منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

راهکار مناسب برای فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت خانوادگی

فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت ممکن است گاهی اوقات با موانعی در مهاجرت خانوادگی مواجه شوند که البته این مورد راهکارهایی قانونی دارد. در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای مهاجرت افراد 18 سال به بالا به معرفی گزینه ها و روش های مختلف می پردازد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت ممکن است گاهی اوقات با موانعی در مهاجرت خانوادگی مواجه شوند که البته این مورد راهکارهایی قانونی دارد. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای مهاجرت افراد 18 سال به بالا به معرفی گزینه ها و روش های مختلف می پردازد.

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) دو همکار هستند که در مواقع لازم راهکار برای فرزندان بالای 18 سال را ارائه می نمایند. در مهاجرت های خانوادگی سن و شرایط فرزندان نیز مهم است همچنین به این نکته اشاره می شود که کشورهای اتحادیه اروپا در این زمینه تعاملات بین المللی دارند ولی قوانین مهاجرتی هر کشوری در اولویت می باشد. حل مشکل فرزندان بالای 18 سال به عنوان قشر جوان محسوب شده و گزینه ها و روش های گوناگونی برای مهاجرت دارند، لطفا در بررسی این نکات با اریکه عدل همراه باشید.

 

فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت

سازمان ملل گروه سنی بین 15 تا 24 سال را جزو جوانان و سنین بین 15 تا 18 را هم بچه و هم جوان حساب می کند. موضوع مهاجرت و محدودیت های سنی بسیار کلی و جامع بوده و نیاز به بررسی و تحقیق فراوانی دارد. ابتدا باید مشخص شود از کدام کشور به کدام کشور قرار است مهاجرت کنید، قصد مهاجرت را برای خود مشخص تا بتوانید ویزای مرتبط با آن را درخواست نمایید. همچنین در مشاوره با وکلای خود باید اطلاعات کافی  و صحیح  ارائه داده تا ایشان آخرین و جدیدترین قوانین مهاجرتی را برایتان بکار بگیرد.

الگوهای مهاجرتی در هر کشوری متفاوت است. ما برای باز کردن بحث ناچار به ارائه نمونه هایی هستیم تا بتوانیم به سرنخ هایی برسیم. موضوع بسیار کلی و جامع بوده و نیاز به بررسی و تحقیق فراوانی دارد، بطور مثال اگر فرزندی دارید که می خواهد با شما به آمریکا مهاجرت کند یا بعد از مهاجرت شما، می خواهد به شما بپیوندد باید واجد این شرایط باشد.

  • مجرد
  • واجد الشرایط دریافت ویزا
  • موقع مهاجرت به آمریکا زیر 21 سال باشد. یا مثلا اگر تا 21 ساله شدن یکی دو ماه فاصله دارد شرایط دیگری برایش اعمال می شود.
بیشتر بدانید!
هزینه تحصیل در دانشگاه های سوئد (قسمت دوم)

جزئیات و قوانین برای هر شرایطی بسیار متفاوت است که می توان به مراکز داخلی کشور خود مانند مراکز درخواست ویزا از VFS یا سفارت کشور مورد نظر مراجعه و اطلاعات دقیق تری را بدست آورد. وضعیت فرزندان 18 سال به بالا در مهاجرت روندی قانونی باید داشته تا به نتیجه دلخواه برسند که البته شرایط چندان متفاوتی با دیگر سنین بزرگسالی ندارند.

حل مشکل فرزندان بالای 18 سال

راهکار برای فرزندان بالای 18 سال

مفهوم مهاجرت خانوادگی بدین گزینه ها تعبیر می شود:

  • پیوستن به خانواده
  • تشکیل خانواده
  • همراهی با اعضای خانواده
  • مهاجرت یک واحد خانواده در کل
  • یا مهاجرت به عنوان یک فرزند خوانده

همه این گزینه ها شکلی از مهاجرت خانوادگی بوده و هر کدام کاربرد گوناگون دارد، بطور مثال فرزندی قصد ملحق شدن به خانواده خود را دارد که در فلان کشور مقیم هستند و برای حمایت و حفظ چارچوب خانواده تصمیم به ملحق شدن به آنها را دارد. در هر کشوری برای این موضوع راهکاری وجود دارد. شرایط سنی و تاهل در اینجا قابل بحث و بررسی می باشد، همانطور که می بینید موضوع بسیار کلی و وسیع است.

یا موقعیتی است که ازدواج با یک فرد خارجی صورت گرفته و قرار است متقاضی برای تشکیل خانواده به آن کشور هدف مهاجرت نماید. یا اینکه کل اعضای خانواده در سنین مختلف قصد مهاجرت به کشوری را دارند. در این شرایط به کدام مرجع و قانون باید مراجعه شود؟

 

OECD چیست؟

درباره OECD چه می دانید؟ OECD بیش از 35 عضو از کشورهایی اروپایی دارد، مانند استرالیا، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، اسپانیا، انگلیس و …..که در تعاملات و رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی مشترک با هم همکاری دارند. این سازمان شرایط مهاجرت خانوادگی کشورهای غیر اتحادیه اروپا را هم بررسی می نماید، اما در کل قوانین داخلی هر کشوری در ارجحیت است. قوانین واحدی برای کل کشورهای دنیا در خصوص مهاجرت خانوادگی وجود ندارد ولی کشورهایی بعضا با همکاری هایی در این زمینه با یکدیگر تشریک مساعی دارند.

بیشتر بدانید!
مجوز اقامت سوئد برای خرید ملک خارجی

 

فرزندان 18 سال به بالا در مهاجرت

دارندگان کارت های آبی اتحادیه اروپا EU Blue Card می توانند درخواست بدهند که اعضای نزدیک خانواده خود را نزد خود بیاورند. اما این درخواست شامل حال چه کسانی می شود؟

  • همسر یا شریک ثبت شده زندگی شما
  • فرزندان زیر 18 سال
  • فرزندان بزرگسال یا 18 سال به بالا که وابسته شما هستند و به علت مشکل سلامتی و یا ناتوانی با شما زندگی می کنند.
  • والدین وابسته

آیا همه دارندگان بلوکارت، می توانند درخواست ملحق شدن خانواده خود را بدهند؟ اگر بلو کارت برای کار به عنوان یک کارگر ماهر یا یک محقق برایتان صادر شده باشد، شما می توانید درخواست بدهید که خانواده تان به شما ملحق شود، اما الزاماتی وجود دارد که باید شامل حال شما باشد. هر دارنده بلو کارت باید از سفارت یا کنسولگری همان کشور درخواست بدهد، بطور مثال دارنده بلوکارت آلمان باید از سفارت آلمان اقدام کند.

راهکار برای فرزندان بالای 18 سال

مهاجرت افراد 18 سال به بالا

 مهاجرت افراد 18 سال به بالا متفاوت است که می تواند کاری یا تحصیلی باشد و بدین منظور می توانند ویزاهای تحصیلی یا کاری درخواست بدهند. اگر هم دارای نبوغ یا استعداد خاصی هستند نیز می توانند برای دریافت talent visa اقدام نمایند.

با داشتن سن مجاز می توانند ویزاهای گوناگونی برای کشورها بگیرند. که خود البته لازمه داشتن شرایط و مقررات آن کشور هم می شود، روش مهاجرت افراد 18 سال به بالا باید عین مهاجرت بزرگسالان باشد، یکی از روش های مهاجرت برای افراد 18 سال به بالا می تواند سرمایه گذاری با خرید ملک باشد.

بیشتر بدانید!
برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

 

حل مشکل فرزندان بالای 18 سال

حل مشکل فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت راهکارهای قانونی دارد، افراد بالای 18 سال به عنوان جوان شناخته می شوند. چنانچه مشکلاتی در مهاجرت داشته باشند می توانند با مشاوران متخصص دپارتمان موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تماس و  مشاوره نموده و شرایط و اهداف خود را از مهاجرت عنوان نمایند. فرزندان 18 سال به بالا فرصت های زیادی برای مهاجرت دارند که با داشتن مهارت یا استعداد های خاص گرینه های خوبی برایشان در بسیاری از کشورها وجود دارد.

 

مخاطبین گرامی در این مقاله بدین نکته رسیدیم که مهاجرت های خانوادگی نیز شرایط و الزاماتی دارد، به موضوع فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت در ملحق شدن به خانواده اشاره و همچنین در رابطه با راهکار برای فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت خانوادگی به مزایا و امکان استفاده از بلوکارت اتحادیه اروپا پرداختیم. فرزندان بالای 18 سال چون که جزو رده سنی جوان هستند گزینه های گوناگونی برای مهاجرت می توانند داشته باشند، یکی از روش های مهاجرت افراد بالای 18 سال در صورتی که  استعداد و نبوغ خاصی داشته باشند این است که می توانند درخواست ویزای talent بدهند.

 

حل مشکل فرزندان بالای 18 سال چنانچه مربوط به امور مهاجرت باشد مستلزم مشاوره با وکیل مهاجرت بین المللی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در ارائه بهترین مشاوره ها پیشرو می باشد از جمله ارائه راهنمایی های لازم برای درخواست و دریافت انواع ویزا ارائه خواهد شد همچنین از تماس تلفنی شما عزیزان در خصوص دریافت جزئیات و اطلاعات بیشتر مرتبط با این مقاله استقبال نموده و از اعتماد و توجه شما سپاسگزاری می نماییم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟