منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

روش های اقامت سوئیس برای ایرانیان

روش های اقامت سوئیس برای ایرانیان
روش های اقامت سوئیس برای ایرانیان
روش های اقامت سوئیس برای ایرانیان از طریق پیوست به خانواده، تحصیل و سرمایه گذاری مالی می تواند باشد که برای دریافت اقامت سوئیس نیز باید درخواست ارائه دهند. اقامت طلایی سوئیس یا همان گلدن ویزای سوئیس به منظور جذب افراد تحصیل کرده و جذب ثروت و دارایی های بین المللی اعطا می شود، حداقل مبلغ سرمایه گذاری مالی برای اقامت سوئیس یک میلیون فرانک سوئیس می باشد. ایرانیان عزیز برای دریافت ویزای ملی برای اقامت سوئیس می بایست اپلای دهند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

روش های اقامت سوئیس برای ایرانیان می تواند گوناگون باشد از جمله تحصیل یا پیوست به خانواده که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به توضیح پیرامون چگونگی درخواست برای دریافت اقامت سوئیس پرداخته و علاوه بر آن نیز از اقامت طلایی سوئیس نیز نکاتی را مطرح می نماید. در خصوص سرمایه گذاری مالی برای اقامت سوئیس به مبلغ مورد نیاز جهت سرمایه گذاری مالی اشاره و به شرایط ویزای ملی برای اقامت سوئیس نیز پرداخته میشود.

 

روش های اقامت سوئیس برای ایرانیان

روش های اقامت سوئیس برای ایرانیان شامل تحصیل در سوئیس، ازدواج و یا پیوست به خانواده می باشد که برای اقامت بیش از 90 روز نیاز به کارت شناسایی و ویزا دارید. مدارک لازم برای دریافت ویزای ملی جهت اقامت بیش از 90 روز عبارتند از: فرم درخواست ویزا، عکس با کیفیت، مهارت های زبانی برای پیوست به خانواده. روش های دریافت اقامت سوئیس برای ایرانیان شامل چندین گزینه متفاوت می باشد.

 

هزینه درخواست ویزای سوئیس

هزینه درخواست ویزا برای بزرگسالان و بچه های 6 تا 12 سال فرق دارد و بچه های زیر 6 سال هزینه ای برای درخواست ویزا ندارند. آدرس سفات سوئیس در تهران بدین شرح است: تهران، الهیه، میدان شریفی منش، خیابان یاسمن 2 و تلفن دفتر مرکزی 22006002 .

علاوه بر آن بدانید که سرمایه گذاری ملکی خارجی و خرید ملک در سوئیس صرفا به معنای دریافت اقامت سوئیس نیست که به همین منظور پیشنهاد مطالعه مقاله سرمایه گذاری ملکی در سوئیس را برای شما عزیزان داریم.

 

زندگی در سوئیس

زندگی در سوئیس به عنوان یک تبعه خارجی مواجه با مواردی مانند تغییر نوع اقامت، خرید زمین، پرداخت مالیات، بیمه اجتماعی، ویزا برای سفر به کشورهای اتحادیه اروپا و تحصیل فرزندان می باشد. اتباع خارجی بخصوص ملیت های کشورهای جهان سوم قبل از انجام هر کاری از جمله خود اشتغالی باید از مقامات فدرال یا کانتون ها مجوز دریافت نمایند.

بیشتر بدانید!
دریافت شهروندی انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت اول)

همچنین ایرانیان عزیز برای انجام هر گونه فعالیت اقتصادی، تجاری و مالی در سوئیس باید مجوز دریافت نمایند، جدای از آن برای استخدام در شرکت ها، کارخانه ها و دیگر مراکز نیز نیاز به دریافت مجوز دارند. چنانچه در سفر و مهاجرت به سوئیس قصد خرید ملک خارجی در سوئیس دارید به سایت شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) نگاهی بیندازید و با روش های خرید ملک در سوئیس آشنا شوید.

دریافت اقامت سوئیس

دریافت اقامت سوئیس

دریافت اقامت سوئیس نیاز به ارائه اپلای اقامت برای اعضای نزدیک خانواده مانند همسر و بچه های زیر 18 سال دارد، برای درخواست اقامت سوئیس بایستی زیر 55 سال سن داشته و همچنین سابقه کیفری نیز نداشته باشید، مصاحبه رسمی نیز یکی از مراحل درخواست اقامت این کشور می باشد.

روند کار بسیار سریع است و ظرف 2 تا 4 ماه اقامت سوئیس اعطا می شود و به محض دریافت مجوز اقامت شما و خانواده تان ویزای سفر به 26 کشور حوزه شنگن در اروپا را خواهید داشت. اخذ اقامت سوئیس قانونمند ولی در زمان تقریبا کوتاهی انجام میشود.

 

اقامت طلایی سوئیس

اقامت طلایی سوئیس با هدف جذب افراد تحصیل کرده و انتقال ثروت و دارایی دیگر کشورها برنامه ریزی شده است، سوئیس کشوری معروف برای سیستم های مالی در حد کلاس جهانی می باشد، استانداردهای زندگی و تحصیلی بالایی داشته و از خدمات درمانی و بهداشتی و ثبات سیاسی خوبی نیز برخوردار است.

علاوه بر آن عضو کشورهای منطقه شنگن بوده، اقامت سوئیس طی 2 یا 4 ماه به شما و خانواده تان  اعطا می شود، میتوان گفت گلدن ویزای سوئیس واقعا فرصت های طلایی را برایتان مهیا می نماید.

بیشتر بدانید!
راهنمای جامع تحصیل در اروپا و دریافت ویزای تحصیلی

 

سرمایه گذاری مالی برای اقامت سوئیس

سرمایه گذاری مالی برای اقامت سوئیس بدین نحو است که میتوانید در یک بیزینسی که از قبل تصویب شده مبلغ حداقل یک میلیون فرانک سوئیس سرمایه گذاری نموده و علاوه بر آن اثبات نمایید که فعالیت تجاری تان می تواند در ایجاد کسب و کار در سوئیس و مشاغل جدید و یا حفظ مشاغل موجود در سوئیس موثر باشد و منجر به توسعه و تکنولوژی های نوین در این کشور شوید که این توسعه باید در کانتونی باشد که شما در آن اقامت دارید.

مهاجرت به سوئیس باید منفعتی برای اقتصاد این کشور باشد. اخذ اقامت سوئیس با سرمایه گذاری مالی نیاز به داشتن دارایی کافی می باشد.

 

اقامت طلایی سوئیس

ویزای ملی برای اقامت سوئیس

ویزای ملی برای اقامت سوئیس برای ملیت های ایرانی اجباری می باشد، دارندگان پاسپورت دیپلماتیک به شرط انجام وظایف کاری شان برای رفتن به سوئیس نیاز به دریافت ویزا ندارند، اما اگر این نوع پاسپورت را ندارید و محل اقامت تان در ایران است، درخواست ویزای شما باید به سفارت سوئیس در تهران ارائه شود.

ارائه درخواست ویزای ملی برای اقامت سوئیس فقط باید حضوری انجام شود، ویزای ملی برای اقامت بیش از 90 روز است مانند تحصیلات طولانی مدت، پیوست به خانواده یا ازدواج در سوئیس. به منظور اطلاع از موارد حقوقی مهاجرت سری به وب سایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بزنید و مشاوره های تخصصی حقوق مهاجرت داشته باشید. ویزای ملی سوئیس برای اقامت طولانی مدت بیش از 90 روز صادر میشود.

 

اخذ اقامت سوئیس با روش های گوناگون

روش های اقامت سوئیس برای ایرانیان از طریق پیوست به خانواده، تحصیل و سرمایه گذاری مالی می تواند باشد که برای دریافت اقامت سوئیس نیز باید درخواست ارائه دهید. اقامت طلایی سوئیس یا همان گلدن ویزای سوئیس به منظور جذب افراد تحصیل کرده و جذب ثروت و دارایی های بین المللی اعطا می شود، همچنین باید در نظر داشت که حداقل مبلغ سرمایه گذاری مالی برای اقامت سوئیس یک میلیون فرانک سوئیس می باشد. ایرانیان عزیز برای دریافت ویزای ملی برای اقامت سوئیس می بایست اپلای دهند.

بیشتر بدانید!
شرایط خرید ملک اسپانیا توسط خارجیان

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های اقامت سوئیس برای ایرانیان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در سوئیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟