منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

زندگی در استکهلم سوئد چه ویژگی هایی دارد؟

بدین نکته رسیدیم که شاخص و استانداردهای درمانی، زندگی، کار و تحصیل در شهر استکهلم سوئد بسیار بالا و در سطح بین المللی می باشد و همچنین بیان شد که اهمیت و جایگاه زندگی خانوادگی در سوئد از جمله شهر استکهلم از احترام و حمایت های قابل توجه ای برخوردار است. علاوه بر آن مطرح شد که استکهلم فرصت های بسیار مناسبی برای راه اندازی کسب و کار، تحصیل و درمان دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

سوئد چهارمین کشور ثروتمند دنیا با صرف هزینه های هنگفت جهت ارائه بهترین خدمات پزشکی و درمانی به مردم خود و با اقتصادی قوی یکی از کشورهای پر طرفدار برای مهاجرت و زندگی می باشد که در کنار آن امکان انواع سرمایه گذاری در سوئد نیز وجود دارد.

در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ضمن معرفی شرایط زندگی در استکهلم سوئد به اهمیت و جایگاه زندگی خانوادگی در استکهلم می پردازد. علاوه بر آن از چگونگی کسب و کار در استکهلم نکاتی را عنوان و از مزایای تحصیل در استکهلم گفته و همچنین به کیفیت و چگونگی خدمات درمانی در استکهلم نیز اشاره دارد.

 

زندگی در استکهلم سوئد

در مهاجرت به سوئد بهتر است بدانید که شرایط و مزیت های زندگی در استکهلم سوئد ویژگیهای بسیار ممتازی دارد از جمله پرسرعت ترین سرویس های اینترنتی. اگرچه نرخ مالیاتی در کشور سوئد نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بالاتر است اما در مقابل کیفیت آموزشی، تحصیلی و درمانی بالاتری از برخی از کشورهای اروپایی می باشد.

در رابطه با پرداخت انواع مالیات در فعالیت های گوناگون اقتصادی یا تجاری در شهر استکهلم سوئد باید اشاره نمود که مالیات بر درآمد در سوئد 30 درصد و مالیات بر ارزش افزوده 25 درصد است. اما اگر درآمد شما در سال کمتر از 18.800 کرون باشد مشمول پرداخت مالیات بر درآمد نخواهید بود. با توجه به شرایط زندگی در شهر استکهلم سوئد می توان این شهر را به عنوان بهترین گزینه برای مهاجرت، اقامت و انواع سرمایه گذاری از جمله سرمایه گذاری ملکی اروپایی دانست.

بیشتر بدانید!
زنده ماندن یا زندگی کردن؟! اهمیت زبان آلمانی بعد از مهاجرت

 

زندگی خانوادگی در استکهلم

استرس در میان مردم سوئد بسیار کم است زیرا مردم این کشور اکثر ساعات زندگی خود را با خانواده هایشان سپری می کنند. استکهلم شهری مناسب برای زندگی خانواده ها است و در کل خانواده از جایگاه خوبی در کشور زیبای سوئد برخوردار است. که برای اثبات این موضوع باید بدین نکته اشاره داشت که والدینی که صاحب فرزند میشوند 480 روز مرخصی به آنها تعلق می گیرد و علاوه بر آن 80 درصد هزینه هایشان تا 390 روز توسط دولت پرداخت می شود.

زندگی خانوادگی در استکهلم

البته این اعداد و ارقام حمایتی مربوط به سالهای قبل در این کشور می باشد. در واقع این امتیاز مشوقی برای فرزندآوری در سوئد نیز می باشد لذا می توان گفت که زندگی خانوادگی در استکهلم از احترام بسیاری برخوردار است. همچنین  تامین نیازهای زندگی خانواده ها در شهر استکهلم  و دیگر شهرهای سوئد از اولویت های دولت این کشور می باشد.

 

کار در استکهلم

مردم سوئد بسیار سخت کوش هستند و در عین حال تعادل خوبی بین زندگی و کار برقرار می کنند. شهر استکهلم به عنوان مرکز مالی و قطب تولید سوئد یک سوم تولید ناخالص ملی این کشور را از آن خود نموده است.

همچنین شرکت های بزرگ فنی مانند اریکسون، IBM، الکترولوکس و شرکت پرداختهای آنلاین Klarna فرصت های بسیار خوبی را برای کار در استکهلم ایجاد نموده اند. آمار کار و شغل در سوئد بخصوص شهر استکهلم با توجه به فعالیت های گوناگون مالی و تولیدی بسیار بالا و متنوع می باشد.

 

تحصیل در استکهلم

تحصیل در استکهلم در بین دانشجویان بین المللی طرفداران بسیاری دارد. استکهلم سیزدهمین شهر ایده آل برای تحصیل در دنیا است و دانشجویان در این شهر در کنار تحصیل می توانند فعالیت های گوناگون اجتماعی نیز داشته باشند.

بیشتر بدانید!
گلدن ویزای اسپانیا چیست و چه مزایایی دارد؟

علاوه بر آن دانشجویانی که در شهر استکهلم و دانشگاه های کشور سوئد تحصیل می کنند از تخفیفات خوبی در هزینه های شهری مانند بازدید از موزه، سینما و باشگاه های ورزشی برخوردار هستند.

قابل ذکر اینکه شهر استکهلم سوئد یکی از زیباترین، سرسبزترین و امن ترین شهرهای سوئد برای دانشجویان بین المللی می باشد. تحصیل در سوئد و دانشگاههای شهر استکهلم مانعی برای انجام دیگر فعالیت های اجتماعی، علمی و فرهنگی دانشجویان نمی باشد.

خدمات درمانی در استکهلم

خدمات درمانی در استکهلم

تمامی کلینیک های استکهلم متخصصان آموزش دیده ای برای مراقبت های درمانی دارند علاوه بر آن با تماس با مراکز خدمات پرستاری استکهلم سوئد می توانید از پرستاران حرفه ای مشاوره گرفته و یا درخواست مراقبت های ویژه در منزل را داشته باشید.

کلینیک بچه ها و نوجوانان در استکهلم BUMM نامیده می شود که پزشکان متخصص اطفال و پرستاران حرفه ای و ماهر کودک در این کلینیک ها خدمت رسانی می کنند. کیفیت خدمات کادر درمانی در سوئد و شهر استکهلم مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و خدمات درمانی در استکهلم برای تمامی اقشار و سنین افراد جامعه به بهترین شکل ارائه می گردد.

 

مزیت های زندگی، کار و تحصیل در استکهلم سوئد

بدین نکته رسیدیم که شاخص و استانداردهای درمانی، زندگی، کار و تحصیل در شهر استکهلم سوئد بسیار بالا و در سطح بین المللی می باشد و همچنین بیان شد که اهمیت و جایگاه زندگی خانوادگی در سوئد از جمله شهر استکهلم بسیار مورد توجه قرار گرفته و از احترام و حمایت های قابل توجه ای برخوردار است. علاوه بر آن مطرح شد که استکهلم فرصت های بسیار مناسبی برای راه اندازی کسب و کار، تحصیل و درمان دارد.

بیشتر بدانید!
بهترین دفتر مهاجرتی و 10 ویژگی مختص آن

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد زندگی در استکهلم سوئد میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئد مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در سوئد را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟