منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا و مجوز اقامت

دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا
دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا
طالب ذکر شده در این مقالهاز امتیازات کشور اسپانیا برای ایجاد طرح های کارآفرینی گفته و همچنین به امکانات و شرایط موجود مناسب برای کارآفرینان از سراسر دنیا در این کشور نیز دلایلی را عنوان نمودیم. در خصوص چگونگی دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا و دریافت مجوز اقامت اسپانیا ، مراحل و شرایط لازم را ذکر کرده و به دو شرایط گوناگون جهت دریافت مجوز اقامت کارآفرینی اسپانیا اشاره داشتیم. همچنین به رعایت مقررات دریافت ویزای استارت آپ اسپانیا نیز تاکید نمودیم. علاوه بر آن متدکر شدیم که کارآفرین نباید سوسابقه در کشور اسپانیا و هم در کشور خود باشد و همچنین اینکه می تواند اعضای خانواده خود را با خود به اسپانیا ببرد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بر آن شد تا در خصوص دریافت مجوز اقامت اسپانیا و دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا  مطالب مفید و کاربردی را ارائه نماید. در باره پروسه درخواست برای دریافت مجوز اقامت کارآفرینی اسپانیا به دو روش گوناگون اشاره داشته و به  اهمیت رعایت مقررات دریافت ویزای استارت آپ اسپانیا تاکید داریم.

همچنین خاطرنشان می کنیم که کارآفرینان نباید سابقه بدکیفری نه در کشور اسپانیا و نه در کشور خود داشته باشند، و همچنین به  این نکته توجه داریم که کارآفرینان می توانند اعضای خانواده  را همراه خود داشته باشند. با اریکه عدل همراه باشید.

 

دریافت مجوز اقامت اسپانیا

به دلایل افزایش درخواست برای دریافت مجوز اقامت اسپانیا می توان به این انگیزه ها و امکانات در این کشور اشاره کرد. کشور اسپانیا بخصوص شهر بارسلونا به یکی از بزرگترین مراکز و قطبهای تجاری اروپا ، برای کارآفرینان از سراسر دنیا تبدیل شده است ، کارآفرینان می توانند طرح و پروژه خود را در این کشور به اجرا گذشته و فعالیت های تجاری داشته باشند.

حضور استعدادهای عالی بین المللی، امکان دسترسی به منابع لازم جهت کار از جمله مهارتها و ابتکارات، شرایط آب و هوایی فوق العاده و بینظیر ، کشور اسپانیا را به یکی از بهترین گزینه ها جهت ایجاد کسب و کار و موفقیت در امور تجاری تبدیل نموده است.با تاسیس شرکت در اسپانیا می توانید براحتی به دریافت مجوز اقامت اسپانیا نایل شوید، در اسپانیا یک کسب و کار راه اندازی کنید و مجوز اقامت بگیرید.

البته که قوانین مهاجرتی برای کارآفرینان در اسپانیا وجود دارد، که به تشریح آن می پردازیم. برخلاف دیگر کشورها برای راه اندازی یک کسب و کار در اسپانیا، نیاز به داشتن سرمایه چندانی نداریم، و  لازم نیست قبل از شروع کار مبلغ هنگفتی پرداخت کنیم. یکی از آسانترین روشها جهت دریافت مجوز اقامت اسپانیا، دریافت ویزای کارآفرینی می باشد، قابل توجه است که  تاسیس و ثبت شرکت در اسپانیا به راحتی تاسیس شرکت در وطن خود می باشد.

 

دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا

اگر شهروند غیر از کشورهای اتحادیه اروپا هستید و تصمیم بر کار و زندگی قانونی در اسپانیا را دارید، دریافت ویزای استارت آپ گزینه خوبی بدین منظور می باشد. با دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا مجاز به دریافت مجوز اقامت در این کشور به مدت دو سال خواهید شد، اما مشروط بر اینکه طی این دو سال، شما یک پروژه کاری را در این کشور راه اندازی نموده و در جهت کسب سود عمومی و منافع اقتصادی این کشور فعالیت داشته باشید. منظور از منافع عمومی چیست؟  اهداف اجرایی پروژه مورد نظر شما  در اسپانیا باید با الزامات ذیل منطبق باشد:

  • ایجاد اشتغال در اسپانیا، بدین مفهوم که طرح کارآفرینی و پروژه تجاری شما منجر به ایجاد فرصت های شغلی در این کشور شود، همچنین  عامل و انگیزه مثبت و قطعی برای اقتصاد عمومی اسپانیا باشد.
  • طرح کارآفرینی و پروژه بایستی منجر به خلق یا تولید یک کالای جدید و یا خدمات جدید شده و به تقویت و توسعه اقتصادی و اجتماعی اسپانیا کمک کند.
  • اگر طرح کارآفرینی و پروژه بتواند منجر به ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در این کشور شود، از اهمیت  و ارزش بسیاری برخوردارخواهد شد. دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا به شرط ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از جمله  سرمایه گذاری با ثبت شرکت، امکان پذیر می باشد.
  • اگر طرح شما حق ثبت اختراع داشته، یا یک مرجع و یا مقامی توسط یک نامه سفارشی توصیه شما را کرده باشد، و یا برای طرح و تولید کالا یا خدمات خود در اسپانیا مشتری داشته باشید، شانس شما برای تایید درخواست تان جهت دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا بیشتر خواهد بود.
بیشتر بدانید!
با انواع مجوز اقامت فرانسه آشنا شوید

 

مستند نمودن طرح پیشنهادی

حتی اگر اکنون شما طبق الزامات ذکر شده،  تشخیص دادید که طرح کارآفرینی تان طبق شرایط فوق الذکر می باشد، این کافی نبوده و بایستی پروژه  و بیزینس پلن خود را عملی و اجرایی کنید. چگونه مطمئن خواهید شد که طرح شما منجر به نتایج خوبی می شود؟

در طول اجرای برنامه و طرح کارآفرینی خود، لازم است که یک سند و مدرک را به دفتر بازرگانی اسپانیا ارسال نمایید، در این مدرک بایستی ثابت کنید که  چگونه می خواهید طرح خود را منطبق با شرایط ذکر شده اجرایی نمایید. توصیه ای که ما برای شما داریم ، استفاده از راهنمایی و مشاوره یک وکیل مجرب و متخصص تجارت است که در تجزیه و تحلیل و انطباق طرح تان  ، با مقررات اسپانیا شما را یاری دهد.

دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا و مجوز اقامت

 مجوز اقامت کارآفرینی اسپانیا

به منظور ارائه راهنمایی برای چگونگی پروسه درخواست مجوز اقامت کارآفرینی اسپانیا، لازم است در ابتدا یک مسئله مشخص شود، این پروسه و روند  بر اساس اینکه شما قانونا در حال حاضر در اسپانیا هستید و یا در خارج از کشور اسپانیا هستید و درخواست این مجوز را دارید، متفاوت می باشد.

1- اگر در خارج از کشور اسپانیا هستید: چنانچه تا کنون  قانونا در این کشور نبوده  و در حال حاضر در وطن خود زندگی می کنید، در این صورت لازم است که برای دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا درخواست و اقدام نمایید. با دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا، مجوز اقامت یکساله خواهید داشت، البته باید بدانید که  مجوز اقامت کارآفرینی اسپانیا قابل تمدید می باشد.

بیشتر بدانید!
اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک

مستندات و مدارکی باید ارسال نمایید که البته می توانید در آن تغییراتی را هم ایجاد کنید، این فایل و مستندات را باید به سفارت اسپانیا در وطن خود ارائه دهید، ( متخصصان و وکلای ما شما را در پر کردن این فرم راهنمایی خواهند کرد) . بعد از گذشت 10 روز شما تاییدیه و یا عدم پذیرش طرح تجاری تان را دریافت می کنید.

 

شرایط دوم دریافت مجوز اقامت کارآفرینی

2-  دریافت مجوز اقامت کارآفرینی اسپانیا به روش دوم : اگر قانونا در حال حاضر و یا از زمان قبل، در اسپانیا زندگی می کنید، پروسه دیگری را برای دریافت مجوز اقامت کارآفرینی اسپانیا باید طی کنید. چنانچه شما مجوز اقامت داشته ( یا ویزای کارآفرینی که به آن اشاره داشتیم ، دارید) و یا یک ویزای عادی توریستی دارید، می توانید جهت تایید این نوع ویزاهای خود ، درخواست تایید ویزا به مقامات مسئول اسپانیا بدهید.

که در این صورت مجاز هستید به مدت 2 سال قانونا در اسپانیا زندگی کنید و البته بعلاوه مدت مجاز تمدید ویزا. در این شرایط فایل پر شده و مستندات لازم بایستی به نهادها و شرکت های بزرگ تجاری و بخش استراتژیکی اسپانیا ارسال شوند. بعد از مدت 20 روز مشخص می شود که چه تصمیمی بر اعتبار طرح کارآفرینی و بیزینس پلن  شما گرفته شده ، آیا تایید شده و یا رد شده است.

 

درخواست مجوز اقامت موقت اسپانیا

چنانچه اداره مهاجرت اسپانیا طرح پیشنهادی بیزینس پلن شما را تایید نکند، می توانید درخواست مجوز اقامت موقت دهید، و کار خود را به عنوان یک خود اشتغال آغاز کنید، که در این صورت نیاز به دریافت شماره NIE دارید. گزینه دیگری هم وجود دارد که در صورت عدم پذیرش بیزینس پلن تان ، شما می توانید جهت دریافت مجوز اقامت اسپانیا، مبادرت به سرمایه گذاری بر املاک و مستغلات داشته باشید تا  گلدن ویزای اسپانیا را بتوانید اخد کنید.

 

مقررات دریافت ویزای استارت آپ اسپانیا

لازم به ذکر می باشد که ویزای استارت آپ همان ویزای کارآفرینی می باشد. به منظور دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا ، فقط تمرکز کردن و اهمیت دادن به طرح بیزینس پلن کافی نیست و باید بطور کلی  مشمول الزامات و مقررات دریافت ویزای استارت آپ اسپانیا طبق ذیل باشیم:

  • درخواست ها باید از کشورهای بغیر از کشورهای اتحادیه اروپا باشد.
  • کارآفرینان باید بیش از 18 سال سن داشته باشند زیرا این سن، سن قانونی در اسپانیا می باشد. داشتن سن قانونی یکی از الزامات و مقررات دریافت ویزای استارت آپ اسپانیا می باشد.
  • کارآفرینان نباید سو پیشینه کیفری داشته باشند، این شرط هم برای داخل  اسپانیا و هم برای کشوری است که کارآفرین در آن زندگی می کند است . به عبارتی تا 5 سال قبل از درخواست ویزای کارآفرینی اسپانیا ، فرد کارآفرین نباید نه در داخل اسپانیا و نه در کشور خود سو سابقه کیفری داشته باشد.
بیشتر بدانید!
مراحل اخذ ویزای تحصیلی آلمان

 

دیگر مقررات دریافت ویزای استارت آپ

  • متقاضی دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا نباید شرایط و وضعیت غیر عادی و خلاف قاعده داشته باشد.
  • فرد کارآفرینی که از طریق ثبت شرکت، فعالیت تجاری خود را آغاز می کند، باید بیمه تامین اجتماعی داشته و در سراسر اسپانیا از پوشش و خدمات بیمه ای بهره مند شود، حال این بیمه می تواند خصوصی باشد و یا دولتی .
  • چنانچه کارآفرین بطور مشترک تقاضای ویزای کارآفرینی اسپانیا را دارد، مثلا خانواده ایشان، وی باید توانایی و  امکان تهیه ملزومات، وسایل  و شرایط  لازم برای تامین همراه و یا خانواده خود را داشته باشد. مبلغ مورد نیاز و قابل پرداخت  برای متقاضی اصلی  2.130 € و برای هر یک از اعضای خانواده وی ، 532 € می باشد.

با رعایت و در نظر گرفتن مقررات دریافت ویزای استارت آپ اسپانیا ، قادر خواهید بود این نوع ویزا را دریافت و طرح تجاری خود را در کشور اسپانیا اجرا نمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت ویزای کارآفرینی اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟