منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت شهروندی انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت اول)

در  ابتدا به چندین مشخصه فرهنگی و تاریخی کشور انگلیس اشاره نمودیم و به شرایط دریافت شهروندی انگلستان اشاره داشتیم. مزایا و شرایط سرمایه گذاری در انگلستان را با جزئیات لازم عنوان کرده و  به چگونگی درخواست شهروندی انگلستان پرداختیم. مبالغ و شرایط سرمایه گذاری در انگلستان را لیست کردیم و مراحل درخواست شهروندی انگلستان را به ترتیب برشمردیم. الزامات و صلاحیت های دریافت شهروندی انگلستان را جهت  شهروندی این کشور را برای علاقمندان به مشارکت گذاشتیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

دریافت شهروندی انگلستان از دیگر موضوعاتی است که توسط موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مطرح می شود و در پی آن دریافت اقامت انگلستان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. به اهمیت، مزایا و شرایط سرمایه گذاری در انگلستان اشاره و چگونگی درخواست شهروندی انگلستان عنوان می گردد. مراحل درخواست شهروندی انگلستان را به ترتیب توضیح داده و به اهمیت صلاحیت های دریافت شهروندی انگلستان نیز می پردازیم.

 

دریافت شهروندی انگلستان

یکی از اقتصادی ترین و موثر ترین مراکز تجاری و مالی دنیا کشور انگلستان می باشد، که  با ایجاد زمینه و شرایط مناسب، بسیاری از سرمایه گذاران، کارآفرینان و استعدادهای درخشانی را جذب نموده تا رونق و فعالیت اقتصادی  را به این کشور بیاورد. اطلاعات و مقررات کاملی جهت دریافت شهروندی انگلستان و دریافت  اقامت دائم انگلستان با سرمایه گذاری در انگلستان وجود دارد. دریافت شهروندی انگلستان مراحلی دارد که به آن اشاره می شود.

 

اطلاعات عمومی انگلستان

خوب است بدانیم که کشور انگلستان از مجمع الجزایر سواحل شمال غربی اروپا تشکیل شده، که شامل انگلستان، والز، اسکاتلند و ایرلند شمالی می باشد. این کشور در طول تاریخ دارای  و سلطنت مشروطه بوده و دارای تاثیرات  سیاسی، فرهنگی و مالی قدرتمندی در دنیا می باشد. زندگی در انگلستان برخورداری از مزایای شهر های مدرن شلوغ و شهرک های عجیب و غریب است، حومه های شهری بسیار زیبا و مناظر طبیعی بسیار با شکوهی دارد.

 

تاریخ و فرهنگ انگلستان

وقایع تاریخی معروفی در این کشور به وقوع پیوسته است، این کشور مرکزی از وقایع و سبک های هنری، مد لباس ، تئاتر، موزه  و کنسرت می باشد. کشور انگلیس دارای فرهنگ بسیار تاریخی می باشد ، در این خصوص می توان به کلیساها، قلعه ها، حمام های رومی، سنگ فرش و شهرهای سنتی قرون وسطایی اشاره نمود.  میخانه ها، موزه ها، غذاخوری ها، مراکز خرید، و مراکز فرهنگی پر شور تئاتر، همگی از استراحت گاهها و مامن های فرهنگی این کشور هستند. با دریافت شهروندی انگلستان به یکی از مهم ترین مراکز تجاری و مالی دنیا ورود پیدا خواهید نمود.

بیشتر بدانید!
دانشگاه های سوئد (قسمت اول)

دریافت شهروندی انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت اول)

چگونگی درخواست شهروندی انگلستان

در خصوص چگونگی درخواست شهروندی انگلستان باید گفت ، دریافت ویزای سرمایه گذار تی یر 1 انگلستان، یکی از سریع ترین و مطمئن ترین روش های اخذ و دریافت اقامت انگلستان می باشد. شما طی 10 روز جهت دریافت اقامت انگلستان تایید می شوید. این روش گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذارانی است که دارایی و سرمایه آزاد دارند و می خواهند شهروندی انگلستان را با سرمایه گذاری در این کشور را دریافت نمایند.

به منظور دریافت ویزای سرمایه گذار نی یر 1 انگلستان، باید حداقل مبلغ 2 میلیون پوند در این کشور سرمایه گذاری شود. این سرمایه گذاری می تواند به شکل اوراق مشارکت ، سهام سرمایه، وامی که برای سرمایه گذاری گرفته شده، باشد و بایستی در بازار سرمایه به مشارکت گذاشته و فعالیت تجاری داشته باشد و یا به منظور تاسیس شرکت در انگلستان صرف شود. دریافت اقامت انگلستان با انواع مبالغ سرمایه گذاری امکان پذیر می باشد.

 

شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

از مزایا و شرایط سرمایه گذاری در انگلستان می توان به نکات ذیل اشاره نمود.

  • امکان کار و تجارت و یا تحصیل در انگلستان
  • در صورت سرمایه گذاری به مبلغ 10 میلیون پوند، بعد از دو سال می توانید درخواست اقامت دائم انگلستان  ILR) Indefinite leave to remain  )بدهید.
  • در صورت سرمایه گذاری به مبلغ 5 میلیون پوند، بعد از سه سال می توانید درخواست اقامت دائم انگلستان بدهید.
  • در صورت سرمایه گذاری به مبلغ 2 میلیون پوند، می توانید درخواست اقامت دائم این کشور را بدهید.

مراحل درخواست برای دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلتان بسیار دقیق و کامل می باشد. پروسه زمانی کوتاه مدتی داشته و الزامات و مقررات خاص خود را دارد.

 

دریافت شهروندی انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت اول)

 

محدودیت های سرمایه گذاری در انگلستان

ضروری است که بدانید با ویزای سرمایه گذاری تی یر 1 انگلستان شما نمیتوانید در زمینه های ذیل سرمایه گذاری نمایید:

  • سرمایه گذاری در شرکت هایی که مدیریت سرمایه گذاری ملک و دارایی را انجام می دهند و یا امور توسعه املاک و دارایی را به عهده دارند.
  • سرمایه گذاری در شرکت های آفشور
  • مشارکت در سرمایه عمومی، مانند بودجه هر یک از بخش های سیاسی کشور که مالیات آن برای عام المنفعه بکار می رود. یا سرمایه گذاری در درآمدهای یک شرکت دولتی.
بیشتر بدانید!
مدارک ضروری برای اقامت فرانسه

 

مراحل درخواست شهروندی انگلستان

مراحل درخواست شهروندی انگلستان به ترتیب ذیل می باشد.

با ویزای کاری انگلیس مجاز به اقامت به مدت 3 سال و 4 ماه
از زمان انقضای ویزای کاری انگلیس امکان درخواست تمدید به مدت 2 سال
بعد از گذشت 5 سال اقامت در انگلیس امکان درخواست اقامت دائم
جهت دریافت شهروندی یک سال پس از درخواست  اقامت دائم انگلیس

مراحل درخواست شهروندی انگلستان باید دقیق و پشت سر هم انجام شود.

 

صلاحیت های دریافت شهروندی انگلستان

جهت دریافت اقامت و شهروندی انگلستان از طریق سرمایه گذاری ، بعلاوه قانون و مقررات لازم ، صلاحیت ها و شرایطی وجود دارد که هنگام درخواست بایستی برآورد و تامین شوند. جزئیات و اطلاعاتی طبق ذیل  در خصوص  صلاحیت های دریافت شهروندی انگلستان وجود دارد که به آن پرداخته می شود.

شرایط سرمایه گذار:

سن 18 سال یا بالاتر
منطقه خارج از منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس
مبلغ و نوع سرمایه گذاری سرمایه گذاری 2 میلیون پوند یا بیشتر در شرکت های حقوقی انگلستان، و سرمایه گذاری فعال در تجارت انواع اوراق قرضه، سهام سرمایه ای، وام سرمایه شرکت های حقوقی ثبت شده انگلستان
صاحب سرمایه توانایی اثبات مالکیت وجوه سرمایه ، شخصا باید اثبات نمایید که این سرمایه متعلق به شما، یا همسر و یا شریک تان می باشد.
حساب بانکی  داشتن یک حساب بانکی در انگلستان
توانایی اقتصادی و مالی خود اظهاری مبنی بربرخورداری از توانایی مالی و اقتصادی جهت اقامت در این کشور
محل سرمایه گذاری مبالغ و وجوه سرمایه گذاری باید حداقل در یک موسسه مالی معتبر سرمایه گذاری شود. این موسسه مالی معتبر می تواند حتی خارج از انگلستان بوده و سرمایه مورد نظر در این کشور صرف نشود.
همراهی خانواده اعضای خانواده سرمایه گذار مانند همسر، شریک، فرزندان زیر 18 سال می توانند همراه سرمایه گذار درخواست اقامت بدهند.
دانشجویان دانشجویانی که یک اسپانسر مالی در انگلستان دارند می توانند درخواست اقامت دهند.
دانشجویانی که اکنون در انگلستان هستند  دانشجویان دارنده ویزای تی یر 4 ( ویزای تحصیلی)
دانشجویان دانشجویانی که در حال مطالعه، نوشتن یک پایان نامه، امتحان و یا آزمون مجدد هستند.
رشته پرستاری دانشجویان رشته پرستاری
فارغ التحصیلان فارغ التحصیلان رشته پزشکی یا رشته دندانپزشکی
پرستاران یا ماما پرستاران یا ماماهای واجد شرایط
دانشجویان  افسر منتخب توسط اعضای یک انجمن یا اتحادیه دانشجویی که فول تایم در مقاطع بالای دانشگاهی تحصیل می کند
بیشتر بدانید!
قانون جدید تابعیت دبی آیا قطعی است؟

 

دریافت شهروندی انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت اول)

توافقنامه بدون قید و شرط

در هر یک از موارد بالا، یک توافقنامه بدون قید و شرط کتبی از طرف اسپانسر لازم می باشد ، که هر دو طرف ملزم به رعایت آن هستند. با این توافقنامه شما می توانید ورود مجدد به کشور انگلستان داشته و یا در این کشور بمانید. همچنین اگر هزینه های زندگی شما توسط دولت و یا یک نماینده بورسیه بین المللی تامین می شود، باید در این قرارداد ذکر شده باشد. با برآورد نمودن الزامات و برخورداری از صلاحیت های دریافت شهروندی انگلستان، می توانید در کوتاهترین زمان شهروند کشور انگلستان شوید. برای ادامه این مقاله به دریافت پاسپورت انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت دوم) مراجعه نمایید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت شهروندی انگلستان با سرمایه گذاری میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به انگلیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در انگلیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟