منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

روش های دریافت اقامت دبی

روش های دریافت اقامت دبی
روش های دریافت اقامت دبی
 امارات متحده عربی با توجه به فاصله و مسافت کم با ایران، از بهترین کشورها برای مهاجرت می باشد، با الزامات جدید و امکان ورود به یک منطقه آزاد تجاری این کشور، نیروهای کار حرفه ای، کارمندان، تجار و بازرگانان  هر چه بیشتر به دنبال دریافت مجوز اقامت این کشور سده اند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل پیرامون روش های دریافت اقامت دبی مطالب کاربردی مفیدی را ارائه  و در باره شرایط  درخواست مجوز اقامت دبی توضیحاتی می دهد. الزامات جدید اخذ ویزای اقامت دبی را تشریح می نمائیم. دریافت مجوز اقامت، امکان ورود به منطقه آزاد در دبی می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

امارات متحده عربی با توجه به فاصله و مسافت کم با ایران، از بهترین کشورها برای مهاجرت میباشد، با الزامات جدید و امکان ورود به منطقه آزاد تجاری این کشور، نیروهای کار حرفه ای، کارمندان، تجار و بازرگانان  هر چه بیشتر به دنبال دریافت مجوز اقامت این کشور شده اند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل پیرامون روش های دریافت اقامت دبی مطالب کاربردی مفیدی را ارائه و درباره شرایط  درخواست مجوز اقامت دبی توضیحاتی می دهد. به  الزامات جدید اخذ ویزای اقامت دبی و دریافت اقامت دبی با استخدام اشاره داریم.  دریافت مجوز اقامت، امکان ورود به منطقه آزاد در دبی می باشد.

 

 

روش های دریافت اقامت دبی

تعداد بیشماری از شهروندان خارجی علاقمند به مهاجرت به دبی و اخذ اقامت هستند. یکی از روش های دریافت اقامت دبی اسپانسرشیپی از طرف یک کارفرما می باشد. مدت اعتبار ویزای اقامت دبی هر سه سال بایستی تمدید شود. از دیگر روش های دریافت اقامت دبی خرید ملک و مستغلات است. خرید ملک و مستغلات به منظور دریافت اقامت شرایط خاصی دارد که به آنها خواهیم پرداخت.

خرید ملک و مستغلات یکی از روش های دریافت اقامت دبی می باشد. با خرید ملک در کشور امارات می توان مجوز اقامت دریافت کرد، در خصوص  دریافت مجوز اقامت از طریق ملک در مقالات بعدی با ما باشید.

راههای اخذ اقامت دبی به هدف از مهاجرت بستگی دارد، برای هر هدفی یک سری مراحل اولیه وجود دارد. مثلا اقامت تحصیلی و یا کاری، مدارک متفاوتی لازم  و هر کدام پروسه خود را دارند. هدف از مهاجرت، روش های دریافت اقامت دبی را برای ما روشن می کند.

 

افتتاح حساب بانکی در دبی

با اخذ اقامت، مجاز به افتتاح حساب بانکی در این کشور  خواهیم بود، مشاوران متخصص ما  اصلی ترین روش های دریافت اقامت دبی را ارائه می دهند. برای اخذ مجوز اقامت دبی روش های آسان تر و بهتری هم وجود دارد . چنانچه قصد تاسیس شرکت در دبی را دارید، می توانید از راهنمایی های مشاوران ما  استفاده کنید. راه های گوناگونی برای اخذ اقامت  دبی وجود دارد.

خوب است که بدانیم دبی یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور امارات متحده عربی می باشد. این کشور در جنوب غربی سواحل زیبای خلیج فارس واقع شده، درخت های نخل، معماری زیبا، مرکز خرید لوکس، آسمان خراش های بلند، جذابیت این کشور را چند برابر کرده است. برج خلیفه با بلندترین ساختمان هایش  در دنیا نمونه ندارد. آکواریوم های بزرگش به باغ وحش آبی و دریایی معروف هستند، زیباترین دلفین ها و ماهی ها را در این کشور خواهید دید.

بیشتر بدانید!
مهاجرت پزشکان به استرالیا چه مراحلی دارد؟

 

درخواست مجوز اقامت دبی

در بحث درخواست مجوز اقامت دبی  به این نکته می پردازیم که چه کسی می تواند درخواست مجوز اقامت دبی را برای اقامت در کشور امارات متحده عربی دهد.؟ چندین شرایط برای یک خارجی وجود دارد که بتواند برای مجوز اقامت در دبی درخواست دهد.  خارجیان برای درخواست مجوز اقامت دبی بایستی واجد شرایط باشند.

این شرایط بستگی به ملیت متقاضی درخواست مجوز اقامت دبی  دارد. به منظور درخواست مجوز اقامت دبی شرایطی وجود دارد که متقاضی باید آنها را برآورده نماید،در اینجا به شرح  تعدادی از آنها می پردازیم:

  • شهروندان دیگر ملیت ها از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس برای مهاجرت به این کشور لازم است که درخواست مجوز اقامت دبی دهند.
  • در صورت گرفتن ویزای اقامت از طریق استخدام، کارفرما باید برای گرفتن مجوز استخدام یک نیروی خارجی درخواست بدهد .
  • برای انجام کارهایی مانند  افتتاح حساب بانکی در دبی، خرید انواع کالا، از جمله اتومبیل باید ویزای اقامت داشت.
  • اعتبار پاسپورت هنگام درخواست ویزای اقامت دبی باید حداقل 6 ماه باشد.

 درخواست مجوز اقامت دبی اولین و ضروری ترین مرحله برای دریافت اقامت می باشد.  مشاوران ما در خصوص تشکیل شرکت در دبی  و کشور امارات متحده عربی توضیحات  کاملی ارائه می دهند. شما  می توانید از تمامی مزایای شهروندی بعد از اینکه  اقامت این کشور را دریافت کردید، مطلع شوید .مطالب مرتبطی را در خصوص روش های دریافت اقامت دبی مطرح خواهیم نمود، از جمله دریافت اقامت با تاسیس شرکت، استخدام، اقامت با اسپانسرشیپی اعضای خانواده، خرید ملک.

شهروندی در دبی مزایای خوبی را به همراه دارد. همچنین در رابطه با موضوع هزینه های درخواست اقامت مطالب مفیدی را خدمت شما عزیزان علاقمند ارائه می دهیم، با ما همراه باشید.

 

الزامات جدید اخذ ویزای اقامت دبی

دولت امارات متحده عربی در سال 2018 برخی از الزامات مرتبط با دریافت اقامت دبی را تغییر داده است. طبق الزامات جدید اخذ ویزای اقامت دبی  و  تغییرات اعمال شده، شهروندان خارجی که متقاضی دریافت اقامت دبی از طریق قرارداد کاری هستند، الزاما بایستی گواهینامه حس سوابق کاری خود را که در کشورشان دارند ارائه دهند.

کسانی که شغلشان را تغییر میدهند الزامی به ارائه این گواهینامه ندارند. از دیگر موارد مورد نیاز جهت درخواست و دریافت اقامت این کشور ، داشتن یک آدرس ایمیل معتبر است، تا بتوانند از طرف مقامات محلی اطلاعات ویزای شان را دریافت کنند. این تعهدات جدید بعد از اعمال تغییرات در واقع به نفع متقاضی است و کمک بسیاری در تایید و قبول درخواست وی می باشد.

الزامات جدید اخذ ویزای اقامت دبی به نحوی حامی متقاضیان مهاجرت و اقامت دبی هستند. رعایت این تعهدات و الزامات جدید راه رسیدن به دریافت اقامت دبی را کوتاه تر می کند.

بیشتر بدانید!
قیمت خرید ملک در مالتا

روش های دریافت اقامت دبی

ورود به منطقه آزاد در دبی

یکی از راههای دریافت اقامت دبی، وارد شدن به منطقه آزاد کسب و کار و تجارت این کشور می باشد. باید در نظر داشته باشیم که تمامی تعهدات و الزامات قوانین اقامتی برای شهروندان خارجی که به یک منطقه آزاد در دبی مهاجرت می کنند، اعمال نمی شود. مقامات و مسئولان مناطق آزاد دبی مسئول صدور مجوزهای اقامت هستند، در مناطق آزاد دبی دریافت مجوز اقامت آسانتر و سریعتر می باشد. ورود به منطقه آزاد در دبی باعث رونق و گسترش کسب و کار شما خواهد شد و می توانید تجارت خود را بین المللی نمایید.

با نقل مکان و مهاجرت به یک منطقه آزاد در دبی می توانیم سریعتر ویزای اقامت این کشور را دریافت کنیم. در خصوص دریافت مجوز اقامت از طریق استخدام، باید گفت مسئولان منطقه آزاد دبی به محض دریافت اسناد  لازم استخدامی متقاضی برای شروع کار، ویزای ها را صادر می کنند. با ورود به منطقه آزاد در دبی، می توان کسب و کار خود را توسعه و ارتقا داد. کشور امارات متحده عربی مرکز خوبی برای  تجارت و کار  بسیاری از  شرکت ها و سرمایه گذاران کشورهای دنیا می باشد

در صورتیکه  اگر یک شخصیت حقوقی مانند یک شرکت  بخواهد وارد منطقه آزاد تجاری در دبی شود، باید ابتدا برای ورود به این منطقه ثبت نام کند. با ورود به منطقه آزاد در دبی  از طریق استخدام و ارائه مدارک لازم ، پروسه دریافت اقامت سریعتر انجام خواهد شد، این فرصت طلایی را از دست ندهید و با مشاوره  وکلای متخصص  ما سریعتر به این موقعیت فوق العاده برسید.  ورود به منطقه آزاد در دبی  فرصت طلایی برای شرکت ها و بازرگانان می باشد.

 

دریافت اقامت دبی با استخدام

بعد از موضوع ورود به منطقه آزاد دبی، خاطرنشان می کنیم که  دریافت اقامت دبی با استخدام امکان پذیر و میسر می باشد. عمده دلایلی که شهروندان خارجی برای  اقامت درخواست می دهند، هنگام شروع کار برای یک شرکت در دبی می باشد، یا زمانیکه است  که به دیگر اعضای خانواده شان که در شهر دبی کار و زندگی میکنند بپیوندند.

جدای از اسپانسرشیپی و حمایت کارفرما، همچنین یک شهروند خارجی در صورتی که یک ملیت امارات متحده عربی وی را هنگام و در مدت زمان مهاجرت به دبی حمایت مالی کند و اسپانسر وی شود، می تواند اقامت را بگیرد. اخذ اقامت دوی با همکاری یک شرکت در دبی بسیار آسانتر خواهد بود. اگر تعاملات خوبی با شرکت ها در دبی داشته باشید، امتیاز خوبی را برای گرفتن اقامت خواهید داشت.

بیشتر بدانید!
سرمایه گذاری در حوزه املاک یونان

نوع شرکت ها در دبی متفاوت هستند و هر کدام  یک مشخصات و شرایطی دارند. در مقالات بعدی به شرایط دریافت اقامت از طریق انواع شرکت ها در دبی می پردازیم. بحث های جذاب و متنوعی در این خصوص وجود دارد که با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت. در اولین مرحله این پروسه، ابتدا حق ورود به شهروند خارجی داده می شود، با  حق ورود شهروند خارجی میتوانند به دبی مهاجرت و سفر کند. دریافت اقامت دبی با استخدام بهترین روش و گزینه برای کارگران ماهر می باشد.

اما این حق ورود، مجوز اقامت نیست. با حق ورود می تواند تا قبل از اینکه مجوز اقامتش تایید و قطعی شود در دبی بماند. به منظور دریافت اقامت دبی با استخدام  باید هماهنگی های لازم بین کارفرما و متقاضی وجود داشته باشد. کارفرما باید درخواست خود را مبنی بر استخدام یک نیروی خارجی به مسئولان مرتبط ارائه دهد تا مجاز به استخدام یک شهروند خارجی باشد.

 

لزوم مجوز استخدام برای کارفرما

چنانچه کارفرما برای ویزای ورودی شهروند خارجی درخواست بدهد، شرکت دبی نیز باید برای مجوز استخدام یک خارجی درخواست دهد و گواهینامه کاری وی را ارائه دهد. مجوز ورود فقط برای 2 ماه اعتبار دارد، و به همین علت است که دریافت اقامت در چارچوب زمانی صورت می گیرد. از هنگام صدور حق ورود تا دریافت اقامت، پروسه زمانی باید طی شود.

نقش  گواهی کاری در دریافت اقامت دبی با استخدام  بسیار مهم و ضروری می باشد. دریافت اقامت از طریق اسپانسری اعضای خانواده در دبی، بدین ترتیب است که باید درآمد ماهانه آنها حداقل 3000 AED باشد، تا بتوانند از متقاضی اقامت حمایت مالی کنند، تازه اگر که مسکن وی توسط کارفرمایش تهیه گردد.  یا حداقل 4000 AED در ماه باید درآمد داشته باشند چنانچه اسپانسر به متقاضی محل سکونت بدهد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های دریافت اقامت دبی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به امارات مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در دبی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟