منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

روش های مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان
مهاجرت به انگلستان
انگلستان یکی از کشور های مورد علاقه ایرانیان برای مهاجرت است .این کشور به دلیل رشد اقتصادی مناسب و شرایط مساعد کاری نزد مهاجران بسیار محبوب میباشد و افراد زیادی از کشور های مختلف به دنبال مهاجرت به انگلستان و دریافت ویزای انگلیس میباشند . ما در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله به تشریح روش های مهاجرت به این کشور جذاب میپردازیم با ما همراه باشید .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

انگلستان یکی از کشور های مورد علاقه ایرانیان برای مهاجرت است .این کشور به دلیل رشد اقتصادی مناسب و شرایط مساعد کاری نزد مهاجران بسیار محبوب میباشد و افراد زیادی از کشور های مختلف به دنبال مهاجرت به انگلستان و دریافت ویزای انگلیس میباشند . ما در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله به تشریح روش های مهاجرت به این کشور جذاب میپردازیم با ما همراه باشید .

 

مهاجرت به انگلستان

برای زندگی و مهاجرت به انگلیس، انواع ویزاهای مختلف وجود دارند که متقاضی می‌تواند با توجه به شرایط خود، از طریق یکی از آنها اقدام به سفر یا مهاجرت به انگلستان کند.

همانطور که می‌دانید ویزای انگلستان برای مهاجرت به انگلیس و در نهایت اخذ اقامت انگلیس، شرط لازم است ویزاهای مهاجرتی انگلستان به پنج بخش points-based دسته‌بندی می‌شود که آنها را Tier می‌نامند. قبل از اقدام برای هرکدام از ویزاهای ، باید در ارزیابی اولیه، شرایط شما برای سیستم Tier مناسب باشد. 

 

TIER 1  مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری

  •  از طریق کارآفرینی
  •  از طریق ویزای استعدادهای خاص
  •  از طریق ویزای فارغ‌التحصیلان کارآفرین
  •  از طریق سرمایه‌گذاری

 

 امتیاز بندی ویزای انگلستان Tier 1 برای کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی‌ست که سرمایه‌ای بزرگ برای برپایی تجارت در انگلستان و یا سرمایه‌گذاری در یکی از تجارت‌های در حال انجام انگلستان را دارند.فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های انگلستان هم که دارای یک پلن کاری تأیید شده توسط یکی از ارگان‌های مهم باشند میتوانند از این برنامه مهاجرتی اقدام کنند.افراد محدودی‌ هم که بصورت بین‌المللی، بعنوان یک استعداد بخصوص در زمینه‌ی کاری خودشان شناخته شده‌اند.

بیشتر بدانید!
شرایط ویزای دورکاری در دبی

 

TIER 2 مهاجرت به انگلستان از طریق کار و تخصص بصورت دائمی

  • مهاجرت به انگلستان از طریق تخصص (ویزای کار عمومیTier 2)
  • مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای انتقال داخل شرکتی
  • مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای مبلغ دینی
  • مهاجرت  از طریق ویزای ورزشکاری

 

این  فرهنگ کسب و کار انگلستان برای افراد باتخصصی ا‌ست که بصورت بلند مدت قصد اقامت و کار در حوزه‌ ی تخصصی خود مانند فناوری اطلاعات، حسابداری، تدریس و یا مراقبت‌های بهداشتی را دارند. شغل مورد تخصص شما باید در لیست شغل‌های Tier 2 یا شغل‌هایی که انگلستان در آن کمبود دارد، موجود باشد.

 

TIER 3 ویزای کاری موقت انگلستان

ویزای انگلستان برای افراد کم و یا بدون تخصص؛ پس از اینکه سیستم امتیازبندی Tier در سال 2008 به راه افتاد، دولت انگلستان نیازی به استفاده از افراد کم و یا بدون تخصص خارج از منطقه اقتصادی اروپا ندید . برای همین بدون پذیرش حتی یک نفر از طریق ویزای Tier 3، از 25 مارس 2013 این برنامه بطور کامل متوقف شد.

 

TIER 4 مهاجرت به انگستان از طریق تحصیل

ویزای انگلیس برای تحصیل tier4 به دانش آموزان و دانشجویان خارج از منطقه اروپا اجازه تحصیل و دریافت ویزای انگلیس در مدارس،کالج ها و دانشگاه ها را میدهد .

برای اپلای این نوع ویزای انگلیس باید یک برگه تأییدیه پذیرش برای تحصیل (CAS) از یکی از دانشگاه‌های تحت لیسانس Tier 4 تهیه کنید ، شما باید ثابت کنید میتوانید هزینه مخارج زندگی و محل اقامت را بدون کار کردن بپردازید .

ویزای تحصیلی انگلیس در میان ایرانی ها از محبوبیت زیادی برخوردار است . زیرا مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل راحت تر از دیگر روشهای مهاجرت به این کشور و دریافت ویزای انگلیس است .

بیشتر بدانید!
چگونگی پیدا کردن شغل برای مهاجرت به هلند
بطور کلی ویزای تحصیلی انگلیس به چهار بخش زیر تقسیم می‌شود:
  • ویزای دانش‌آموزی انگلستان
  • ویزای دانشجویی انگلستان
  • ویزای خانواده‌ی دانش‌آموز
  • ویزای تحصیل کوتاه‌مدت

 

TIER 5 ویزای کار انگلیس بصورت موقت

اجازه ورود به انگلستان را بصورت کوتاه‌مدت و تحت شرایط مختلف فراهم می‌کند؛ مانند کارمندهای خیریه، هنرمندان، کارکنان دیپلماتیک و ورزشکاران. بیشتر ویزاهایTier 5 به یک پیشنهاد کاری از طرف یک اسپانسر درانگلیس ، نیاز دارند. برای کسانی که در لیست کشورهای ویزای Tier 5 Youth Mobility Scheme اقامت دارند، ورود آنها می‌تواند بدون اسپانسر باشد. لازم به ذکر است که ایران در لیست این کشورها، قرار ندارد.

از جمله شرایط عمومی لازم برای دریافت انواع ویزای کار موقت انگلستان، داشتن حداقل 945 پوند در حساب پس‌انداز خود در مدت 90 روز گذشته‌ست تا اثبات کند توانایی پوشش مالی، توسط خودتان را دارید.

این ویزای انگلیس، شامل 6 تقسیم‌بندی می‌شود:
  • ویزای (Tier 5 (Temporary Worker – Charity Worke
  • ویزای (Tier 5 (Temporary Worker – Creative and Sporting
  • ویزای (Tier 5 (Temporary Worker – Government Authorised Exchange
  • ویزای (Tier 5 (Temporary Worker – International Agreement
  • ویزای (Tier 5 (Temporary Worker – Religious Worke
  • ویزای (Tier 5 (Youth Mobility Scheme

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به انگلستان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به انگلیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
قوانین اصلی کار در اسپانیا و قراردادهای کاری

در صورتی هم که قصد خرید ملک در انگلیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟