منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

روش های دریافت اقامت استرالیا

روش های دریافت اقامت استرالیا، اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری، ویزای کاری موقت استرالیا، ویزای اسکیلد ورکر استرالیا، اقامت استرالیا
روش های دریافت اقامت استرالیا، اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری، ویزای کاری موقت استرالیا، ویزای اسکیلد ورکر استرالیا، اقامت استرالیا
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان عضوی از انجمن مهاجرت استرالیا افتخار دارد هموطنان ایرانی را در کلیه روش های دریافت اقامت استرالیا در همه انواع ویزا های استرالیایی همراهی کند. که در حال حاضر از سه روش ویزای کاری موقت استرالیا ، ویزای اسکیلدورکر استرالیا و اقامت از طریق سرمایه گذاری استرالیا برای ایرانیان اقامت استرالیا را فراهم نموده ایم. در این مقاله قصد داریم به اختصار سه روش مهاجرتی را توضیح داده و شما را هر چه بیشتر با کشور استرالیا آشنا نماییم. موسسه حقوقی اریکه عدل بعد از سالها کار موفق همچنان تلاش دارد که بهترین نتیجه ها را برای شما رقم بزند. اگر شما هم متقاضی اقامت استرالیا هستید با ما همراه باشید. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان عضوی از انجمن مهاجرت استرالیا افتخار دارد هموطنان ایرانی را در کلیه روش های دریافت اقامت استرالیا در همه انواع ویزا های استرالیایی همراهی کند. که در حال حاضر از سه روش ویزای کاری موقت استرالیا ، ویزای اسکیلدورکر استرالیا و اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری برای ایرانیان اقامت استرالیا را فراهم نموده ایم. در این مقاله قصد داریم به اختصار سه روش مهاجرتی را توضیح داده و شما را هر چه بیشتر با کشور استرالیا آشنا نماییم. موسسه حقوقی اریکه عدل بعد از سالها کار موفق همچنان تلاش دارد که بهترین نتیجه ها را برای شما رقم بزند. اگر شما هم متقاضی اقامت استرالیا هستید با ما همراه باشید.

 

 

ویزای کاری موقت استرالیا

آیا در مورد ویزای کاری موقت استرالیا چیزی میدانید؟ میدانستید که با دریافت ویزای کاری موقت استرالیا می توانید تا سقف ۴ سال اقامت این کشور را دریافت کنید و در حرفه خود در این کشور به کار و فعالیت بپردازید. در برنامه ویزای کاری موقت استرالیا شما باید از یک کارفرمای معتبر استرالیایی دعوت نامه شغلی داشته باشید و این کارفرما به اصطلاح اسپانسر و حامی حرفه ای شما شود.

ویزای کار موقت استرالیا به شما این اجازه را خواهد داد که در خاک استرالیا به کار و زندگی بپردازید و برای اطلاع بیشتر در باره مدت زمان این برنامه بهترین کار این است که در قسمت ابزار های مهاجرتی موضوع را در فرم زمان رسیدگی به درخواست مهاجرت به استرالیا بررسی کنید. این فرم و اطلاعات مندرج در آن با توجه به آخرین به روز رسانی های دولت استرالیا آپدیت می شود.

بیشتر بدانید!
10 شغل مورد نیاز در کانادا

علیرغم اینکه بنظر می رسد این نوع ویزای کاری استرالیا دربرخی موارد مناسب و کارآمد باشد، اما در سه موضوع مهم زیر باید دقت شود تا ویزا بطور رسمی مورد تایید قرار بگیرد:

  • شرکت اسپانسر شما باید ثبت شده باشد تا بتوانید حمایت مالی بگیرید.
  • شرکت اسپانسر برای معرفی شما باید مراحل اداری را پشت سر بگذارد.
  • بعد از دو الزام فوق شما برای درخواست ویزای کاری موقت استرالیا میتوانید اقدام نمایید.

روش های دریافت اقامت استرالیا

 

ویزای اسکیلدورکر استرالیا

در خصوص ویزای اسکیلدورکر استرالیا باید به خبر خوبی اشاره کنیم که این کشور برای کسانی که دارای مهارت شغلی هستند برنامه مهاجرتی مخصوص برای کار کردن در استرالیا و دریافت اقامت میدهد.

به عبارت دیگر اگر شما شما زیر ۵۰ سال سن دارید و در شغلی مشغول به کار هستید که دولت استرالیا به آن نیاز داشته باشد و  می توانید شانس خودتان را برای مهاجرت کاری به استرالیا امتحان کنید. البته سطح زبان انگلیسی شما هم باید قابل قبول باشد.

برای بدست آورد فرصت کار در استرالیا شما باید بتوانید اثبات کنید که در آن شغل و مهارت مورد نیاز واقعا دارای تجربه کاری و دارای تخصص هستید. زیرا لیست مشاغل مورد نیاز دولت استرالیا به صورت مداوم و مرتب تغییر می کند. سوال مهم که تمامی افراد میپرسند این است که آیا خانواده ی خود را نیز میتوانند با خود همراه کنند؟ بله ، برای اینکه خانواده شما بتواند در ویزای اسکیلدورکر استرالیا واجد شرایط شناخته شود شما باید اثبات کنید که حداقل ۱۲ ماه از زندگی مشترک و ازدواج شما می گذرد.

بیشتر بدانید!
بهترین کشورها برای سرمایه گذاری ملکی در سال 2022

حال به مواردی که درخواست ویزای اسکیلدورکر استرالیا شما را به خطر می اندازد میپردازیم:

  • مخفی کردن اطلاعات اساسی یا ارائه اطلاعات ناصحیح
  • پاسخ ندادن به موقع به دپارتمان مهاجرت و حفاظت مرزهای استرالیا ( دپارتمان DIBP استرالیا )
  • درک نا صحیح در خصوص حقوق مهاجرت استرالیا و مقررات موجود در این کشور
  • گیج شدن در خصوص موارد مورد نیاز و ضروری برنامه مهاجرتی و اشتباه در فراهم کردن آنها
  • اقدام کردن برای ویزای نامناسب با شرایطتتان
  • سوء تفاهم در خصوص ارزیابی شما برای نوع خاصی از ویزای استرالیا

 

 

اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های دریافت اقامت استرالیا در خصوص دریافت اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری میباشد. افراد زیر می توانند به فکر دریافت اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری باشند این افراد عبارت اند از : سرمایه گذاران عمده ، صاحبان مشاغل و کسب و کارها ، خرید کسب و کار ها و بیزینس های استرالیایی ، افرادی که می توانند دست به نوآوری های تجاری زده و ایده های جدید خلق کنند و …  این دسته از افراد شانس بیشتری برای پذیرش دارند.

دولت استرالیاتعبیر خیلی خوبی از جذب تجارت و سرمایه گذاری های خارجیندارد. علیرغم این شرایط ، اریکه عدل در استرالیا علل این مشکلات را به نحو احسن بررسی نموده و مدیریت می نمایندبه دلیل اینکه وکلای مهاجرت استرالیافرصت های خاص و بی نظیری را برای مشتریان خود فراهم نموده، و مقدماتی را جهت آشنایی داوطلبان با فرصت هایسرمایه گذاری های عالی در استرالیا ایجاد و ابداع نمودند.

بیشتر بدانید!
بهترین کشورها برای مهاجرت (قسمت اول)

برای دریافت اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری اطلاعات و مدارک زیر باید ارائه شوند:

  • حساب های شخصی و شرکتی
  • مدارک شناسایی هویت
  • رزومه خوب و با کیفیت
  • سوابق تجاری و کاری تان
  • نامه و گواهی از سلامت و حسن رفتارعدم سوئ پیشینه)

 

برای اطلاعات بیشتر درباره ی اقامت استرالیا و روش های دریافت اقامت استرالیا میتوانید با موسسه حقوقی و بین المللی اریکه عدل همراه باشید و در صورتی که ابهامی در روش های مهاجرتی از طریق اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری، ویزای کاری موقت استرالیا و ویزای اسکیلدورکر استرالیا داشتید با ما در تماس باشید مشاوران و کارشناسان ما در همه ی ساعات اداری در خدمت شما میباشند.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
شینا متوسل
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟