منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت اقامت دبی با خرید ملک 2022

دریافت اقامت دبی با خرید ملک و سرمایه گذاری و تعداد معدودی روش دیگر امکان پذیر خواهد بود. ما پیش از این درمورد دریافت اقامت دبی با خرید ملک و تاسیس شرکت صحبت کرده ایم اما گرفتن اقامت دبی با خرید ملک بحثی دیگر است. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا در این خصوص بیشتر بدانید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

خبر خوب اینکه دریافت اقامت دبی بالاخره در سال 2021 امکان پذیر شد! همه کسانی که با قوانین مهاجرت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس آشنایی داشتند می دانستند که هر مجوز مهاجرتی که صادر بشود ، مجوز اقامت صادر نمی شود. اما امارات اولین کشوری است که برای قشر خاصی از افراد اقامت صادر خواهد کرد. دریافت اقامت دبی با خرید ملک و سرمایه گذاری و تعداد معدودی روش دیگر امکان پذیر خواهد بود. ما پیش از این درمورد دریافت اقامت دبی با خرید ملک و تاسیس شرکت صحبت کرده ایم اما گرفتن اقامت دبی با خرید ملک بحثی دیگر است. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا در این خصوص بیشتر بدانید.

اصلاحات قوانین در خصوص دریافت اقامت دبی

در یک اقدام چارچوب شکن در روز شنبه 30 ژانویه 2021 دولت امارات اعلام کرد که اصلاحات بسیار عمده ای در خصوص قانون اقامت خود داده است. به موجب این تغییرات بی سابقه دولت امارات به سرمایه گذاران ، دانشمندان ، هنرمندان ، پزشکان و افراد با استعدادهای خاص اجازه می دهد تا برای گرفتن اقامت دبی اقدام کنند.

این گام بزرگ در عرصه اعطای اقامت امارات به منظور حفظ مشارکت و انگیزه افراد فعال در امارات و همچنین جذب جامعه جدیدی از افراد مفید برای اقتصاد و اجتماع این کشور برداشته شده است. مخصوصا دریافت اقامت دبی با خرید ملک و سرمایه گذاری رونق خاصی با بازار خرید و فروش ملک در امارات خواهد داد.

با این اصلاحات جدید دولت امارات سیزدهمین کشوری است که دریافت اقامت خود را به کسانی که مشارکت عمده ای در اقتصاد کشور داشته باشند ، امکان پذیر می کند.

بیشتر بدانید!
مزایای مهاجرت به کشور مالتا

دریافت پاسپورت دبی با خرید ملک ، دریافت شهروندی امارات ، گرفتن پاس دوبی

محمد مسعودی ، وکیل پایه یک و متخصص در امور سرمایه گذاری خارجی خاطر نشان کرد: اصلاحات اخیر در قوانین اقامت امارات در خصوص اعطای اقامت دبی از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری و همچنین برای افراد مهم، آینده صنعت مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را دگرگون خواهد کرد. سیاست اعطای اقامت در کنار اصلاحات سابق که گلدن ویزای 10 ساله دبی برای سرمایه گذاران را تجویز کرده بود همسو و هم جهت است و در همین روزهای ابتدایی هم تماس های بسیاری در خصوص چند و چون دریافت اقامت دبی با دفاتر ما بالاخص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل می شود.

چه کسانی می توانند برای دریافت اقامت دبی اقدام کنند؟

و اما چه کسانی می توانند اقامت دبی بگیرند. در اصلاحات اخیر قوانین چند دسته از اقشار کارآمد جامعه تعیین شده اند که می توانند برای دریافت اقامت امارات اقدام کنند. این اقشار عبارت اند از :

سرمایه گذاران ملکی در دبی

طبق اصلاحات اخیر سرمایه گذارانی که تمایل به دریافت اقامت دبی با خرید ملک دارند باید حداقل یک ملک در این کشور داشته باشند (حداقل قیمت ملک و میزان سرمایه گذاری 750 هزار درهم است). توصیه می کنیم که اگر قصد خرید ملک در دبی را دارید سری به وبسایت اینوستایم بزنید.

پزشکان و متخصصین

  • باید در یک رشته تخصصی خاص که در امارات مورد نیاز است دارای مهارت و تخصص باشند
  • تجربه کاری تخصصی آنها کمتر از 10 سال نباشد
  • از لحاظ پژوهشی و علمی در رشته خود فعالیت قابل قبولی داشته باشند
  • باید عضو یک نهاد معتبر و قابل قبول در رشته تخصصی خود باشند
بیشتر بدانید!
دریافت اقامت دبی با خرید ملک و تاسیس شرکت

دانشمندان

  • باید در یک پژوهشکده معتبر بخش خصوصی یا دانشگاه مشغول به تحقیق و پژوهش باشند
  • باید مشارکت عمده ای در رشته خود داشته باشند همچون برنده شدن جوایز علمی و …
  • تجربه کاری تخصصی آنها کمتر از 10 سال نباشد
  • باید یک گواهی از یک انستیتوی علمی معتبر در امارات دریافت کنند

سرمایه گذاران

  • باید یک یا چند گواهی ثبت اختراع  که توسط وزارت اقتصاد دبی یا هر نهاد بین المللی دیگر تایید شده باشد داشته باشند
  • باید یک گواهی و توصیه نامه از وزارت اقتصاد امارات تهیه کنند

افراد نو آور و هنرمند

  • مانند هنرمندان و افراد مستعد که در رشته خودشان سرآمد هستند و جوایز بین المللی برده اند
  • باید از نهادهای مرتبط دولتی در امارات گواهینامه مربوطه را دریافت کنند.

دریافت پاسپورت دبی با خرید ملک ، دریافت شهروندی امارات ، گرفتن پاس دوبی

دریافت اقامت دبی و دو تابعیتی بودن

خبر بسیار عالی که در اخبار مربوط به اصلاحات اخیر قوانین اقامت دبی مشهود بود این است که کسانی که برای گرفتن اقامت دبی اقدام می کنند نیازی نیست که تابعیت اولیه خود را از دست بدهند. به عبارت دیگر قوانین جدید دولت امارات به صراحت افراد دو تابعیتی را پذیرفته است .

پیش از این کشورهای عربی در خصوص دو تابعیتی بودن افراد بسیار سخت گیر بودند و به کسانی که تمایل به دریافت اقامت آنها داشتند تکلیف می کردند تا تابعیت اولیه خود را از دست بدهند اما همه چیز با تصویب قانون دریافت اقامت دبی دستخوش تغییر شده است.

این خبر فوق العاده برای آن دسته از سرمایه گذاران و سایر اقشار تاثبر گذار یک قوت قلب بزرگ است چرا که دیگر مجبور نیستند برای گرفتن اقامت دبی ، مملکت و فرهنگ خود را به کلی رها کنند .

بیشتر بدانید!
تعریف Business Plan برای شرکت

مزایای اخذ اقامت امارات

اخذ اقامت دبی و اقامت امارات مزایای فوق العاده ای دارد. از جمله این مزایا آزادی در راه اندازی کسب و کار و شرکت در امارات و همچنین خرید و مالکیت هر گونه ملک و زمین در سرتاسر این کشور است. پیش از اینکه قانون گرفتن اقامت دبی تصویب شود همواره محدودیت های بیشماری برای خارجی ها در این موارد وجود داشت.

قدم بعدی چیست؟

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و اینکه آیا مشمول شرایط دریافت اقامت امارات هستند با دفتر موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تماس بگیرید. همکاران ما برای کمک به شما و برنامه ریزی در خصوص گرفتن اقامت دبی آماده هستند.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟