منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دلایل سرمایه گذاری در یونان

سرمایه گذاری در یونان
سرمایه گذاری در یونان
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم برای مهاجرانی که قصد مهاجرت به یونان و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در یونان را دارند، دلایل سرمایه گذاری در کشور یونان را تشریح نماییم و همچنین اینکه چرا یونان بهترین کشور برای سرمایه گذاری است

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم برای مهاجرانی که قصد مهاجرت به یونان با آسانترین روش و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در یونان را دارند، دلایل سرمایه گذاری در یونان را تشریح نماییم و همچنینن اینکه چرا یونان بهترین کشور برای سرمایه گذاری است؟

 

سرمایه گذاری در یونان

مردم ممکن است شگفت زده شوند که چرا توصیه ما سرمایه گذاری در کشور یونان و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ،آن هم در این شرایط ناهموار و نوسانات شدید بازار است، با این حال، یونان مزایای بسیاری را برای سرمایه گذاران درنظر دارد و این مزیت بزرگی برای اکثر سرمایه گذاران است.

واقعیت این است که سرمایه گذاری های هر کشوری نباید به دلیل رشد بالا مانند کشورهای مرزی سنتی یا بازارهای نوظهور باشد به همین دلیل در اینجا چهار دلیل عمده برای اینکه سرمایه گذاران باید در سرمایه گذاری در سال 2019، کشور یونان را به عنوان بهترین کشور برای سرمایه گذاری در برنامه ریزی تخصیص دارایی خود در نظر بگیرند را ذکر میکنیم:

 

بهبود چشم انداز اقتصادی

طبق گفته کارشناسان یونان در صندوق بین المللی پول، انتظار می رود فعالیت سرمایه گذاری در کشور یونان در سال 2019 تسریع شود، آنها این میزان را در سال جاری به میزان 2. 2 درصد اختصاص می دهند و در سال آینده، سرمایه گذاری ثابت در یونان با رشد 12 تا 14 درصد سالانه رشد خواهد کرد.

به همین ترتیب مرکز تحقیقات آتن، علیرغم نگرانی برای اقتصاد جهانی، پیش بینی رشد اقتصادی خود را در سال 2019 حفظ خواهد کرد.

بیشتر بدانید!
ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند (2019)

 

مقصد سفر برتر

هیچ کس نمی تواند این را انکار کند که یونان همیشه یکی از مهمترین مقصد سفر در جهان بوده و هست و همچنین این که پایتختی با میراث شگفت انگیز فرهنگی و تاریخی و جزایر متعدد نفس گیری را داراست.

و به جرات می توان گفت خود گردشگری همیشه راننده اقتصادی یونان بوده و همین امر اقامت از طریق سرمایه گذاری در یونان را پرسودتر می کند و در طول بحران های مالی، گردشگری یکی از معدود دلایلی است که تاثیر مثبتی بر اقتصاد کشور یونان داشته است .

در سال 2018، یونان در بالاترین بازه زمانی در گردشگری است و برآورد شده است که این رقم به 22.7٪ یا تقریبا یک چهارم تولید ناخالص داخلی کشور در سال 2028 خواهد رسید و سرمایه گذاری در کشور یونان طی 5 دهه آینده با 5.5 درصد افزایش به 5.5 میلیارد یورو می رسد.

علاوه بر این، شورای جهانی سفر و گردشگری تأیید می کنند که کشور یونان در بیشتر شاخص ها بیش از حد متوسط ​​اتحادیه اروپا است.

بدون شک، گردشگری به عنوان یک راننده کلیدی برای تقویت بهبود اقتصادی و فرصت های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در یونان ادامه خواهد یافت و تعداد گردشگران رسمی از سال 2011 به طور پیوسته بهبود یافته است.

 

کشور کم خطر

از زمان طوفان اقتصادی، خطر سیاسی به طور قابل توجهی در کشور یونان کاهش یافته است و یونان در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر در بازارهای نوظهور، به ویژه در مقایسه با آمریکای لاتین، آفریقا و حتی شرق اروپا، یک سیستم دموکراتیک پایدار و روابط قوی با اقتصادهای کلیدی در اروپا دارد.

بیشتر بدانید!
قیمت ملک در یونان : تحلیل بازار و روند قیمتها

این خط مشی سیاسی یا اقتصادی مذهبی یا منطقه ای مربوط به ترکیه یا هر کشور دیگر خاورمیانه است و در کنار آن، یونان با یورو همچنان ارزش پول خود را به راحتی سرمایه گذاری می کند و همین امر یونان را به بهترین کشور برای سرمایه گذاری مبدل کرده است.

 

نیروی کار ماهر و با انگیزه

اکثر یونانی ها به خصوص نسل های جوان زمانی که به ریاضیات، تکنولوژی و هوش مصنوعی اینترنت می پردازند می توانند با هر کشوری رقابت کنند و می توان گفت این یکی از نقاط قوت یونان به عنوان بهترین کشور برای سرمایه گذاری است.

آتن را که ببینید متوجه خواهید شد که انگیزه نیروی کار بسیار تحصیل کرده و آموزش دیده یونانی را برای رقابت با کشورهای مانند ویتنام یا چین نشان می دهد و با هر یونانی مدرن که صحبت کنید، تحت تاثیر انرژی و سطح درک و تفکرشان از یک موضوع قرار می گیرید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در کشور یونان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به یونان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در یونان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
آسان ترین کشورها برای مهاجرت به اروپا

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟