منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

راهکارهای فروش در آمازون برای ایرانیان

اکانت آمازون ، حساب بانکی آمازون ، اریکه عدل ، راهکارهای فروش در آمازون برای ایرانیان
اکانت آمازون ، حساب بانکی آمازون ، اریکه عدل ، راهکارهای فروش در آمازون برای ایرانیان
در مقاله « اکانت آمازون و حساب بانکی آن » در خصوص اهمیت عناصر دخیل در بحث فروش در آمازون صحبت کردیم. قبل از مطالعه این مقاله توصیه می کنیم سری به این مقاله نیز بزنید. در این نوشته می خواهیم کمی وارد جزئیات شده و در خصوص راهکارهای فروش در آمازون برای ایرانیان صحبت کنیم. هدف این است که از راهکارهای 100% قانونی استفاده شود تا بستر فروش در آمازون برای ایرانی ها مهیا شود. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در مقاله « اکانت آمازون و حساب بانکی آن » در خصوص اهمیت عناصر دخیل در بحث فروش در آمازون صحبت کردیم. قبل از مطالعه این مقاله توصیه می کنیم سری به این مقاله نیز بزنید. در این نوشته می خواهیم کمی وارد جزئیات شده و در خصوص راهکارهای فروش در آمازون برای ایرانیان صحبت کنیم. هدف این است که از راهکارهای 100% قانونی استفاده شود تا بستر فروش در آمازون برای ایرانی ها مهیا شود.

چرا راهکارهای فروش در آمازون ؟

صالا چرا ما به مقاله ای تحت عنوان راهکارهای فروش در آمازون برای ایرانیان نیاز داریم. علت اینجاست که وبسایت آمازون هم بسیار محبوب است و هم اینکه محدودیت های شدید جغرافیایی برای برخی کشور ها اعمال می کند. متاسفانه کشور ما ایران هم در لیست وجود دارد. همانطور که قبلا تاکید کردیم مقصود این است که راهکارهای فروش در آمازون برای ایرانیان 100% قانونی و مستحکم باشد تا در آینده کسب و کار وبرندی که پا می گیرد ، پایه های محکم و با ثباتی داشته باشد.

اینجا است که مشکلات خودشان را نشان می دهند. چطور ما با هویت ایرانی در آمازون مشارکت کنیم ؟ درآمدمان از امازون را روی چه حساب بانکی دریافت کنیم. چه کنیم تا از زیر ذره بین محدودیت های سایت آمازون خارج شویم ؟ چطور آینده کسب و کارمان در آمازون را به عنوان یک ایرانی حفظ کنیم و مهم تر از همه چه کنیم تا مشتریان ما در آمازون از ما با خیال راحت و مطمئن خرید نمایند.

مهاجرت به کشور خارجی و فروش در آمازون

تلخ است گفتنش اما از راهکارهای فروش در آمازون مهاجرت است . حتما شما می دانید که اگر به یک کشور خارجی و ترجیحا اروپایی مهاجرت کنید و اقامت این کشور را بگیرید می توانید براحتی در وبسایت آمازون به کسب و کار بپردازید و یک تجربه موفق از بحث فروش در آمازون داشته باشید.

بیشتر بدانید!
اکانت آمازون و حساب بانکی آن

البته این راهکار فروش در آمازون به شرطی کار می کند که شما به شکل کاملا قانونی در یکی از برنامه های مهاجرتی مشخص به خارج مهاجرت کرده باشید و در کشور خارجی اقامتگاه قانونی داشته باشید. ما در نوشته « اکانت آمازون و حساب بانکی آن » در خصوص اهمیت آدرس آمازون توضیح داده ایم. علاوه بر اینها نیاز است که شما توانسته باشید که در کشور خارجی که اقامت آن را اخذ کرده اید یک حساب بانکی شخصی افتتاح کنید. آدرس خارجی معتبر بدون داشتن آدرس آمازون دردی را دوا نمی کند.

دپارتمان مهاجرت اریکه عدل که تحت نام تجاری IIL فعالین می کند می تواند به شما در خصوص طرح ریزی یک برنامه مهاجرتی موفق کمک کند. برای اطلاع بیشتر در این خصوص به سایت « موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل » واقع در آدرس Iranimmigrationlawyers.com مراجعه فرمایید.

ثبت شرکت خارجی و فروش در آمازون

قبل از اینکه به این بحش وارد شویم باید از شما قول بگیریم که همینطور راه نیفتید و در هر کشوری که دستتان رسید شرکت ثبت کنید. این موضوع جز هزینه های بی نتیجه برای شما خروجی دیگری نخواهد داشت. درست است که ثبت شرکت یکی از راهکارهای فروش در آمازون است اما این کار باید با برنامه ریزی قبلی و توسط متخصصین انجام شود.

علت تخصصی بودن این موضوع این است که این پروژه زمانی که بخواهد به عنوان یکی از راهکارهای فروش در آمازون به کار گرفته شود باید کاملا در مسیر قانونی اتفاق بیفتد. شرکت باید با 100% سهام شخصی ثبت بشود. همچنین باید این شرکت یک حساب قانونی شرکتی در یکی از بانکهای معتبر خارجی داشته باشد. گذشته از آینها موضوعی که اهمیت دو چندان دارد این است که این شرکت در کشور خارجی باید دارای اقامتگاه قانونی باشد تا بتواند با آمازون وارد قرارداد شود.

بیشتر بدانید!
نقد دادنامه در خصوص حدود زمانی اختیارات مدیران و مدیر عامل

بزودی در مقاله ای مستقل بحث « ثبت شرکت خارجی برای فروش در آمازون » را مورد جرح و بررسی قرار خواهیم داد.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

2 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    ایا گروه شما شماره موبایل ادرس و حساب بانکیو برای امازون تماما مطقبل میشن؟
    میتونم بدونمم هزینش چقدره حدودا؟
    من راهم دوره و میخوام شرایطو بدونم و بعد بیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟