منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دوره های کارآموزی علوم مهندسی ترکیه چه شرایطی دارند؟

به دوره های کارآموزی علوم مهندسی ترکیه اشاره و گفتیم که از مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های گوناگون بورسیه تحصیلی می شوند. از فرصت های شغلی بعد کارآموزی ترکیه گفته و خدمات پشتیبانی کارآموزی در ترکیه و شرایط لازم کارآموزی ترکیه را به لیست درآوردیم.  در خصوص تهیه و ارائه مدارک لازم کارآموزی ترکیه نیز نکات لازمی مطرح شد. در کل بدین نتیجه رسیدیم که هدف سیستم آموزش و پرورش از اجرای این برنامه ، بهبود و توسعه سیستم آموزیش این کشور می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد در خصوص دوره های کارآموزی علوم مهندسی ترکیه مطالب مرتبط و کاملا جدیدی را برای علاقمندان ارائه نماید. به فرصت های شغلی بعد کارآموزی در ترکیه اشاره و در رابطه با خدمات پشتیبانی کارآموزی در ترکیه مواردی را لحاظ می نماییم. شرایط لازم کارآموزی ترکیه در رشته های علوم مهندسی را به لیست درآورده و به تهیه و ارائه  مدارک لازم کارآموزی ترکیه نیز تاکید داریم. با اریکه عدل همراه باشید.

 

کارآموزی علوم مهندسی ترکیه

بسیاری از دانشجویان مستعد از سراسر دنیا، علاقمند به تحصیل در کشور ترکیه هستند، در این بخش به دوره های کارآموزی و انترنی رشته های علوم مهندسی در ترکیه برای سال تحصیلی 2022 اشاره داریم. برنامه و دستور کار دوره های کارآموزی علوم مهندسی ترکیه با تامین کامل مالی در سال تحصیلی 2022 از دانشجویان و متقاضیان بین المللی مشغول به تحصیل یا فارغ التحصیلان کارشناسی و یا کارشناسی ارشد  از تاریخ ماه ژانویه تا ماه می سال 2022 میلادی دعوت به همکاری می نماید.

 

کارآموزی با حمایت مالی

منتخبان و پذیرفته شدگان دوره های کارآموزی علوم مهندسی ترکیه تمامی هزینه های مربوط به سفر، مسکن، و هزینه های زندگی در طول اقامت در ترکیه را برای گذراندن این دوره دریافت می نمایند. درخواست برای  شرکت در برنامه و دوره های کارآموزی علوم مهندسی ترکیه هیچ گونه هزینه ای در بر ندارد. لازم به ذکر است به مدت 8 تا 12 هفته برنامه کارآموزی در تعطیلات زمستانی ارائه می گردد، این برنامه کارآموزی برای افراد علاقمند و مشتاق پیشرفت ، و اهل فن است  که بسیار هم  پر منفعت و پر سود می باشد.

 

کارشناسی و کارشناسی ارشد

دانشجویان ثبت نام شده در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند برای شرکت در  این برنامه کارآموزی درخواست نمایند.  از طریق این دوره کارآموزی مشاغل بسیاری  برای افراد علاقمند به پیشرفت و مشتاق پیشنهاد و ارائه می گردد. شما بعد از اتمام این دوره  به دیگر فرصت های شغلی سوق داده میشوید،  با گذراندن این دوره کارآموزی ، دانش عملی مرتبط با رشته تحصیلی خود را کسب می نمایید.

بیشتر بدانید!
آسان ترین کشورها برای مهاجرت به اروپا

 

هدف سیستم آموزش و پرورش ترکیه

از طریق این دوره کارآموزی فرصت هایی در اختیار شما گذاشته می شود تا با حمایت های مرتبط مسئولان و مقامات این برنامه به  توسعه سیستم آموزشی ترکیه کمک شود. هدف این برنامه کارآموزی ، آموزش، تامین و توسعه افراد ماهر و متخصص است تا بتوانند به استحکام جامعه ترکیه کمک نمایند. مهمترین دوره ها و شالوده سیستم آموزش و پرورش هر کشوری اوایل کودکی و دوره سوم آن می باشد، چشم انداز  و هدف وزارت آموزش و پرورش ترکیه از ایجاد و اجرای این برنامه ، بوجود آوردن اصلاحات و تغییرات در سیستم آموزش و پرورش به منظور توسعه و انسجام بیشتر می باشد.

 

فرصت های شغلی بعد کارآموزی ترکیه

فرصت های شغلی که بعد از پایان دوره کارآموزی ترکیه ارائه می گردند در رابطه با نوع مهارت ها می باشد. یکی از این فرصت های شغلی، جذب در سیستم آموزش و پرورش ترکیه است که قرار است همین دوره ای که آموزش دیده را به دیگر دانشجویان  آموزش دهد. آموزش و مدیریت از فرصت های شغلی پایان این دوره می باشد و همچنین شما می توانید به عنوان مشاور در  سیستم آموزش و پرورش مشغول بکار شوید.

علاوه بر آن شما می توانید به عنوان یک روانشناس به دانشجویان انگیزه دهید و آنها را در گذراندن این دوره یاری نمایید. فرصت های شغلی دیگری نیز وجود دارد مانند: مدیریت بسیاری از پروژه های IT ،  و مدیریت امور و پروژه های  مالی . با پشت سر گذاشتن این دوره ها در طول اقامت در ترکیه ، تجربیات بسیار خوبی کسب خواهید نمود. فرصت های شغلی بعد کارآموزی  ترکیه بسیار متنوع می باشند.

بیشتر بدانید!
۱۲ دلیل اصلی ریجکت شدن ویزای شینگن

 

پشتیبانی کارآموزی در ترکیه

خدماتی جهت پوشش و پشتیبانی از کارآموزان در طول دوره کارآموزی طبق ذیل ارائه می گردد. پشتیبانی کارآموزی در ترکیه شامل این خدمات می باشد:

  • 21 روز کار تمام وقت در دفاتر مدیریتی و صنایع
  • مستمری و کمک هزینه زندگی  روزانه به مبلغ 45 دلار آمریکا
  • اختصاص هتل با وعده صبحانه
  • بلیط پرواز برگشت
  • مهیا نمودن خدمات ویزا و ورود به ترکیه . خدمات پشتیبانی کارآموزی در ترکیه کمک بسیاری به تامین نیازهای دانشجویان در طول گذراندن دوره خواهد کرد.

 

شرایط لازم کارآموزی ترکیه

دانشجویان برای پذیرش در این دوره کارآموزی باید واجد شرایط باشند، شرایط لازم کارآموزی ترکیه در رشته های علوم مهندسی بدین شرح میباشد : دانشجویان ثبت نام شده  و در حال تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد  در صورت برخورداری از شرایط ذیل واجد شرایط لازم کارآموزی ترکیه می باشند:

  • اگر مشغول تحصیل و یا فارغ التحصیل دانشگاه بوده و مدرک تان معادل کارشناسی و یا کارشناسی ارشد است.
  • داشتن نمره و امتیاز  +  CGPA 3  یا 70 درصد نمره در ترم های قبلی
  • اثبات و ارائه مدرک  دال بر  مهارت زبان انگلیسی
  • سن متقاضی باید زیر 30 سال باشد.
  • دانشجویان ترم آخر و سال آخر در اولویت پذیرش هستند.
  • دانشجویانی که طرحی برای بهبود و اصلاح سیستم آموزش و پرورش ترکیه داشته باشند در اولویت پذیرش این دوره کارآموزی قرار دارند.
  • اگر روحیه انجام کار تیمی و قصد همکاری و تعامل با سیستم آموزش و پرورش ترکیه را دارید
  • اگر تمایل به مهاجرت و زندگی در ترکیه را دارید در اولویت پذیرش این برنامه قرار می گیرید.
بیشتر بدانید!
قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سال 2022

 

چه کسانی واجد الشرایط درخواست این برنامه هستند؟

افراد با سوابق تحصیلات آکادمیک  گوناگون می توانند درخواست پذیرش در این برنامه را بدهند. ردیف وسیعی از رشته ها می توانند برای این طرح درخواست دهند مانند:

  • مطالعات رشته های Māori
  • رشته های علوم
  • مهندسی
  • رشته های اقتصادی
  • حقوق
  • بازرگانی
  • مطالعات و تحقیقات بین المللی
  • علوم سیاسی

داوطلبان منتخب در نیمه اول ماه ژانویه 2020  مصاحبه می شوند و دوره کارآموزی آنان از ماه فوریه 2020 آغاز می شود.

 

مدارک لازم کارآموزی ترکیه

مدارک لازم کارآموزی ترکیه به شرح ذیل می باشد:

  • کارت دانشجویی معتبر
  • پاسپورت معبر با اعتبار بیش از 6 ماه
  • نسخه های جدید
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی
  • نامه درخواست  .
  • در پایان دوره آموزشی داوطلبان بایستی گزارش کارآموزی خود را به طور مفصل ارائه دهند تا توسط ارزیابان مورد بررسی قرار گیرد . اسامی  منتخبان این دوره کارآموزی معرفی و برای مدت یک تا سه ماه بعد محل اقامتشان در ترکیه اعلام می گردد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد کارآموزی علوم مهندسی ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟