منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

زمان مناسب برای درخواست انواع ویزا

زمان مناسب برای درخواست انواع ویزا بنا به نوع ویزا و کشور هدف متفاوت است مثلا برای گردآوری مدارک تحصیلی و ارسال آن به دانشگاه های کانادا زمان بیشتری لازم است تا درخواست برای ویزای توریستی، که در کل و معمولا بهترین زمان برای ارسال درخواست انواع ویزا و اپلیکیشن بنا به مقررات هر کشور 2 تا 6 ماه متغیر می باشد، البته باید در نظر داشته باشید که امروزه امکان ارسال درخواست ویزا از طریق آنلاین نیز امکان پذیر می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

زمان مناسب برای درخواست انواع ویزا های کشورها بنا به نوع ویزا و مدارک لازم بین 2 تا 6 ماه قبل از تاریخ سفر و مهاجرت می باشد که در همین راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به بهترین زمان درخواست ویزا برای اقامت فرانسه اشاره و علاوه بر آن انواع ویزای امارات را نیز نام می برد، افزون بر آن مدارک لازم برای دریافت گلدن ویزای پرتغال را به لیست درآورده و از کاربرد ویزای شنگن نیز نکاتی را مطرح می نماید. در توضیح این مطالب با ما همراه بمانید.

 

زمان مناسب برای درخواست ویزا

تعیین زمان مناسب برای درخواست انواع ویزا یا همان اپلیکیشن ویزا قبل از سفر و مهاجرت بسیار مهم است زیرا باید مهلت کافی برای تهیه و جمع آوری مدارک مورد نیاز سفر بر اساس نوع ویزای درخواستی داشته باشیم.

همانطور که میدانید نوع ویزا بر اساس هدف شما از مهاجرت مشخص می شود مثلا اگر قصد تحصیل در یک کشوری را دارید باید برای دریافت ویزای تحصیلی آن کشور درخواست دهید، زمان مناسب درخواست انواع ویزا برای مهاجرت به کشورهای گوناگون را با مراکز وی اف اس هماهنگ نمایید.

 

بهترین زمان درخواست ویزا

بهترین زمان درخواست ویزا معمولا 2 تا 6 ماه قبل از برنامه سفر و مهاجرت است که البته بستگی به نوع ویزا این زمان متغیر می باشد، زیرا برای دریافت برخی از ویزاها مدارک بیشتری باید ارائه داد از جمله ویزای کاری.

برای مثال برای دریافت ویزای اقامت بلند مدت فرانسه باید 3 ماه قبل از برنامه مهاجرت درخواست ویزا داده ولی برای دریافت ویزای اقامت کوتاه مدت فرانسه باید از 6 ماه قبل از برنامه سفر اقدام نمود، لذا بهترین زمان برای ارسال درخواست انواع ویزا برای مهاجرت بنا به نوع ویزای هر کشور و مدارک لازم آن چندین ماه می باشد.

بیشتر بدانید!
اعتراض به ریجکت شدن ویزای شنگن

 

انواع ویزای امارات

انواع ویزای امارات

انواع ویزای امارات و مجوز ورود به این کشور عبارتند از:

  • ویزای تجاری و کارآفرینی  برای اقامت بلند مدت
  • ویزای توریستی
  • ویزای تحصیلی
  • ویزای ترانزیت
  • ویزای درمانی

که برای دریافت هر کدام از این ویزاها باید مدارک و اسناد گوناگونی ارائه شود برای مثال برای دریافت ویزای درمانی می بایست سوابق و پرونده بیمار ارائه شود، لذا باید برای جمع آوری این مدارک وقت کافی داشته باشیم و حداقل دو یا سه ماه قبل از تاریخ سفر و مهاجرت به امارات تمامی مدارک لازم جمع آوری و به مراکز درخواست ویزا یا  وی اف اس ارسال گردد.

برای دریافت ویزا های کشور امارات باید در زمان مقتضی و مناسب اپلیکیشن و درخواست خود را به مراکز مرتبطی مانند VFS ارائه نمود.

 

گلدن ویزای پرتغال

گلدن ویزای پرتغال طرح و برنامه ای بسیار پرطرفدار برای سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال می باشد که در نهایت منجر به دریافت اقامت و شهروندی پرتغال خواهد شد، فرم درخواست گلدن ویزا، کپی پاسپورت و اسناد سفر، اظهارنامه بانکی برای انتقال وجه خرید ملک در پرتغال و گواهی عدم سوء پیشینه کیفری از مدارک لازم برای دریافت گلدن ویزای پرتغال می باشد. لذا بدین جهت برای دریافت و درخواست گلدن ویزای کشور پرتغال باید مدارک لازم را کامل و صحیح جمع آوری و ارائه نمود.

 

ویزای شنگن

ویزای شنگن

با دریافت ویزای شنگن می توانید در کشورهای عضو اتحادیه اروپا اقامت کوتاه مدت تا 90 روز با اهداف تجاری و توریستی داشته باشید و با داشتن ویزای شنگن دیگر نیازی نیست برای سفر به هر یک از کشورهای اروپایی ویزای جداگانه ای دریافت نمایید زیرا با این نوع ویزا به راحتی می توانید به کشورهای اتحادیه اروپا سفر نمایید. با اخذ ویزای شینگن می توان به عنوان توریست در کشورهای عضو اتحادیه اروپا رفت و آمد نمود.

بیشتر بدانید!
پاسپورت پرتغال بعد از ۵ سال ، واقعیت یا دروغ؟

 

زمان درخواست انواع ویزا

زمان مناسب برای درخواست انواع ویزا بنا به نوع ویزا و کشور هدف متفاوت است مثلا برای گردآوری مدارک تحصیلی و ارسال آن به دانشگاه های کانادا زمان بیشتری لازم است تا درخواست برای ویزای توریستی، که در کل و معمولا بهترین زمان برای ارسال درخواست انواع ویزا و اپلیکیشن بنا به مقررات هر کشور 2 تا 6 ماه متغیر می باشد، البته باید در نظر داشته باشید که امروزه امکان ارسال درخواست ویزا از طریق آنلاین نیز امکان پذیر شده است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان مناسب برای درخواست انواع ویزا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟