منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال

روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال
روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال
در این نوشتار قصد داریم به بررسی روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال بپردازیم. همانطور که می دانید ویزای طلایی پرتغال در تقسیم بندی برنامه های مهاجرتی در طبقه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می گنجد. برای آگاهی بیشتر در خصوص روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این نوشتار قصد داریم به بررسی روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال بپردازیم. همانطور که می دانید ویزای طلایی پرتغال در تقسیم بندی برنامه های مهاجرتی در طبقه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می گنجد. برای آگاهی بیشتر در خصوص روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

اصلاحات اخیر قوانین و مقررات ویزای طلایی پرتغال سبب گردیده است تا این نهاد موارد بیشتری از سرمایه گذاری را در بر بگیرد.متقاضی ویزای طلایی پرتغال که یکی از شرایط و ملزومات زیر را داشته باشد می تواند برای اخذ گلدن ویزای پرتغال اقدام کند.

روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال

۱- اخذ ویزای طلایی پرتغال از طریق انتقال سرمایه به میزان یک میلیون یورو

این روش مهاجرت به اروپا  ، یکی از روشهایی است که کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. به این دلیل که اخذ ویزای طلایی پرتغال در این روش به سرمایه گذاری حداقل یک میلیون یورو موکول شده است. به هر حال برای آن دسته از متقاضیان که سرمایه در دسترس دارند و با کار در بازار سرمایه آشنا هستند روش بسیار مطمئن به شمار می رود.

 

۲- اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق ایجاد حداقل ۱۰ موقعیت شغلی

این روش مهاجرت به پرتغال که نیاز به ایجاد ۱۰ موقعیت شغلی دارد همچنین غیر معمول است. متقاضی باید قراردادها و اسناد و مدارک اشتغال به علاوه گواهی تامین اجتماعی را با موضوع اشتغال زایی به سازمان مهاجرت تسلیم نماید.

 

۳- اخذ ویزای طلایی پرتغال از طریق خرید ملک با قیمت حداقل ۵۰۰ هزار یورو

سرمایه گذاری در حوزه املاک در پرتغال یکی از محبوب ترین راههای اخذ ویزای طلایی و بدست آوردن اقامت پرتغال محسوب می شود. این روش، راهی ساده و سریع برای مهاجرت به اروپا است. به علاوه پرتغال بازار خرید و فروش املاک بسیار فعال و جذابی دارد که در آن انتخاب متقاضی بسیار گسترده است.

بیشتر بدانید!
افتتاح حساب بانکی در پرتغال

حوزه املاک در پرتغال بخشی بسیار رقابتی بوده و در صدر جدول استانداردهای سرمایه گذاری اروپا است. این استانداردها شامل کیفیت، شفافیت و پویایی بوده و قیمت ها نیز بسیار عادلانه می باشد. علاوه بر مزایای فوق، خرید ملک توسط بیش از یک متقاضی نیز وجود دارد به شرطی که هر متقاضی حداقل ۵۰۰ هزار یورو سرمایه گذاری نماید.

 

۴- اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق خرید ملک با قیمت حداقل ۳۵۰ هزار یورو

در این روش ملک موردنظر باید حداقل ۳۰ سال از تاریخ ساخت اش گذشته باشد یا اینکه در منطقه بازسازی شهری واقع شده باشد. این روش توسط آخرین اصلاحات قوانین در دسترس قرار گرفته است و پتانسیل بسیار فوق العاده ای دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم بازار املاک پرتغال بزرگترین شانس متقاضیان اقامت اروپا و مهاجرت به اروپا  است.

 

۵- اخذ ویزای طلایی پرتغال بوسیله  انتقال سرمایه به میزان ۳۵۰ هزار یورو

در این روش مهاجرت به اروپا ، مبلغ فوق باید در بخش توسعه تحقیقات عمومی یا خصوصی در موسسات مربوطه سرمایه گذاری شود. این موسسات بخشی از ساختار ملّی دانش و تکنولوژی پرتغال است.

اصلاحات اخیر قوانین و مقررات مهاجرت پرتغال ، به تازگی اخذ ویزای طلایی را با سرمایه گذاری حداقل ۳۵۰ هزار یورو در بخش تحقیقات علمی میسر کرده است. متقاضی مهاجرت به پرتغال باید گواهی سرمایه گذاری که توسط موسسات عمومی و خصوصی تحقیقات علمی صادر شده است را ارئه دهد.

 

۶- اخذ اقامت پرتغال از طریق انتقال سرمایه به میزان ۲۵۰ هزار یورو

در این روش مهاجرت به اروپا از طریق اخذ اقامت پرتغال ، مبلغ فوق باید در بخش هنر و تولید هنری، بازسازی و نگهداری سرمایه های ملی فرهنگی پرتغال سرمایه گذاری شود. در این نوع اخذ ویزای طلایی که سایقه استفاده بسیار قلیلی دارد متقاضی باید گواهی اداره ارزیابی فرهنگی و طرح ریزی استراتژیک پرتغال را در خصوص سرمایه گذاری ارائه دهد.

بیشتر بدانید!
راهنمای خرید ملک در کشور پرتغال

 

۷-اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق انتقال سرمایه به میزان ۵۰۰ هزار یورو

در این روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مبلغ فوق باید در خرید سهام نهادهای سرمایه گذاری یا موسسات ریسک و سرمایه صرف شود. این روش برای کسانی مفید است که قصد ندارند شرکت مستقل خود را در پرتغال بنا کنند. قانون این مکان را فراهم آورده است تا این متقاضیان با سرمایه گذاری در موسسات تامین سرمایه برای شرکت های کوچک و متوسط بتوانند ویزای طلایی پرتغال را بدست آورند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟