منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

روش های سرمایه گذاری در انگلیس کدامند؟

در خصوص اقدامات جهت دریافت شهروندی کشور انگلستان ، به بحث سرمایه گذاری در این کشور رسیدیم. از روش های سرمایه گذاری در انگلستان مواردی مانند سرمایه گذاری بر املاک انگلستان، سرمایه گذاری بر اوراق دولتی انگلستان ، تاسیس شرکت در انگلستان،، کمک به طرح های دولت انگلستان را مطرح نمودیم. به این نتیجه پی بردیم که بهترین سرمایه گذاری این است که باید  بر اساس شرایط و موقعیت هر شخصی، بهترین برنامه و طرح برای سرمایه گذاری انتخاب شود تا هم به سود منجر شود و هم بتوانیم برای دریافت شهروندی انگلستان درخواست دهیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

یکی از راههای دریافت شهروندی انگلستان ،سرمایه گذاری در این کشور بوده و البته که روش های سرمایه گذاری در انگلیس متفاوت است. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به برخی از این روش ها اشاره دارد، از جمله سرمایه گذاری بر املاک انگلیس و سرمایه گذاری بر اوراق دولتی انگلستان . تاسیس شرکت در انگلیس و کمک مالی به طرح های دولت انگلستان از دیگر روش های سرمایه گذاری در این کشور می باشند . به دلایل سرمایه گذاری بر املاک انگلستان هم پرداخته می شود.

روش های سرمایه گذاری در انگلیس

روش های سرمایه گذاری در انگلیس بنا به میزان سرمایه و نیاز بازار این کشور باید در نظر گرفته شود. دانش کافی در این خصوص منجر به دستیابی به سود منطقی خواهد شد. بسیاری از علاقمندان به دریافت شهروندی، ترجیح می دهند در زمینه های گوناگونی سرمایه گذاری نموده تا بتوانند شهروندی انگلیس را دریافت نمایند.

سرمایه گذاری بر املاک انگلیس
سرمایه گذاری بر اوراق دولتی انگلستان
تاسیس شرکت در انگلیس
کمک مالی به طرح های دولت انگلستان

با در نظر گرفتن راههای مختلف سرمایه گذاری به منظور دریافت شهروندی، بهترین روش های سرمایه گذاری در انگلیس را انتخاب نمایید.

سرمایه گذاری بر املاک انگلیس

پیرامون موضوع سرمایه گذاری بر املاک انگلیس ، به  دلایل ، انگیزه و اهداف سرمایه گذاری بر املاک مسکونی انگلستان می پردازیم.

انگیزه سرمایه گذاری بر املاک بالا بودن ارزش خالص سود سرمایه گذاری
دلیل سرمایه گذاری برخورداری از امکان وام مسکن
تفاوت در اهداف سرمایه گذاری بر املاک بر اساس شرایط و توانایی مالی
بیشتر بدانید!
مهاجرت به اروپا از طریق ویزای طلایی پرتغال

دلایل سرمایه گذاری بر املاک انگلیس

به 5 دلیل برای سرمایه گذاری بر املاک انگلیس طبق ذیل اشاره می نماییم.

1-  حقوق و مستمری  :برنامه مستمری بازنشستگی بنا به موقعیت مکانی، شغلی متفاوت می باشد.

دلایل سرمایه گذاری بر املاک انگلیس دریافت حقوق و مستمری برای زمان بازنشستگی

 

عدم تضمین برای برآورد هزینه های زندگی با مستمری بازنشستگی

 

کاهش استرس دوران بازنشستگی

 

داشتن زندگی آرام و بی دغدغه

 

کمک و راهنمایی از یک آژانس املاک معتبر می تواند پروسه کاغذ بازی خرید ملک را آسان نماید. دریافت مستمری دوران بازنشستگی توجیه منطقی از دلایل سرمایه گذاری بر املاک انگلیس می باشد.

سرمایه گذاری هوشمندانه

2- بازنشستگی زود هنگام: سرمایه گذار باهوش کسی است که فرصت های مناسب سرمایه گذاری را تشخیص ، و بر اساس آن به خرید ملک در انگلستان مبادرت نماید. تا بتواند در زمان بازنشستگی زود هنگام ، درآمد خوبی داشته باشد. یک طرح و برنامه خوب برای خرید ملک، نیاز به آژانس های مدیریتی خرید ملک را کمتر میکند. ولی در صورت ضرورت، از نمایندگی های مشاوره معتبر استفاده کنید علاوه بر آن مطمئن شوید که قیمت های رقابتی  و مشاوره های مناسب ارائه می دهند. روش های سرمایه گذاری در انگلیس ارتباط بسیار نزدیکی با هوش، انتخاب طرح مناسب، و استفاده از نمایندگی های مشاوره معتبر دارد.

گواهینامه HMO

 برای خرید املاک مسکونی گواهینامه های (HMO) license house in multiple occupation  را باید دریافت نمایید. این گواهینامه امکانات مشاع ملک را مشخص و تفکیک می نماید.

3- آینده فرزندان : متداول ترین دلایل سرمایه گذاری بر املاک انگلیس، فرزندان و خانواده می باشد. دانشجویانی که مشغول تحصیل بوده به خانه نیاز دارند، تحصیل در دانشگاه های معروف انگلستان ، و نزدیکی منزل مسکونی به محل تحصیل، دلیل خوبی برای خرید ملک است. خرید ملک مسکونی مناسب برای فرزندان، آرامش و امنیت خانواده را به همراه دارد.

خرید ملک یا سپرده بانکی

4- خرید ملک بهتر از سپرده بانکی است: افزایش تقاضا برای خرید و اجاره ملک در انگلستان رو به افزایش بوده، لذا ترجیحا خرید ملک سود بیشتری از سپردن سرمایه به بانک ، دارد.

5- سرمایه گذاری ایمن : هر سرمایه گذاری دارای ریسک  است، ولی سرمایه گذاری بر املاک، امکان ریسک را از بین می برد. می توان گفت شهر ادینبرگ شهری مملو از املاک و ساختمان های سنتی زیبا می باشد. ساخت و سازهای جدیدی در حومه این شهر انجام می شود.  اگر روحیه سنتی و یا فرهنگی داشته، می توانید  در اینگونه مناطق خرید داشته باشید.

روش های سرمایه گذاری در انگلیس کدامند؟

سرمایه گذاری بر اوراق دولتی انگلستان

مزایای سرمایه گذاری بر اوراق دولتی انگلستان

سرمایه گذاری بر اوراق دولتی انگلستان روشی برای دریافت اقامت دائمی
عدم ریسک تاسیس شرکت
تضمین کسب سود

تاسیس شرکت در انگلیس

با سرمایه گذاری برای تاسیس شرکت در انگلیس، می توانید فرصت ها و موقعیت های تجاری مختلفی را ایجاد و به کسب سود بپردازید. با انتخاب برنامه های مناسب در شرایط و مناطق مورد نیاز می توانید، به منظور اجرای امور اقتصادی و تجاری، مبادرت به تاسیس شرکت در انگلیس نمایید. مبتکران از آن دسته افرادی هستند که می توانند در انگلیس ثبت شرکت داشته و در اقتصاد و تجارت این کشور تاثیر گذار باشند.

روش های سرمایه گذاری در انگلیس کدامند؟

کمک مالی به طرح های دولت انگلستان

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در انگلیس ، به منظور دریافت شهروندی این کشور ، کمک مالی به طرح های دولت انگلستان می باشد. یکی از این طرح ها، مشارکت در امور خیریه  و صندوق های مرتبط می باشد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های سرمایه گذاری در انگلیس میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به انگلیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در انگلیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
ویزای پیوست به خانواده در آلمان

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟