منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت گلدن ویزای پرتغال چگونه است ؟

دریافت گلدن ویزای پرتغال، شرایط اقامت دائم پرتغال، شهروندی کشور پرتغال، انواع سرمایه گذاری در پرتغال، خرید ملک در پرتغال
دریافت گلدن ویزای پرتغال، شرایط اقامت دائم پرتغال، شهروندی کشور پرتغال، انواع سرمایه گذاری در پرتغال، خرید ملک در پرتغال
سرمایه گذاران بین المللی می توانند از طریق خرید ملک موفق به دریافت دریافت گلدن ویزای پرتغال شوند، همچنین سرمایه گذاران از کشورهای غیر اتحادبه اروپا برای خرید ملک خارجی در پرتغال باید ویزای سرمایه گذار یا گلدن ویزای این کشور را دریافت نمانید. پایین بودن هزینه های زندگی یکی از دلایل خریداری ملک در پرتغال است و اینکه با 350 هزار یورو هم می توان در مناطق بازسازی شده شهری و یا مناطق کم جمعیت پرتغال ملک خریداری و اقامت این کشور را بدست آورد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

از دیدگاه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل، دریافت گلدن ویزای پرتغال از طریق سرمایه گذاری ملکی در پرتغال در این روزها نزد سرمایه گذاران بین المللی بسیار باب شده، چنانچه ملیت های غیر کشورهای اتحادیه اروپا برای اخذ اقامت دائمی با انواع سرمایه گذاری درپرتغال می توانند برای اخذ گلدن ویزا این کشور درخواست بدهند. شرایط اقامت دائم پرتغال به منظور اخذ شهروندی کشور پرتغال و چگونگی خرید ملک در پرتغال در بهترین شهرها و مناطق آن مباحث پر طرفداری هستند که بسیاری از علاقمندان مهاجرت به این کشور بدان پرداخته و با توجه به مزایای اخذ شهروندی پرتغال، خرید ملک در این کشور رونق بسیار خوبی پیدا کرده است.

دریافت گلدن ویزای پرتغال

دریافت گلدن ویزای پرتغال یا همان ویزای طلایی به منظور جذب انواع سرمایه گذاری های خارجی  از جمله سرمایه گذاری ملکی بین المللی در پرتغال طراحی شده است که ملیت ها و اتباع کشورهای غیر اتحادیه اروپا و غیر کشورهای عضو منطقه آزاد تجاری اروپا می توانند جهت اقامت دائم در پرتغال درخواست دهند همچنین سرمایه گذاران از کشورهای غیر اتحادیه اروپا علاوه بر دریافت اقامت دائم پرتغال می توانند از دیگر مزایای سرمایه گذاری در این کشور بهره مند شوند.

برای اخذ گلدن ویزای پرتغال یا ویزای طلایی می توان از طریق انواع سرمایه گذاری مانند سرمایه گذاری ملکی بین المللی یا سرمایه گذاری تجاری برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام نمود که البته در سرمایه گذاری با هر هدفی، می بایست مدارک و اسناد لازم نیز تهیه و ارائه گردد از جمله مدارک درخواست گلدن ویزای پرتغال، مانند رسید پرداخت هزینه های درخواست برای دریافت گلدن ویزای این کشور.

انواع سرمایه گذاری در پرتغال

به منظور درخواست اخذ  اقامت دائم کشور پرتغال می توان از طریق  انواع سرمایه گذاری در پرتغال اقدام نمود از جمله:

1- انتقال سرمایه به کشور پرتغال حداقل مبلغ یک میلیون یورو

2- ایجاد حداقل 10 فرصت شغلی در پرتغال

3 خرید ملک در پرتغال به ارزش حداقل 500 هزار یورو

4- خرید املاک در مناطق بازسازی شده شهری با حداقل 30 سال ساخت به ارزش حداقل 350 هزار یورو

5- سرمایه گذاری در زمینه تحقیقات علمی به مبلغ حداقل 350 هزار یورو

6- سرمایه گذاری در زمینه های هنر، فرهنگ و میراث فرهنگی ، به مبلغ حداقل 250 هزار یورو

7- سرمایه گذاری در کسب و کارهای کوچک و متوسط به مبلغ حداقل 500 هزار یورو

بیشتر بدانید!
مزایای ویزای طلایی پرتغال

رعایت صحیح  الزامات سرمایه گذاری در پرتغال  پروسه دریافت گلدن ویزای این کشور را آسان تر می نماید.

سهامداران شرکت هایی که از قبل در پرتغال تاسیس شده، یا شرکت هایی که در یک کشور دیگری از اتحادیه اروپا هستند، بشرط حضور در پرتغال و پرداخت تعهدات مالیاتی نیز مشمول دریافت ویزای سرمایه گذار می باشند. که البته سرمایه گذاری انجام شده به منظور اخذ گلدن ویزا باید 5 سال بعد از زمان صدور گلدن ویزا استمرار و تداوم داشته باشد.

 علاقمندان گرامی، بهتر است برای راه اندازی کسب و کار یا  ثبت شرکت در پرتغال با وکیل ثبت شرکت ها مشاوره تخصصی داشته باشید. نکته دیگر اینکه انواع سرمایه گذاری ها یکی از روش های مهاجرت، اخذ اقامت و شهروندی بسیاری از کشورهای دنیا می باشد. به غیر از کشور پرتغال، کشورهای دیگری هم هستند که از طریق انواع سرمایه گذاری، امتیاز اقامت را اعطا می نمایند. از جمله کشور کانادا، و بدین منظور میتوانید مقاله مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را با دقت مطالعه فرمایید.

دریافت گلدن ویزای پرتغال

شرایط اقامت دائم پرتغال

شرایط اقامت دائم پرتغال برای هر ملیتی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا مهیا است که البته یکی از روش های دریافت اقامت دائم در این کشور سرمایه گذاری ملکی خارجی است، ایجاد کسب و کاری که مورد نیاز پرتغال باشد نیز گزینه دیگری برای دریافت اقامت دائمی در پرتغال می باشد.

همچنین سرمایه گذاران خارجی طبق قوانین سرمایه گذاری در این کشور می توانند مبلغ حداقل لازم را برای انواع سرمایه گذاری در نظر گرفته و طبق برنامه های موجود در این راستا هزینه نمانید ولی سرمایه گذاران از کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای عضو منطقه آزاد تجاری اروپا نیازی به دریافت ویزای طلایی پرتغال ندارند اما بهرحال باید اقامت شان را در این کشور ثبت نمایند.

با رعایت مقررات برای سرمایه گذاری در کشور پرتغال از طریق مهاجرت به پرتغال می توان اقامت و شهروندی این کشور را بدست آورد که مقاله ای در همین خصوص تحت عنوان محبوب ترین روش مهاجرت به پرتغال برای شما علاقمندان گرامی گردآوری شده که پیشنهاد مطالعه آن را برایتان داریم، باید گفت شرایط اقامت دائم پرتغال برای ملیت های کشورهای اتحادیه اروپا نیز الزاماتی از جمله ثبت اقامت در پرتغال می باشد.

شهروندی کشور پرتغال

در مهاجرت به پرتغال، بدانید که برنامه گلدن ویزای پرتغال به منظور جذب انواع سرمایه های خارجی و رونق بخشیدن به اقتصاد این کشور طراحی  شده و اجرا می شود که علاوه بر آن با دریافت گلدن ویزا ( یا همان مجوز اقامت برای سرمایه گذاری)  می توان شهروندی کشور  پرتغال را دریافت نمود که مراحل دریافت شهروندی در پرتغال با انواع سرمایه گذاری ها از جمله سرمایه گذاری ملکی خارجی به ترتیب ذیل می باشد:

بیشتر بدانید!
کشورهایی که کمترین مالیات خرید ملک خارجی دارند؟
پروسه دریافت شهروندی با گلدن ویزای پرتغال
دارندگان گلدان ویزای پرتغال درخواست برای مجوز اقامت موقت یکساله،

این مجوز برای دو سال قابل تمدید است .

5 سال پس از دریافت مجوز اقامت موقت امکان درخواست برای اخذ اقامت دائم
بعد از 6 سال از دریافت مجوز اقامت دائم امکان درخواست برای شهروندی با سرمایه گذاری

 

مزایای گلدن ویزا

دریافت شهروندی پرتغال مزیت های گوناگونی برای کار و زندگی و امکانات تحصیلی دارد افزون بر آن از دیگر مزایای گلدن ویزای پرتغال می توان به این موارد اشاره داشت:

مزایای دریافت گلدن ویزای پرتغال
کار و زندگی در پرتغال بشرط اقامت در این کشور، به مدت 7 روز از اولین سال اقامت و 14 روز در هر سال متوالی
سفر به کشورهای شینگن بدون نیاز به ویزای ورودی
دریافت اقامت خانواده برای برخی از اعضای خانواده
برخورداری از امکانات تحصیلی
استفاده از خدمات درمانی و سلامت
امکان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
معافیت مالیاتی معاف از مالیات بر درآمد در سراسر دنیا بشرط زندگی در کشور پرتغال برای کمتر از 183 روز در هر سال مالیاتی

همانطور که گفته شد کشورهای دیگری هم برنامه های برای جذب سرمایه گذاران، تجار، بازرگانان و خریداران ملک و دانشجویان بین المللی دارند از جمله کشور کانادا، که با مطالعه برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، میتوانید به نکات بیشتری در این خصوص داشته باشید. کانادا نیز یکی از کشورهای پرطرفداری است که بسیاری از سرمایه گذاران ملکی بین الملل را به خود جلب نموده است.

خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال

سرمایه گذاران ملکی بین المللی دلایلی برای خرید ملک در پرتغال دارند که یکی از آن دلایل دریافت اقامت و شهروندی این کشور است که در اینجا به برخی از این دلایل اشاره می شود:

  • پایین بودن هزینه زندگی در پرتغال در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی
  • پرتغال کشوری امن برای زندگی و مهاجرت است
  • پرتغال زیر ساخت های خوبی در زمینه حمل و نقل و سلامت دارد
  • بعد از 5 سال از خرید ملک و نگهداشتن آن می توان به شهروندی پرتغال رسید
  • آب و هوای مطبوع و آفتابی کشور زیبای پرتغال

بر اساس توانایی مالی به عنوان یک تبعه خارجی و سرمایه گذار ملکی بین المللی می توانید در بهترین مناطق و شهرهای پرتغال ملک خریداری نمایید از جمله شهرهای لیسبون، آلگاروه و پورتو، هر شهری دارای مناطقی مناسب برای خرید ملک است از جمله خرید ملک در بهترین مناطق لیسیبون که یکی از مناسب ترین شهرهای پرتغال برای سرمایه گذاری ملکی خارجی می باشد.

خریداری املاک پرتغال یکی از رایج ترین روش های سرمایه گذاری برای دریافت اقامت و شهروندی این کشور است. علاوه بر آن برای سرمایه گذاری ملکی و خرید ملک در خارج برای مهاجرت در هر کشوری تابع قوانین دولت هر کشوری می باشد. که نه تنها با سرمایه گذاری ملکی میتوان به بازده و سود مالی رسید، بلکه در بسیاری از کشورها از این طریق میتوانید اقامت و شهروندی آن را نیز دریافت نمایید.

مالیات ملکی

در خرید انواع ملک در پرتغال از جمله آپارتمان، خانه، ویلا و یا ملک تجاری بدانید که باید مالیات آن را پرداخت کنید که در همین راستا مقاله ای برای شما علاقمندان تنظیم و گردآوری شده تحت عنوان مالیات خرید ملک در پرتغال بر چه اساس محاسبه می شود؟ که از شما دعوت می نماییم آن را مطالعه نموده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید که در پی تکمیل این جزئیات می توانید با یک وکیل ملکی نیز مشاوره داشته باشید.

 

سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذاران بین المللی می توانند از طریق خرید ملک موفق به دریافت دریافت گلدن ویزای پرتغال شوند، همچنین سرمایه گذاران از کشورهای غیر اتحادبه اروپا برای خرید ملک خارجی در پرتغال باید ویزای سرمایه گذار یا گلدن ویزای این کشور را دریافت نمانید. پایین بودن هزینه های زندگی یکی از دلایل خریداری ملک در پرتغال است و اینکه با 350 هزار یورو هم می توان در مناطق بازسازی شده شهری و یا مناطق کم جمعیت پرتغال ملک خریداری و اقامت این کشور را بدست آورد.

 

و شما مخاطب گرامی چنانچه در خصوص موضوع انواع سرمایه گذاری در پرتغال به منظور دریافت اقامت دائم اطلاعات بیشتری نیاز داشتید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا ارتباط زنده ویدیو کال داشته و یا برای مشاوره حضوری با وکیل کار خود وقت رزرو نمایید.

 

 

بیشتر بدانید!
اخذ پاس دومینیکا از طریق هدیه به دولت

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟