منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دلایل مهاجرت به آلمان برای اقامت

دلایل مهاجرت به آلمان برای اقامت
دلایل مهاجرت به آلمان برای اقامت
نکته اصلی اینکه علاقمندان به شرکت در دوره کارآموزی حرفه ای در آلمان از سراسر دنیا حتی ملیت های غیر کشورهای اتحادیه اروپا نیز می توانند برای شرکت در این دوره 3 تا 4 ساله درخواست داده و با استخدام در شرکت های آلمانی به عنوان کارآموز مشغول بکار شده و همزمان نیز دوره کارآموزی را در مراکز مرتبط به پایان برسانند که در صورت موفقیت در این دوره می توانند در آلمان کار و زندگی دائم داشته باشند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

آلمان کشوری با اقتصاد بسیار قوی مقصدی ایده آل برای متخصصان و تجار بین المللی می باشد که با تغییراتی در روند مهاجرت و سیستم مالیاتی این کشور در سال جدید میلادی انتظار می رود آمار تقاضا برای مهاجرت به آلمان افزایش پیدا نماید. در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به دلایل مهاجرت به آلمان برای اقامت پرداخته و از مهمترین آن به مزایای دوره کارآموزی حرفه ای در این کشور اشاره می نماید. علاوه برآن موضوع اخذ اقامت آلمان با برنامه کارآموزی و از طریق استخدام در شرکت آلمانی برای اقامت مورد بررسی قرار گرفته و از تاریخ شروع دوره کارآموزی در آلمان برای اقامت نیز گفته میشود.

 

دلایل مهاجرت به آلمان برای اقامت

در شروع گفتگو عنوان می شود که یکی از مهمترین دلایل مهاجرت به آلمان شرکت در دوره های کارآموزی آلمان اعلام شده که اتباع خارجی از تمامی کشورهای دنیا با صلاحیت های شغلی و تحصیلی می توانند در این دوره کارآموزی شرکت و تحت عنوان skilled worker شانس بالایی برای اقامت کاری دائم و زندگی در آلمان داشته باشند. دلیل های مهاجرت به کشور آلمان در سال جدید میلادی قابل توجه و اهمیت هستند.

دوره تخصصی طبق استاندارد آلمان

همچنین شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا نیز می توانند در این برنامه شرکت کنند، آموزش های حرفه ای آلمان بسیار منحصر بفرد بوده که طی دوره های آموزشی چند ساله، شرکت کنندگان تخصص هایی را طبق استانداردهای آلمان در مراکز آموزشی آموخته و در شرکت های آلمانی به عنوان کارآموز مشغول بکار می شوند و با مدرکی که بعد از این دوره دریافت می کنند می توانند اقامت دائم آلمان را نیز اخذ نمایند.

بیشتر بدانید!
اجاره موقت آپارتمان در آلمان

اقامت آلمان با برنامه کارآموزی

اقامت آلمان با برنامه کارآموزی

مشاغل مرتبط با ساخت مسکن، ساخت انواع ساختمان، نانوایان، تجار، پرستاران و متخصصین برق با شرکت در دوره کارآموزی حرفه ای آلمان و پس از موفقیت در این دوره و با اخذ مدرک آن می توانند در آلمان مشغول به کار شده و همچنین اقامت آلمان را نیز دریافت نمایند.

این کشور از استانداردهای بالای آموزشی و تخصصی سطح بالایی برخوردار است. لذا متقاضیان می توانند اقامت آلمان با برنامه کارآموزی حرفه ای را بدست آورند. دریافت اقامت آلمان با پشت سر گذاشتن برنامه کارآموزی مسیر و پروسه مهاجرتی تان به کشور آلمان را کوتاهتر می نماید.

 استخدام در شرکت آلمانی برای اقامت

متقاضیان شرکت در دوره های تخصصی ابتدا مشاوره شده و سپس بهترین شرکت ها برای استخدام به آنها بر اساس مهارت شان توصیه و درباره چگونگی دریافت ویزا نیز راهنمایی می گیرند. علاوه بر آن کارآموزان این دوره های حرفه ای میتوانند به عنوان کارمندان شرکت های آلمانی، مشغول به کار شده و همزمان نیز دوره های آموزش خود را داشته باشند

که در صورت تایید و نیاز شرکت ها به تخصص این افراد، هزینه دوره آموزشی این کارآموزان توسط شرکت مذکور پرداخت می شود، لذا استخدام در شرکت آلمانی برای اقامت از دیگر روش های کار در آلمان و زندگی در این کشور از طریق برنامه کارآموزی می باشد. استخدام شدن در شرکت های آلمانی برای دریافت اقامت منوط به برخورداری از یک تخصص و مهارت کاربردی است.

شروع دوره کارآموزی در آلمان

شروع دوره کارآموزی در آلمان

جهت تکمیل مطالب ارائه شده باید گفت که شروع دوره کارآموزی در آلمان برای اقامت در آگوست/ سپتامبر 2022 می باشد اما قبل از این تاریخ می توانید برای شرکت در این دوره درخواست بدهید تا زمان کافی برای دریافت ویزا داشته باشید زیرا پروسه درخواست تا دریافت ویزای آلمان معمولا 4 ماه طول میکشد.

بیشتر بدانید!
زنده ماندن یا زندگی کردن؟! اهمیت زبان آلمانی بعد از مهاجرت

علاوه بر آن شما از کارفرمای خود کمک هزینه دوره آموزشی دریافت خواهید کرد که 600  یورو در سال اول و 900 یورو ماهانه برای سالهای بعدی می باشد زیرا این دوره آموزشی 3 تا 4 سال طول میکشد که البته مبلغ کمک هزینه بنا به توانایی شرکت و رزومه شما بیشتر میتواند باشد. چنانچه علاقمند به این روش مهاجرتی به آلمان هستید به تازیخ آغاز دوره های کارآموزی در آلمان توجه داشته باشید.

 

اخذ اقامت آلمان با دوره های کارآموزی

علاقمندان به شرکت در دوره کارآموزی حرفه ای در آلمان از سراسر دنیا حتی ملیت های غیر کشورهای اتحادیه اروپا نیز می توانند برای شرکت در این دوره 3 تا 4 ساله درخواست داده و با استخدام در شرکت های آلمانی به عنوان کارآموز مشغول بکار شده و همزمان نیز دوره کارآموزی آلمان جهت اقامت را در مراکز مرتبط به پایان برسانند که در صورت موفقیت در این دوره می توانند کار در آلمان و زندگی دائم در این کشور پیشرفته داشته باشند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دلایل مهاجرت به آلمان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
بهترین کشورها برای مهاجرت (قسمت اول)

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟