منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

زندگی در ورشو لهستان چه هزینه هایی دارد؟

بدین نکته رسیدیم که در مهاجرت به لهستان به منظور اقامت با توجه به رشد و توسعه امکانات زندگی در شهر توریستی زیبا و سرسبز ورشو پایتخت این کشور از جمله ساخت آپارتمان های مدرن، فرصت های شغلی فراوان، مخارج پایین زندگی، مناسب بودن هزینه های اولیه زندگی سرمایه گذاری ملکی اروپایی در این شهر رونق خوبی دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شهر ورشو لهستان همواره دستخوش تغییر و تحولات و ساخت و ساز به منظور توسعه است، ورشو پایتخت لهستان و شهری سرسبز، مدرن و بسیار اقتصادی برای زندگی و سرمایه گذاری ملکی اروپایی می باشد. که در همین راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره چگونگی زندگی در ورشو لهستان گفته و نکات مفیدی را از شهر ورشو پایتخت لهستان جهت اطلاع شما عنوان می نماید. علاوه بر آن به هزینه زندگی در ورشو و به قیمت ملک در ورشو برای خرید ملک خارجی اشاره و همچنین از امکانات زندگی در ورشو با خرید میکرو آپارتمان های مدرن این شهر نکاتی را به اشتراک میگذارد.

زندگی در ورشو لهستان

اولین نکته در مهاجرت به لهستان اینکه شهر ورشو هزینه های بسیار مناسبی برای زندگی، تحصیل و خریداری ملک خارجی دارد. همچنین برای زندگی در ورشو لهستان می توانید به زبان انگلیسی صحبت کنید زیرا بسیاری از مردم این شهر با زبان انگلیسی آشنا بوده و علاوه بر آن شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی در این شهر نیاز به زبان انگلیسی دارند.

شهر ورشو لهستان فرصت های شغلی بسیاری از جمله خدمات تکنولوژی، مالی و تجاری دارد و به همین دلیل مهاجرانی که به زبان انگلیسی مسلط باشند می توانند در این زمینه ها به راحتی شغل برای خود پیدا کنند. زیرا که بسیاری از شرکت های بین المللی در شهر ورشو پایتخت لهستان دفتر مرکزی دارند. زندگی کردن در شهر ورشو تجربه زندگی ارزان در یک شهر اروپایی را به شما خواهد داد.

شهر ورشو پایتخت لهستان

بسیاری از مناطق شهر ورشو پایتخت لهستان از جمله old town در سازمان میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده و این شهر با جاذبه های توریستی فراوان، ساختمان هایی با معماری های سنتی و مدرن، پروازهای ارزان قیمت مرکزی برای گردشگری توریست های بین المللی نیز می باشد.

بیشتر بدانید!
از سیر تا پیاز روش های مختلف اقامت ترکیه

علاوه بر آن شهر ورشو بیش از 70 دانشگاه، مدرسه خصوصی، انستیتو های آموزشی و مدرسه های اقتصادی داشته و امکانات مناسبی هم برای سکونت دانشجویان از سراسر دنیا دارد از جمله انواع میکرو آپارتمان ها (یا به عبارتی همان سوئیت) برای خرید یا اجاره.

که افراد تجاری یا سرمایه گذاران هم میتوانند این میکرو آپارتمان ها را برای اقامت موقت خود اجاره و یا خریداری نمایند. شهر ورشو پایتخت کشور لهستان برای زندگی و سکونت آپارتمان های هوشمند، ایمن، راحت و مدرنی دارد.

هزینه زندگی در ورشو

هزینه زندگی در ورشو

ورشو یکی از اقتصادی شهرهای اروپایی برای مخارج و هزینه های زندگی است که جهت نمونه برخی از این هزینه ها در اینجا عنوان می گردد:

    • هزینه امکانات اولیه یک آپارتمان 915 فوت مربع در ماه مانند آب، برق، گرمایش و سرمایش متوسط 905 زلوتی
    • هزینه یک دقیقه مکالمه با موبایل کمتر از نیم زلوتی
    • هزینه اینترنت نامحدود 59 زلوتی
    • میوه یک کیلو سیب 3.89 زلوتی
    • یک کیلو پیاز 3.45 زلوتی
    • یک کیلو برنج سفید 6.04 زلوتی
    • قیمت سفر با تاکسی هر مایل 4 زلوتی

مخارج و هزینه زندگی در ورشو برای دانشجویان بین المللی و سرمایه گذارانی که برای اولین بار در این شهر خرید ملک خارجی دارند بسیار با صرفه و مناسب بنظر می رسد.

قیمت ملک در ورشو

باید گفت در مهاجرت به لهستان به منظور سرمایه گذاری ملکی بین الملل در شهرهای لهستان قیمت ملک در ورشو بسیار مناسب بوده که در اطراف و حومه این شهر حتی قیمت های بهتری را خواهید داشت از جمله اینکه:

  • قیمت خرید هر فوت مربع آپارتمان در مرکز شهر ورشو متوسط 19.928 زلوتی است
  • اما قیمت خریداری هر فوت مربع آپارتمان در خارج شهر ورشو متوسط حدود 12.727 زلوتی می باشد
بیشتر بدانید!
سوالات مصاحبه سفارت کانادا و آمادگی برای آن

خریداری ملک در اطراف شهر ورشو بازده سود سرمایه گذاری ملکی بهتری برایتان دارد.

امکانات زندگی در ورشو

امکانات زندگی در ورشو

در تکمیل مبحث مطرح می گردد که امکانات زندگی در ورشو لهستان بسیار مدرن و پیشرفته شده است. همانطور که در ابتدای مطالب اشاره شد ورشو شهری است که تغییر و تحول و ساخت و ساز زیادی در آن به منظور توسعه و پیشرفت در زندگی صورت می گیرد و برای زندگی راحت تر آپارتمان هایی مدرن با امکانات پیشرفته و استانداردهای بالا برای اقشار گوناگون طراحی و ساخته می شود.

زندگی مدرن در ورشو

 امکانات زندگی در ورشو بسیار مدرن و هوشمند شده مانند خدمات نگهبانی و دربانی، سیستم های مانیتورینگ در ساختمان ها، کنترل نور اتاق ها از راه دور، سیستم اطفای حریق، سالن های بدنسازی، سونا، خشکشویی، نگهداری وسایل سفر و دیگر خدمات مرتبط. که با خرید آپارتمان های مدرن به مساحت های کوچک از جمله حداقل از 36 متری به بالا در طبقات مختلف می توانید از این خدمات مدرن برای زندگی در ورشو و یا حتی سرمایه گذاری ملکی اروپایی بهره مند شوید.

همانطور که میدانید خرید هر نوع ملکی با مساحت های کوچکتر گزینه های مناسب تری برای سرمایه گذاری ملکی بین الملل می باشند. زندگی راحت و ایمن در شهر ورشو را می توانید با زندگی در میکرو آپارتمان ها و آپارتمان های مدرن و هوشمند این شهر تجربه کنید.

ویژگی های زندگی در ورشو لهستان

بدین نکته رسیدیم که در مهاجرت به لهستان به منظور اقامت با توجه به رشد و توسعه امکانات زندگی در شهر توریستی زیبا و سرسبز ورشو پایتخت این کشور از جمله ساخت آپارتمان های مدرن، فرصت های شغلی فراوان، مخارج پایین زندگی، مناسب بودن هزینه های اولیه زندگی سرمایه گذاری ملکی اروپایی در این شهر رونق خوبی دارد.

بیشتر بدانید!
آمار مهاجرت به اروپا در اواخر سال 2023

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد زندگی در ورشو لهستان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به لهستان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در لهستان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟