منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

زبان انگلیسی در ویزای نماینده شرکتی انگلیس

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر شما هم جزء دسته فعالان شرکتی هستید و تا کنون به دریافت ویزای انگلیس و متعاقب آن گرفتن اقامت انگلیس فکر کرده اید ، حتما با ویزای نماینده شرکتی انگلیس یا ویزای Sole Representative آشنا هستید. در این مطلب می خواهیم در مورد یکی از الزامات این ویزا یعنی زبان انگلیسی در ویزای نماینده شرکتی انگلیس صحبت کنیم. در واقع این یکی از الزامات مهم ویزای Sole Rep قلمداد می شود.

نگاهی کوتاه به ویزای نماینده شرکتی انگلیس

قبل از ورود به بحث بد نیست که کمی در خصوص این نوع ویزا بیشتر بدانید و بعد از آن به سراغ مهارتهای زبان انگلیسی در ویزای نماینده شرکتی انگلیس برویم.

ویزای Sole Rep یا همان ویزای نماینده شرکتی انگلیس نوعی ویزای مربوط به کسب و کار است که به موجب آن شرکتهای فعال می توانند به جهت گسترش کسب و کارشان در انگلستان در این کشور نمایندگی تاسیس کنند و از این طریق برای نماینده معرفی شده اقامت انگلیس را دریافت کنند.

این نوع ویزای برای آندسته از افرادی مناسب است که در حال حاضر یک شرکت رسمی فعال در ایران دارند و می توانند با ارائه اسناد مالی شفاف برای حداقل 2 سال گذشته برای ثبت نمایندگی شرکت در انگلیس اقدام کنند.

اگر این ویزا برایتان کمی مبهم است نگران نباشید ما در صفحه ویزای نماینده شرکتی انگلیس به طور مفصل در خصوص الزامات و شرایط دریافت این نوع ویزا صحبت کرده ایم.

مدرک زبان برای ویزای انگلیس,شرایط ویزای نمایندگی شرکت انگلیس,زبان انگلیسی در ویزای نماینده شرکتی انگلیس

بحث زبان انگلیسی در ویزای نماینده شرکتی انگلیس

در کنار سایر شرایط ویزای نماینده شرکتی انگلیس ، فرد متقاضی باید اثبات کند که در زبان انگلیسی صاحب مهارت است و از این نظر مشکلی ندارد.

اما آیا فقط مسلط بودن به زبان انگلیسی و مهارتهای آن کافیست یا شخص باید برای این موضوع مدرک یا گواهینامه خاصی ارائه دهد؟ مورد دوم صحیح است و متقاضی این دریافت ویزای انگلیس در این نوع باید بوسیله ارائه گواهینامه معتبر مهارتهای خویش را به درجه اثبات برساند.

بیشتر بدانید!
راه اندازی کار در اسپانیا چه روش هایی دارد؟

شما باید بدانید که در ویزا های کسب و کار در انگلستان سطوح متفاوتی برای زبان انگلیسی مورد نیاز است. برای مثال ممکن است در سایر ویزاهای انگلیس نیاز باشد در امتحان متفاوتی شرکت کنید و گواهینامه خاصی را دریافت کنید.

به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه باید تست بدهید و مهارتهای زبان در ویزای نماینده شرکتی انگلیس را بدست آورید. متقاضیان ویزای Sole Rep می توانند از روشهای زیر برای بحث زبان صاحب صلاحیت شوند:

مدرک زبان برای ویزای انگلیس با دوره های SELT

اما چگونه می توانیم مدرک زبان برای ویزای انگلیس را دریافت کنیم . برای این منظور شما باید در یکی از دوره های زبان انگلیسی که مطابق استانداردهای SELT مورد تایید است شرکت کنید و نمره کافی را کسب کنید.

دوره های استاندارد SELT که مخفف Secure English Language Test است ، یک امتحان زبان انگلیسی رسمی است که توسط برگزار کننده های مختلف در داخل و خارج از کشور انگلیس برگزار می شود.

شما باید در یکی از این دوره ها و آزمون ها شرکت کنید و نمره کافی برای قبولی را کسب کنید تا از نقطه نظر مهارتهای زبانی برای دریافت ویزای نماینده شرکتی انگلیس واجد شرایط شناخته شوید.

دقت کنید که SELT نام آزمون و دوره ما نیست بله یک نوع استاندارد بین المللی است که دوره ای که شما در آن شرکت کرده اید باید مطابق این استاندارد قابل تایید باشد.

مدرک زبان برای ویزای انگلیس,شرایط ویزای نمایندگی شرکت انگلیس,زبان انگلیسی در ویزای نماینده شرکتی انگلیس

سطح مورد نیاز در دوره های SELT

برای اینکه متقاضی دریافت ویزای انگلیس از نقطه نظر این آزمون واجد شرایط شناخته شود باید حداقل نمره « فریمورک جامع استاندارهای زبان اروپا» (CEFR) را کسب کند. در حال حاضر این نمره A1 است. این نمره شامل هر دو مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ است.

گواهی های A1 پذیرفته شده آن دسته از گواهی هایی هستند که باید به صورت رسمی توسط هوم آفیس انگلیس (UK Home Office) تایید شوند. این گواهی ها ممکن است داخل کشور انگلیس صادر شده باشند یا در خارج از این کشور.

بیشتر بدانید!
مهاجرت پزشکان به استرالیا چه مراحلی دارد؟

البته باید در ذهن داشته باشید برای دریافت اقامت دائم انگلیس در قدمهای بعدی شما باید مجددا در آزمون شرکت کنید و سط بالاتری یعنی B1 را بدست بیاورید. مدرک A1 یک مدرک زبان مقدماتی برای مهاجرت به انگلیس محسوب می شود.

شما می دانید که در جدول امتیاز بندی مهاجرت به انگلیس ، مهارت های زبانی امتیاز مخصوص به خود را دارد. اما در ویزای Sole Rep نکته اینجاست که ما محاسبه امتیاز برای متقاضی نداریم. به این موضوع توجه داشته باشید.

برگزار کنندگان دوره های SELT

بسیاری از موکلین از ما می پرسند که چه نهادهایی می توانند دوره های SELT را برگزار کنند و ما کجا باید آزمون بدهیم. این موضوع به این بحث بر می گردد که شما قرار هست که داخل انگلیس آزمون بدهید یا خارج از آن.

برای داخل انگلیس موسسات زیر می توانند برای آزمون دادن انتخاب شوند:

  • مجموعه Trinity College London
  • مجموعه LanguageCert
  • مجموعه Pearson
  • مجموعه IELTS SELT Consortium

برای آزمون های خارج از انگلیس می توانید به مجموعه های زیر مراجعه کنید:

  • مجموعه PSI Services (UK) Ltd
  • مجموعه LanguageCert
  • مجموعه Pearson
  • مجموعه IELTS SELT Consortium

دوره های استاندارد SELT که توسط این مجموعه ها برگزار می شود بسیار متنوع است. مثلا اگر شما مجموعه Trinity College London را انتخاب کنید ، می توانید در دوره های GESE و ISE این مجموعه شرکت کنید و سطح A1 را بگیرید.

یا اگر مجموعه Pearson را انتخاب کنید می توانید در دوره های PTE  شرکت کنید و اگر انتخاب شما مجموعه IELTS SELT Consortium باشد می توانید در دوره ها و آزمون IELTS شرکت کنید و سطح A1 را بگیرید.

فراموش نکنید که شما از هر کجا که مدرک A1 را بگیرید این مدرک باید توسط هوم آفیس انگلیس تایید شود تا بتواند به عنوان مدرک زبان برای ویزای انگلیس از آن استفاده شود.

بیشتر بدانید!
سرمایه گذاری در کبک کانادا چه مراحلی دارد؟

مدرک زبان برای ویزای انگلیس,شرایط ویزای نمایندگی شرکت انگلیس,زبان انگلیسی در ویزای نماینده شرکتی انگلیس

مدرکی زبانی که میگیرم چقدر اعتبار دارد؟

دقت کنید که اگر شما در یکی از دوره ها سطح A1 را بدست بیاورید میتوانید تا مدت 2 سال از این گواهینامه برای دریافت ویزای نماینده شرکتی انگلیس استفاده کنید.

اگر بیشتر از دو سال صبر کنید و اپلای نکنید ، مجددا باید در آزمون شرکت کنید و سطح قبولی را بدست بیاورید.

آیا مدرک A1 را می توان در ایران گرفت؟

بله شما می توانید در ایران نیز برای دریافت مدرک زبان برای ویزای انگلیس اقدام کنید. مجموعه هایی که دوره IELTS برگزار می کنند به شرطی که مدرک آنها توسط هوم آفیس انگلیس قابل تایید باشد ، می توانند یک گزینه برای شما باشند.

چه کسانی از مدرک زبان برای ویزای انگلیس معاف هستند؟

در ویزای نماینده شرکتی انگلیس یک استثنا برای دریافت مدرک A1 در آزمونها وجود دارد. آن دسته از افرادی که در نهادهای آموزش عالی مورد تایید انگلستان حداقل مدرک لیسانس (bachelor’s degree) دریافت کرده باشند، میتوانند در آزمون زبان شرکت نکنند.

در این موارد فرض هوم آفیس بر این است که شما طی تحصیل در دانشگاه به قدر کافی بر مهارتهای زبانی تسلط پیدا کرده اید و دیگر نیازی نیست برای بدست آوردن مدرک زبان برای ویزای انگلیس در آزمون شرکت کنید.

چطور برای ویزای نماینده شرکتی انگلیس اقدام کنم؟

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL به عنوان عضوی از گروه شرکتهای بین المللی آپادالا کلیه خدمات مهاجرت به انگلیس را به صورت تخصصی پوشش می دهد. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص این سرویس خاص می توانید به صفحه ویزای نماینده شرکتی انگلیس مراجعه کنید و یا با استفاده از فرم تماس با ما مستقیما وقت مشاوره رزرو کنید و از 15 دقیقه تماس ویدئویی و مشاوره رایگان با وکیل متخصص بین المللی بهره مند شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟