوی دریافت اقامت دبی با خرید ملک می پردازد، همچنین دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت را مورد بررسی قرارداده و به دیگر روش های دریافت اقامت دبی اشاره می نماییم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل پیرو مباحث قبلی در خصوص چگونگی اقامت دبی، به نحوی دریافت اقامت دبی با خرید ملک و ویزای دبی می پردازد، همچنین دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت را مورد بررسی قرارداده و به دیگر روش های دریافت اقامت دبی اشاره می نماید.

در این مقاله میتوانید دریابید که مالکان خانه و ملک در دبی برای کسب و کار و تجارت نیازی به ثبت شرکت ندارند. دلایل خرید املاک در دبی را خاطر نشان کرده و انواع ملک را معرفی خواهیم کرد. همچنین درباره اعتبار ویزای اقامت دبی از طریق ثبت و تاسیس شرکت نکاتی ارائه شده است.

 

دریافت اقامت دبی با خرید ملک

اگر چه بنظر می رسد خرید ملک برای افرادی است که درآمد بالا دارند، اما باز با این حال در بین سرمایه گذاران خارجی، سرمایه گذاری با خرید ملک به منظور دریافت اقامت دبی بسیار رایج و معمول است. تقاضای زیاد، برای دریافت اقامت دبی با خرید ملک باعث توسعه بازار مسکن در این کشور شده است.

سیستم مالیاتی، کیفیت ساختمان ها و سرعت ساخت و ساز در دبی بسیار خوب است.اخذ اقامت دبی با خرید ملک سود آوری خوبی برای علاقمندان به سرمایه گذاری بر املاک دارد. در پیرو این پیشرفت ها افزایش درخواست برای دریافت اقامت دبی با خرید ملک نیز وجود دارد.

 

 در باره FDA و SPA چه می دانیم

امارات متحده عربی دومین کشور جذب کننده سرمایه گذاری های مستقیم خارجی در غرب آسیا می باشد FDA) foreign direct investment) . همانطور که گفتیم، خرید ملک یکی از روش های دریافت اقامت دبی است ، لازم است بدانیم که جهت دریافت اقامت دبی، پروسه خرید ملک بایستی به اتمام رسیده باشد. یعنی طول زمان قرارداد خرید و فروش sale and purchase agreements (SPA) باید تکمیل و به اتمام رسیده باشد.

بیشتر بدانید!
مشکل تحویل ندادن ملک در دبی و راهکارها

دریافت اقامت دبی با خرید ملک در دومین کشوری که جذب سرمایه گذاری های مستقیم خارجی را دارد، بسیار پرطرفدار است. برای گرفتن FDA دریافتی و پرداختی ها باید تسویه شود، همچنین زمان اتمام خرید و فروش مهم و قابل توجه است و حتی نوع ملک را نیز باید در نظر داشت که آیا ملک پیش فروش است یا شرایط دیگری دارد، چون ملک ها انواع گوناگونی دارند. معمولا پروسه SPA سه ماه طول می کشد.

با تکمیل روند خرید و فروش SPA راحت تر می توان برای اقامت دبی درخواست داد. ارزش ملک بایستی حداقل 750.000 AED درهم امارات باشد (تقریبا 205000 دلار آمریکا).

اعتبار ویزای اقامت دبی از طریق خرید ملک

ویزای اقامتی که از طریق خرید ملک در دبی بدست می آید، سه سال اعتبار دارد، ولی حق کار و تجارت با این ویزا داده نمیشود . بهرحال اصلی ترین امتیاز این ویزا این است که مالکان ملک برای کسب و کار و تجارت نیازی به ثبت شرکت در دبی ندارند. همچنین مالکان و خریداران ملک در دبی از ثبت شرکت برای فعالیت تجاری معاف هستند. همان طور که قبلا هم اشاره کرده بودیم برای دریافت اقامت دبی با خرید ملک شما باید ملکی با ارزش حداقل 750.000 درهم امارات و با تکمیل پروسه خرید سرمایه گذاری نمایید.

 

دلایل خرید املاک در دبی

دلایل خرید  املاک در دبی به شرح ذیل می باشد:

  • قیمت املاک در دبی  پایین تر از قیمت سرمایه گذاری در اروپا، آسیا یا آمریکا می باشد.
  • سرمایه گذاری بر املاک در کشور در حال توسعه بسیار گزینه ی مناسبی است.
  • هزینه های نگهداری ملک را می توان به مبلغ اجاره اضافه نمود.
  • اجاره ملک درآمد خوبی را ایجاد می کند حتی اگر ارزش ملک تغییر کند. 
  • اجاره بازپرداخت (درآمد از اجاره) املاک و مستغلات در دبی بین 8 درصد تا 10 درصد می باشد.
  • ملک خریداری شده قابل سند زدن میباشد و در آینده برای ارثیه نیز قابل انتقال است، حتی اگر قیمت ملک پایین بیاید.
  • سرمایه گذاران از تمامی دنیا می توانند در دبی خرید یا اجاره ملک انجام دهند.
  • بانک های دبی جهت خرید ملک وام می دهند.دریافت اقامت دبی با خرید ملک و تاسیس شرکت
بیشتر بدانید!
مزایای زندگی در اتاوا کانادا برای کار، مسکن و تحصیل

دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت

رایج ترین روش اقامت دبی ، ثبت و تاسیس شرکت در امارات و یا در منطقه آزاد تجاری این کشور می باشد. دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت هدف بسیاری از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی سراسر دنیا است. ثبت شرکت در دبی زمان زیادی لازم ندارد و همچنین استاندارد بالای بانکی و نرخ مالیاتی در این کشور مزایای خوبی برای فعالان اقتصادی ایجاد میکند.

افزایش تقاضا برای خرید ملک در دبی با افزایش تقاضا برای ثبت و تاسیس شرکت بدون رابطه نیست. صاحبان کسب و کار برای شرکت و دفتر خود، نیاز به خرید ملک دارند.

ثبت شرکت در منطقه آزاد تجاری امکان واردات و صادرات را به همراه دارد و هیچ محدودیت ارزی در این مناطق وجود ندارد. آنهایی که قصد دارند کسب و کار خود را بین المللی کنند، ثبت شرکت در منطقه آزاد تجاری دبی گزینه بسیار خوبی است. ثبت شرکت در منطقه آزاد دبی، بسیاری از محدودیت ها و موانع کسب و کار را از بین می برد.

 

ثبت شرکت آفشور در دبی

با ثبت شرکت آفشور در دبی، اسپانسرشیپی یک شریک محلی و بومی دبی را خواهید داشت. ثبت شرکت در منطقه آزاد دبی مالکیت تام شرکتی را برای شما خواهد داشت. ویزای اقامت از طریق ثبت شرکت در منطقه آزاد تجاری دبی، شما را به عنوان یک شهروند خارجی مجاز می نماید که در یک شرکت محلی و بومی امارات سهامدار باشید و همچنین بتوانید در دبی کارمند استخدام کنید. دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت با حمایت یک شریک بومی و محلی این کشور آسان تر خواهد بود. یک شریک که محلی و بومی دبی باشد جهت ثبت شرکت و تکمیل آن مورد نیاز شما است.

بیشتر بدانید!
مقایسه پاسپورت ترکیه و اقامت دبی 2023

اعتبار ویزای اقامت دبی از طریق ثبت شرکت سه سال است و قابل تمدید می باشد. نمایندگان متخصص ما در این خصوص شما را در ارائه اسناد و مدارک لازم برای تاسیس شرکت در دبی و یا هر منطقه آزاد در کشور امارات راهنمایی خواهند نمود.

 

در صورتیکه هر گونه سوال درباره دریافت اقامت دبی با خرید ملک دارید موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در کنار شما خواهد بود تا تمامی شرایط شما را بررسی نماید و بعد بهترین گزینه را در اختیار شما قرار دهد.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟