منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ده دلیل برای خرید ملک قبرس

ده دلیل برای خرید ملک قبرس
ده دلیل برای خرید ملک قبرس
از دلایل مهم برای سرمایه گذاری بر املاک قبرس به نکاتی مانند امنیت، ثبات اقتصادی، عضویت در اتحادیه اروپا و قرار گرفتن بین سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا و امکان دریافت اقامت دائم، شهروندی و پاسپورت قبرس اشاره شد، پوشش بیمه درمانی و خدمات بهداشتی در این کشور برای مهاجران کیفیت خوبی داشته و علاوه بر آن دانشگاه های بسیار خوبی برای تحصیل نیز دارد که می تواند یکی از مزایای خریداری ملک در قبرس باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ده دلیل برای خرید ملک قبرس به همراه موضوع دلایل مهم خرید ملک در قبرس از عناوین اصلی این مقاله بوده که در پی آن موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از مزیت سرمایه گذاری ملکی در قبرس به امن بودن این کشور برای کار و زندگی اشاره و علاوه بر آن از مزایای خریداری ملک در قبرس نیز به امکان دریافت اقامت و شهروندی این کشور از طریق سرمایه گذاری بر املاک قبرس نیز می پردازد. در توضیح این نکات با ما همراه بمانید.

 

ده دلیل برای خرید ملک قبرس

به ده دلیل برای خرید ملک قبرس هم برای سرمایه گذاری ملکی خارجی و هم سکونت طبق ذیل اشاره می شود:

  • قبرس قطب تجاری برای جذب انواع سرمایه گذاری ها در دنیا است
  • برخورداری از برنامه های گوناگون سرمایه گذاری، که بیشتر سرمایه گذاران در قبرس چینی و روسی ها هستند.
  • مالیات کم برای سرمایه گذاری ملکی در قبرس
  • برخورداری از رشد سریع در بازار خرید و فروش املاک
  • لارناکا به عنوان مقصد توریستی و با املاک لوکس
  • مزیت های مالی در اجاره املاک به توریست ها
  • زیرساخت های مناسب در حمل و نقل دریایی و کشتیرانی
  • عضویت قبرس در اتحادیه اروپا
  • دریافت اقامت دائم و شهروندی قبرس با سرمایه گذاری ملکی
  • خدمات کارآمد و حرفه ای بانکی قبرس

دلایل مهم خرید ملک در قبرس

دلایل مهم خرید ملک در قبرس

از دیگر دلایل مهم خرید ملک در قبرس می توان به موقعیت جغرافیایی این کشور اشاره داشت، قبرس بین سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا واقع شده و به همین دلیل دسترسی آسان به بازارهای تجارت بین الملل دارد و مرکزی برای تجارت در مدیترانه شرقی می باشد.

بیشتر بدانید!
مجوز اقامت سوئد برای خرید ملک خارجی

آب و هوای معتدل مدیترانه ای، آرامش و سبک زندگی و غذاهای بسیار متنوع هم مزید بر علت شده که تعداد فراوانی از توریست های بین المللی را به خود جلب نموده است.

 

مزیت سرمایه گذاری ملکی در قبرس

با خرید ملک خارجی به ارزش 300 هزار یورو در این کشور می توان اقامت دائمی قبرس را دریافت نمود که این 300 هزار دلار می تواند برای خرید یک ملک و یا دو ملک به ارزش کل 300 هزار یورو باشد. قبرس پنجمین کشور امن در دنیا برای زندگی و همچنین دانشگاه های بسیار خوبی برای تحصیل دارد که چندین دانشگاه انگلیسی در این کشور جزیره ای وجود دارد علاوه بر آن فرصت های شغلی فراوان از دیگر مزیت سرمایه گذاری ملکی در قبرس می باشند.

 

مزایای خریداری ملک در قبرس

یکی دیگر از مزایای خریداری ملک در قبرس اخذ شهروندی در شش ماه است که به دنبال آن با دریافت پاسپورت قبرس می توانید به بیش از 150 کشور بدون نیاز به ویزا سفر داشته و بتوانید در دیگر کشورهای اروپایی به راحتی کار و زندگی کنید.

همچنین با دریافت شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری ملکی بین المللی می تواند برای اعضای خانواده خود مانند همسر و فرزندان زیر 25 سال نیز شهروندی قبرس را درخواست دهید.

سرمایه گذاری بر املاک قبرس

سرمایه گذاری بر املاک قبرس

با خرید و سرمایه گذاری بر املاک قبرس می توانید در کشوری زندگی کنید که ثبات اقتصادی خوبی داشته و علاوه بر آن مراقبت های بهداشتی و سلامت برای مهاجران خود دارد، قبرس از لحاظ کیفیت خدمات درمانی و پزشکی در رتبه بیست و ششم دنیا قرار دارد و با بخش های درمانی خصوصی و دولتی انواع پوشش های بیمه ای را به متقاضیان ارائه می دهد. همچنین باید گفت که قبرس در دوره شیوع کووید 19 توانسته به خوبی این بیماری را کنترل و مدیریت نماید.

بیشتر بدانید!
پروسه خرید ملک فرانسه توسط وکیل بین المللی

 

دلایل مهم سرمایه گذاری ملکی در قبرس

از دلایل مهم برای سرمایه گذاری بر املاک قبرس به نکاتی مانند امنیت، ثبات اقتصادی، عضویت در اتحادیه اروپا و قرار گرفتن بین سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا و امکان دریافت اقامت دائم، شهروندی و پاسپورت قبرس اشاره شد، همچنین قبرس پوشش بیمه درمانی و خدمات بهداشتی با کیفیت برای مهاجران داشته و علاوه بر آن دانشگاه های بسیار خوبی نیز برای تحصیل دارد که می تواند یکی از مزایای خریداری ملک در قبرس باشد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ده دلیل برای خرید ملک قبرس میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به قبرس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در قبرس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟