منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

در مورد آلمان بیشتر بدانید

در مورد آلمان بیشتر بدانید
در مورد آلمان بیشتر بدانید

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در نوشتار « در مورد آلمان بیشتر بدانید » ما به معرفی آلمان خواهیم پرداخت . در این نوشتار با وضعیت جغرافیایی ، جمعیتی و فرهنگ آلمان آشنا می شوید. همچنین به بررسی وضعیت کسب و کار و دنیای هنر آلمان نیز پرداخته شده است با ما همراه باشید.

مقدمه بحث « در مورد آلمان بیشتر بدانید »

کشور آلمان در مرکزیت اروپا قرار دارد. مرکزیت آلمان فقط از لحاظ جغرافیایی نیست بلکه از لحاظ سیاسی و اقتصادی نیز در اروپا آلمان مرکز ثقل امور است. اقتصاد آلمان بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپاست و پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا به شما می رود.

کشور آلمان بعد از روسیه اروپایی دومین کشور پرجمعیت قاره اروپاست. بیشتر از 80 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند.  91.5 درصد این جمعیت آلمانی هستند و دومین نژاد بزرگ ترکها هستند که درصد آنها 2.4 % می باشد. بقیه جمعیت آلمان متشکل از یونانی ها ، روس ها ، ایتالیایی ها ، لهستانی ها ، صرب ها ، کرواسی ها و اسپانیایی ها می باشد.

حدود 75.7 درصد از جمعیت آلمان شهر نشین هستند. زبان رسمی منطقه آلمانی است و بیش از 95 درصد جمعیت آلمانی صحبت می کنند. سایر زبانها عبارت اند از ترکی ، کردی ، صربی ، دانیش و رومانی.

نفوذ آلمان در منطقه

کشور آلمان همواره بر کلیه مسائل کشور های همسایه اش از قبیل اتزیش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، فرانسه ، لوگزامبورگ، هلند ، سوئیس و لهستان تاثیر ویژه ای داشته و دارد.

درباره ارزشهای آلمانی

آلمانی ها برای  امور زیربنایی و ساختاری ، محرمانگی و زندگی خصوصی و مهم تر از همه دقیق بودن ارجحیت بالایی قائل هستند. مردم آلمان به ارزشهایی همچون تولید و مولد بودن ، کار سخت کوشانه و صنعت گرایی علاقه بسیار زیادی دارند. یک ضرب المثل بسیار معروف در آلمان هست که می گوید : « قطار دقیقا سر وقت حرکت می کند! »

بیشتر بدانید!
بهترین شرکت ها برای کار در آلمان

در حقیقت آلمانی ها وقتی راحت می شوند که بتوانند دنیایشان را در قالب واحدهای قابل کنترلی همچون زمان محاسبه و مدیریت کنند. در کشور آلمان به تاریخ ها و زمانها و دستور جلسات و … باید بسیار احترام بگذارید.

آلمانی ها در همه ابعاد زندگی شان همواره کمال گرایی و دقت گرایی را هدف قرار می دهند. آنها به اشتباهاتشان حتی به صورت شوخی اعتراف نمی کنند و به ندرت از کار کسی تعریف می کنند. در ابتدا ممکن است که رفتار آنها دوستانه به نظر نرسد اما در نهایت تعصب شدیدی برای اجتماع دارند و جامعه شان را بسیار دوست می دارند.

مذهب آلمانی ها

دین مسیحیت دین مسلط بر کشور آلمان است. حدود 70 درصد مردم آلمان مسیحی هستند.

غذا در آلمان

گوشت خوک ، کوشت بسیار محبوب آلمانی هاست و یک نوع سوسیس تحت عنوان  Bratwurst  یکی از غذاهای اصلی این مردم را تشکیل می دهد.

هنر در آلمان

آلمانی ها بر خلاف آوازه شان برای روحیه خشک و سفت و سخت مشارکت عظیمی در فرهنگ و هنر دنیا داشته اند. این مشارکت در دنیای موسیقی بیشتر به چشم می خورد. هنرمندانی همچون بتهوون ، موتزارت ، باخ ، واگنر و ماهلر از دل آلمان بپا خاسته اند.

کسب و کار در آلمان

تمایل آلمانی ها به دقیق بودن به دنیای کسب و کار هم سرایت کرده است. امور غیر مترقبه و مزاح و شوخی به هیچ عنوان در محیط کار جایی ندارد. همه چیز با دقت برنامه ریزی شده  و در مورد آنها اتخاذ تصمیم شده است. بعد از اینکه توافقی در آلمان بوجود می آید به ندرت اتفاق می افتد که تغییری در آن رخ دهد.

بیشتر بدانید!
دیگر عکس برای تمدید گذرنامه با خود نبرید!

نیروی کار در آلمان بر اساس رقابت پذیری و مسئولیت پذیری شان ارزیابی می شوند تا مهارتهای ارتباط فردی. در کشور آلمان جامعه احترام بسیار بالایی برای قشر مهندس قائل است. نتیجه این احترام در صنعت موفق خودرو سازی آلمان قابل مشاهده است. موفقیت بالای این صنعت مدیون ارزش گذاری و احترام بسیار بالا برای مهارت های یدی است.

در آلمان شرکت ها بیشتر توسط افراد فنی و مهندسین اداره می شوند تا توسط وکلا و مدیران مالی . در صورتی که می خواهید در باره فرصتهای سرمایه گذاری در آلمان بیشتر بدانید به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقامت آلمان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟