منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

چگونگی زندگی در بهترین شهرهای کانادا

به عنوان نتیجه باید گفت انتخاب بهترین شهر در کانادا برای کار، زندگی و یا تحصیل باید بر اساس هدف شما از مهاجرت به کانادا باشد بطور مثال اگر قصد راه اندازی کسب و کار خارجی را دارید شهری را انتخاب کنید که پتانسیل های کافی را در این خصوص برایتان داشته باشد. همچنین به برخی از شهرهای مناسب کانادا برای زندگی مجردی و خانوادگی اشاره شد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

بعضا همه شهرهای کانادا نقاط قوتی برای زندگی، راه اندازی کسب و کار خارجی ، خرید ملک خارجی و تحصیل دارند که هر کدام آن برای یک قشری مناسب می باشد. در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل  به موضوع زندگی در بهترین شهرهای کانادا بر حسب موقعیت افراد پرداخته و برخی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی را نام می برد. علاوه بر آن از زندگی خانوادگی در کانادا گفته و یک شهر صنعتی کانادا برای زندگی را نیز معرفی می نماید. همچنین بر اساس رتبه بندی به بهترین شهر کانادا برای تحصیل نیز اشاره دارد.

 

زندگی در بهترین شهرهای کانادا

در شروع مطالب عنوان می شود زندگی در بهترین شهرهای کانادا برای هر شخصی آن است که مطابق نیازها و توانایی ها و اهداف هر شخص از مهاجرت به کانادا باشد. بهتر است برای زندگی در کانادا، شهرهایی را انتخاب نمایید که با اهداف و شرایط شما همخوانی داشته باشند.

از جمله اینکه اگر مجرد و جوان هستید شهری که دانشگاه و فرصت های شغلی مورد نیاز بیشتری دارد برای شما بهتر و مناسب تر است مانند شهر Calgary کانادا که میزان بیکاری در این شهر بسیار کم بوده و فرصت های خوبی برای کسب درآمدهای بالا دارد. علاوه بر آن هزینه های زندگی در این شهر نیز بسیار منطقی و اقتصادی می باشد.

 

شهرهای کانادا برای زندگی

 شهرهای کانادا برای زندگی

می توان گفت که ونکوور سومین شهر بزرگ کانادا یکی از مناسب ترین شهرهای کانادا برای زندگی است. همچنین محل مناسبی برای پیدا کردن حرفه و شغل های تخصصی می باشد و افراد جوان می توانند با زندگی در این شهر به 5 دانشگاه برای تحصیل دسترسی داشته باشند.

بیشتر بدانید!
ویزای استعدادهای درخشان انگلیس چه شرایطی دارد؟

اما تقریبا شهر گرانی برای زندگی است که باید هزینه های خرید ملک خارجی یا هزینه های اجاره مسکن را هم در نظر داشته باشید. علاوه بر آن برای زندگی مجردی شهر تورنتو کانادا را هم به لیست خود اضافه کنید که برای تحصیل سه دانشگاه بزرگ دارد.

 

زندگی خانوادگی در کانادا

اگر زوج جوانی هستید و موضوع تامین مسکن مناسب برایتان در اولویت است لذا شهر Trois-Rivieres یکی از گزینه های مناسب برای زندگی خانوادگی در کانادا است. زیرا متوسط اجاره ماهانه یک خانه کوچک در این شهر حدود 213 دلار بوده و امکانات لازم را هم برای یک زندگی خانوادگی نسبتا خوب دارد. همچنین اجاره آپارتمان یک خوابه در این شهر متوسط 456 دلار است.

علاوه بر آن خانواده ها می توانند در شهر دیگری از کانادا بنام Nelson زندگی کنند زیرا قیمت اجاره انواع خانه و آپارتمان نیز در این منطقه برای خانواده های جوان و کم جمعیت معقول و درخور می باشد.

 

شهر صنعتی کانادا

Kingston شهر صنعتی کانادا برای زندگی و شهری واقع در اونتاریو بوده که دانشکده نظامی کانادا در این منطقه می باشد. همچنین مراکز تولیدی و تحقیق و توسعه صنعتی داشته که به همین خاطر فرصت های شغلی مناسب فراوانی هم دارد. علاوه بر آن متوسط اجاره آپارتمان یک خوابه آن حدود 1000 دلار می باشد. لذا می توان گفت افرادی که به امور صنعت و تولید علاقمند هستند می توانند این شهر را برای زندگی انتخاب نمایند.

 

شهر صنعتی کانادا

بهترین شهر کانادا برای تحصیل

در تکمیل موضوع با توجه به رتبه بندی شهرهای کانادا برای تحصیل دانشجویان بین المللی باید به شهر Montreal اشاره نمود. این شهر در سال 2018 در رتبه نخست بهترین شهر کانادا برای تحصیل شناخته شده که هزینه های حمل و نقل پایین، فرصت های شغلی خوب و شرایط مناسبی برای اعطای بورسیه به دانشجویان بین الملل دارد.

بیشتر بدانید!
عکس بایومتریک و شرایط آن

که هر ساله نزدیک به 400 هزار دانشجو از سراسر دنیا برای تحصیل به این شهر مسافرت و مهاجرت می کنند. همچنین دانشگاه McGill در شهر مونترال در رتبه 24 دنیا قرار دارد که در همین رابطه پیشنهاد مطالعه مقاله بهترین دانشگاههای کانادا برای تحصیل را برایتان داریم.

 

 

شهرهای مناسب کانادا برای کار، زندگی و تحصیل

به عنوان نتیجه باید گفت انتخاب بهترین شهر در کانادا برای کار، زندگی و یا تحصیل باید بر اساس هدف شما از مهاجرت به کانادا باشد بطور مثال اگر قصد راه اندازی کسب و کار خارجی را دارید شهری را انتخاب کنید که پتانسیل های کافی را در این خصوص برایتان داشته باشد. همچنین به برخی از شهرهای مناسب کانادا برای زندگی مجردی و خانوادگی اشاره شد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد زندگی در بهترین شهرهای کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟