منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت مجوز کاری قبرس چه شرایطی دارد؟

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برآن شد با کلامی شیواتر در خصوص  دریافت مجوز کاری قبرس مطالبی را برای علاقمندان ارائه دهد. به روشهای اخذ مجوز کاری قبرس اشاره و مقررات دریافت مجوز کاری قبرس را به لیست در می آوریم. در رابطه با موضوع فرصت های شغلی در قبرس ، مشاغل و حرفه های رایج در این کشور را عنوان و درباره مشاغل مورد نیاز در قبرس به شغل ها و نیروهای متخصص لازم در این کشور اشاره می کنیم . با اریکه عدل همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برآن شد با کلامی شیواتر در خصوص دریافت مجوز کاری قبرس مطالبی را برای علاقمندان ارائه دهد. به روشهای اخذ مجوز کاری قبرس اشاره و مقررات دریافت مجوز کاری قبرس را به لیست در می آوریم. در رابطه با موضوع فرصت های شغلی در قبرس ، مشاغل و حرفه های رایج در این کشور را عنوان و درباره مشاغل مورد نیاز در قبرس به شغل ها و نیروهای متخصص لازم در این کشور اشاره می کنیم . با اریکه عدل همراه باشید.

 

دریافت مجوز کاری قبرس

چنانچه در صدد کار در کشور قبرس هستید، بهتر است بدانید بایستی جهت دریافت مجوز کاری قبرس درخواست بدهید، برای کار کردن در این کشور شما نیاز به دریافت مجوز کاری قبرس و اخذ ویزای اقامت بلند مدت دارید. قبرس سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه با  آب و  هوایی بسیار دلنشین ، غذاهای خوشمزه و مردمی خونگرم ، مدارس و دانشگاه هایی در سطح بالا دارد.

سیستم بانکی قبرس بسیار کارآمد، مدرن و ارتباطات از راه دور آن بسیار سریع می باشد و  پروازهای هوایی برای تمامی کشورها دارد. قبرس هزاران نیروی تحصیل کرده دانشگاهی دارد، و تمامی این امتیازات باعث شده که علاقمندان از سراسر دنیا تمایل به انجام کار و داشتن شغل در این کشور داشته باشند.

 

روشهای اخذ مجوز کاری قبرس

جهت دریافت مجوز کاری قبرس چندین روش وجود دارد که به آنها اشاره داریم، روشهای اخذ مجوز کاری قبرس بدین قرار می باشند:

1- روش اول ، دریافت تابعیت قبرس : یکی از سریع ترین راهها به منظور دریافت مجوز کاری قبرس، دریافت پاسپورت قبرس از طریق سرمایه گذاری می باشد. جهت دریافت پاسپورت قبرس از طریق سرمایه گذاری ، لازم است که مبلغ  000 000 2  یورو در زمینه املاک و مستغلات قبرس سرمایه گذاری کنید، پس از طی 3 یا 4 ماه می توانید اقامت دائم و مجوز کار دریافت نمایید. با دریافت مجوز کاری و اقامت دائم ، خود و خانواده تان می توانید در کشور قبرس زندگی کنید.

 

روش دوم برای دریافت مجوز کاری

2- روش دوم از روشهای دریافت مجوز کاری قبرس ، تاسیس شرکت در قبرس :

  •  تاسیس یک شرکت در قبرس که مالک شرکت نیز خودتان باشید.
  • تاسیس یا افتتاح یک دفتر کار جهت اجرای امور تجاری
  • خرید یا اجاره یک آپارتمان برای خود و خانواده تان

 

اهمیت داشتن سپرده بانکی شرکت

  • داشتن سپرده در حساب بانکی شرکت به مبلغ  171.000 یورو . با تاسیس شرکت و سپردن ودیعه در حساب بانکی شرکت، ظرف چند روز ویزای اقامت بلند را دریافت می کنید که این ویزا برای 2 سال اعتبار دارد. همچنین با اعمال این روش، می توانید مجوز کاری قبرس را دریافت نمایید. در خصوص تاسیس و ثبت شرکت در قبرس می توانید با متخصصان و مشاوران اریکه عدل تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. داشتن سپرده بانکی در قبرس یکی از روشهای اخذ مجوز کاری قبرس می باشد.
  • روش سوم: در صورتی که پیشنهاد کار تمام وقت در این کشور را دارید، می توانید مجوز کاری قبرس را دریافت نمایید
بیشتر بدانید!
شهر هوبارت استرالیا برای زندگی و خرید ملک

 

مقررات دریافت مجوز کاری قبرس

الزامات و مقررات دریافت مجوز کاری قبرس بدین قرار می باشند:

  • ارائه قرارداد کاری حداقل یکساله  برای استخدام تمام وقت
  • پاسپورت شما باید حداقل به مدت 3 سال تمدید شده باشد.
  • داشتن یک آپارتمان برای زندگی
  • داشتن یک حساب بانکی شخصی در قبرس
  • در صورت لزوم ارائه بیمه نامه برای خود و خانواده تان
  • دریافت گواهی عدم پیشینه کیفری از کشور خودتان
  • پر کردن فرم های لازم برای درخواست دریافت مجوز کاری

 

زمان صدور مجوز کاری قبرس

بعد از رعایت مقررات اخذ مجوز کاری قبرس درخواست شما حدود 2 تا 4 هفته طول می کشد تا توسط اداره مهاجرت تایید گردد، و در صورتیکه نوع کار درخواستی تداخلی با کارهای محلی قبرس نداشته باشد، مجوز کار صادر می گردد. مجوز کار برای مشاغلی مانند مشاغل علمی، مشاغل آشپزی و رستوران های فانتزی صادر می شود.  همچنین مجوز کاری برای مشاغلی مانند مهندسان هواپیما، متخصصان بخش انرژی ، متخصصان در زمینه نفت و گاز نیز صادر می گردد.

دریافت مجوز کاری قبرس چه شرایطی دارد؟

فرصت های شغلی در قبرس

درباره فرصت های شغلی در قبرس می توان گفت،  مشاغل، حرفه و کسب و کار های فراوانی در قبرس وجود دارد که می توانید بنا به مهارت و علاقه خود و مقررات اخذ مجوز کاری قبرس آنها را انتخاب نمایید. قبرس کشوری توسعه یافته است و جامعه ای چند فرهنگی دارد، با توجه به اینکه قبرس مناظر بسیار زیبا و طبیعی دارد یکی از مقاصد گردشگری نیز محسوب می شود. لذا بدین جهت هتل داری یکی از مشاغل بسیار خوب در این کشور می باشد، هر ساله تعداد بسیاری توریست به این کشور سفر می کنند. در کنار آن، رستوران داری نیز از دیگر کسب و کارهای پر رونق در قبرس می باشد، از حرفه های دیگر مرتبط می توان به کافه تریا و بار نوشیدنی ها اشاره کرد.

 

شرکت های تجاری در قبرس

وجود شرکت های گوناگون در قبرس مانند شرکت فارکس، شرکتهای تجاری، شرکت های وارد کننده فرصت های شغلی در قبرس ایجاد نموده اند.  ضمنا برای خدمات فنی در این کشور تقاضای بسیاری وجود دارد، همچنین بخش های از صنایع نفت و گاز در این کشور تجهیز شده اند که به زودی به مرحله عملیاتی و اجرایی می رسند. از دیگر فرصت های شغلی در قبرس می توان به بخش انرژی اشاره نمود که این صنعت فرصت های شغلی فراوانی را در این کشور ایجاد کرده است.

بیشتر بدانید!
انتخاب آسانترین روش اقامت دائم استرالیا در 2022

 

اشتغال و مزارع خورشیدی در قبرس

علاوه بر این ، وجود مزارع خورشیدی با توربین های بادی یکی از بهترین فرصت ها برای سرمایه گذاری جهت اشتغال و کسب و کار در قبرس می باشد. باید گفت، مشاغل دیگری هم در این کشور وجود دارند که برای انجام آن نیازی به دریافت مجوز و یا گواهینامه خاصی نیست. علاقمندان به مهاجرت کاری به قبرس بدانند که گزینه ها و فرصت های شغلی در قبرس در انتظار آنان بوده و با توجه به نیازهای گوناگون این کشور به نیروهای متخصص، پیدا کردن شغل در قبرس کار چندان سختی نخواهد بود.

 

مشاغل مورد نیاز در قبرس

مشاغل مورد نیاز در قبرس را به شرح ذیل عنوان و مطرح می نماییم:

  • شغل پرستاری: پرستاری از رایج ترین شغل ها در دنیا می باشد، قبرس هم برای این شغل تقاضای بالایی دارد. با وجود ساعات کاری طولانی این شغل و کار کردن بصورت شیفتی و نوبتی، همواره کشورها در صدد استخدام پرستاران جدید هستند . کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند نیز همین شرایط را برای جذب پرستاران دارند.
  • شغل حسابداری: حسابداران از دانش فنی و آماری برخوردار هستند و اکثر نقاط  قبرس به این شغل نیاز دارند. شهر لارناکا یک مرکز تجاری در قبرس است که تعداد زیادی حسابدار در آن کار و زندگی می کنند. در شهرهای پافوس و لیماسول نیز تقاضا برای شغل حسابداری در سطح  بالایی می باشد، قبرس حسابداران زیادی نیاز دارد. البته باید گفت حسابداران موفق از حقوق بالایی نیر برخوردار هستند.

 

شغل حسابرسی در قبرس

  • شغل حسابرسی: حسابرسان معمولا درآمدی بیشتر از  22 هزار یورو در سال ندارند، و همین درآمد پایین باعث شده که قبرس با کسری نیروی حسابرس مواجه باشد، البته باید گفت که نیاز به حسابرس  در سراسر اروپا، آمریکا، شیلی و استرالیا نیز وجود دارد.

 

اهمیت شغل مهندسی در قبرس

  • شغل مهندسی:  از دیگر مشاغل مورد نیاز در قبرس می توان به شغل مهندسی اشاره داشت . این شغل تقریبا در همه کشورهای دنیا خواهان دارد، در کشور قبرس نیز این نیاز کاملا بارز می باشد  از جمله نیاز در رشته های مهندسی: مهندس الکترونیک ، مهندس مدنی ( غیر نظامی) ، مهندس مکانیک و مهندس صنایع. البته در رشته های دیگر هم نیاز به مهندسان متخصص وجود دارد، از جمله شرکت هایی که دارای سیستم هایی با کیفیت بالا بوده و در حال طراحی، تولید و تست محصولات صنعتی می باشند، نیاز به مهندسان متخصص دارند.
  • شغل دندانپزشکی: اگر چه این شغل درآمد خوبی دارد ولی نیاز به این شغل در قبرس وجود دارد، دیگر کشورهای اروپایی نیز مانند فنلاند، فرانسه نیز مانند کشور قبرس در پی تامین دندانپزشکان متخصص هستند.
بیشتر بدانید!
بهترین شهرهای فرانسه برای بازنشستگی

 

شغل های مورد نیاز دیگر در قبرس

از دیگر مشاغل مورد نیاز در قبرس می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • شغل متخصصین نرم افزار : تاثیر برنامه های نرم افزاری، کامپیوتر و اینترنت بر هیچکس پوشیده نیست، همانطور که میدانیم توسعه برنامه های نرم افزاری در کل دنیا بر بسیاری از کسب و کارها تاثیر گذاشته است. ساخت و تولید و مدیریت نرم افزار در دنیا رو به توسعه و پیشرفت می باشد، کشور قبرس نیز به متخصصان و توسعه دهندگان برنامه های نرم افزاری احتیاج دارند و حقوق و عایدی خوبی هم برای آنان در نظر دارند.
  • مدیران فروش: یکی دیگر از مشاغلی که به شدت قبرس به آن نیاز دارد، مدیران فروش هستند که کمیسیون و حقوق خوبی هم دارند. بر اساس تحقیقات انجام شده ، کمبود این نیروهای کاری در قبرس دلایلی دارد از جمله اینکه افراد جوان تمایلی به ورود به این عرصه را  ندارند ، در نتیجه نیاز به این شغل در قبرس هنوز تامین نشده است.

 

شغل داروسازی در قبرس

  • شغل داروسازی: تعداد داروسازان در کشورهای آمریکا و کانادا بیشتر از دیگر مشاغل است ولی کشورهای اروپایی نیز در پی تامین کسری نیروی خود در این زمینه می باشند. در قبرس علیرغم اینکه حقوق متوسط یک داروساز در سطوح بالاتر € 25,000 است ولی باز هم قبرس به داروسازان متخصص نیاز دارد.
  • کارگران و متخصصانی که با دستگاه و ماشین آلات کار کنند: قبرس احتیاج مبرم و بالایی برای تامین این نیروها دارد . مانند کار  روزانه با  دستگاهها و ماشین آلات تولیدی و ماشین آلات سنگین ، و دستگاههای صنعتی .  قبرس  دارای زمینهای کشاورزی بسیاری می باشد و به همین جهت برای کار با ماشین آلات کشاورزی نیاز به نیروهای ماهر در این رابطه دارد. همچنین کشورهای فرانسه، بلژیک، اسپانیا و هلند نیز در زمینه کار با دستگاهها و ماشین آلات کشاورزی نیاز مبرم به نیرو دارند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت مجوز کاری قبرس میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به قبرس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در قبرس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟