منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

سرمایه گذاری ملکی خارجی توسط ایرانیان

سرمایه گذاری ملکی خارجی توسط ایرانیان
سرمایه گذاری ملکی خارجی توسط ایرانیان
با اشاره به نوسانات بازار مالی و  فارکس ایران بسیاری از سرمایه گذاران تصمیم به تبدیل پول خود به ارز دلار شدند و تعدادی در سهام و برخی در زمینه خرید ملک خارجی سرمایه گذاری می نمایند. سرمایه گذاری املاک خارجی توسط ایرانیان با گرایش سنتی بیشتر در خصوص خرید زمین در خارج است اما حجم سرمایه گذاری بر زمین خارجی خیلی زیاد نیست. با ما همراه باشید تا این موضوع را کامل مورد بررسی قرار دهیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

سرمایه گذاری ملکی خارجی توسط ایرانیان به منظور دریافت اقامت و شهروندی کشورهای گوناگون می باشد از جمله ترکیه، اسپانیا و پرتغال. سرمایه گذاری املاک خارجی برای ایرانیان در کشور گرجستان نیز آمار بالایی را نشان می دهد که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از خرید ملک خارجی برای ایرانیان در شهر ازمیر ترکیه اشاره می نماید.

آمار خرید ملک مسکونی سال 2022 در ازمیر بیش از 12 هزار واحد مسکونی در این شهر بوده، همچنین با افزایش درخواست برای مهاجرت خریداری ملک خارجی برای سرمایه گذاری نیز رونق بیشتری پیدا می کند. ایرانیان از فرصت سرمایه گذاری ملکی خارجی خوبی در اکثر کشورها برخوردارند مانند کشورهای یونان و قبرس، در توضیح این نکات با اریکه عدل همراه باشید.

 

سرمایه گذاری ملکی خارجی توسط ایرانیان

 سرمایه گذاری ملکی خارجی توسط ایرانیان در بیش از یک دهه گذشته بالغ بر 190 بیلیون دلار سرمایه برای دریافت شهروندی و پاسپورت برخی کشورها صرف و انجام شده است. گواه این مطلب افزایش درخواست برای دریافت انواع ویزای سرمایه گذاری می باشد که بیش از صدها هزار نفر در انتظار دریافت ویزای سرمایه گذار از کشورهای گوناگون هستند. سرمایه گذاری بر ملک های خارجی توسط ایرانیان هر ساله در کشورهای گوناگون رو به افزایش می باشد.

 

سرمایه گذاری املاک خارجی برای ایرانیان

سرمایه گذاری ملک خارجی برای ایرانیان بیشتر در کشورهایی مانند ترکیه و گرجستان بوده است، طبق آمار در سال 2017 بیش از 3 درصد املاک خریداری شده توسط خارجیان در ترکیه متعلق به ایرانیان عزیز بوده که در مقایسه با سال قبلی یعنی 2016 حدود 19 درصد افزایش داشته است، همچنین بیش از یک و نیم میلیون درخواست ایرانیان برای دریافت اقامت استرالیا و کانادا بوده است. سرمایه گذاری ملکی خارجی برای ایرانیان در گرجستان طرفداران بسیاری داشته و دارد.

بیشتر بدانید!
آشنایی با شهرهای اوکراین برای مهاجرت

سرمایه گذاری ملک خارجی برای ایرانیان

خرید ملک خارجی برای ایرانیان

 خرید ملک خارجی برای ایرانیان در گرجستان اقامت گرجستان را به همراه دارد که علیرغم نوسانات نرخ ارز دلار همواره گرایش ایرانی ها برای خرید ملک و سرمایه گذاری نیز رو به افزایش بوده است، علاوه برآن طبق گزارشی از دفتر مشاوره املاک در سال 2019 ایرانی ها بیش از 8 هزار واحد ملک مسکونی در شهر ازمیر ترکیه خریداری نموده اند،  همچنین خرید ملک توسط ایرانیان در دبی و گرجستان نیز آمار بالایی داشته است. خریداری ملک های خارجی برای ایرانی ها در کشورهایی مانند ترکیه مزایایی چون اقامت و شهروندی ترکیه را به همراه دارد.

 

خریداری ملک خارجی برای سرمایه گذاری

خریداری ملک خارجی برای سرمایه گذاری در ترکیه حاکی از این است که شهروندان ایرانی در سال 2018 در شهرهای مختلف ترکیه بیش از 944 واحد ملک مسکونی خریداری نموده اند که در مقایسه با سال قبل سه برابر شده است. به غیر از ایرانیان، عراقی ها و عربستان سعودی نیز آمار بالایی در خرید ملک در ترکیه داشته است.

مهاجرت و پیدا کردن شغل در هر کشور خارجی نیاز به مسکن دارد که با بالا رفتن میزان مهاجرت نیز درخواست خرید ملک خارجی نیز در آن کشور بالا می رود. خرید ملک خارجی برای سرمایه گذاری توسط ایرانیان در کشورهای آسیایی و اروپایی آمار خوبی را نشان می دهد.

 

فرصت سرمایه گذاری ملکی خارجی

فرصت سرمایه گذاری ملکی خارجی برای ایرانیان در بسیاری از کشورها مهیا می باشد از جمله پرتغال، اسپانیا، قبرس و یونان که با مهاجرت به این کشورها و خرید و سرمایه گذاری ملکی می توانند اقامت و شهروندی این کشورها را نیز دریافت نمایند.

بیشتر بدانید!
مزایای زندگی در اتاوا کانادا برای کار، مسکن و تحصیل

فرصت سرمایه گذاری ملکی خارجی

البته نه تنها ایرانیان به فکر سرمایه گذاری ملکی خارجی در کشورهای گوناگون هستند بلکه بطور مثال بسیاری از سرمایه گذاران از کانادا در صدد سرمایه گذاری و خرید ملک در آمریکا می باشند. فرصت های سرمایه گذاری املاک خارجی توسط ایرانیان عزیز بسیار هوشمندانه و با مشاوره ملکی انجام می شود.

 

فرصت ها و دلایل سرمایه گذاری ملکی خارجی توسط ایرانیان

با اشاره به نوسانات بازار مالی و  فارکس ایران بسیاری از سرمایه گذاران تصمیم به تبدیل پول خود به ارز دلار شدند و تعدادی در سهام و برخی در زمینه خرید ملک خارجی سرمایه گذاری می نمایند. سرمایه گذاری املاک خارجی توسط ایرانیان با گرایش سنتی بیشتر در خصوص خرید زمین در خارج است اما حجم سرمایه گذاری بر زمین خارجی خیلی زیاد نیست.

همانطور که میدانید خرید  ملک خارجی برای ایرانیان در کشورهایی مانند ترکیه و قبرس اخذ اقامت و شهروندی را به دنبال داشته و از خرید ملک خارجی برای ایرانیان می توان به کشور گرجستان اشاره داشت. خریداری ملک خارجی برای سرمایه گذاری در ترکیه توسط ایرانیان آمار خوبی را نشان می دهد که علاوه بر آن می توان از فرصت سرمایه گذاری ملکی خارجی در کشورهای اروپایی مانند پرتغال و  اسپانیا نام برد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری ملکی خارجی توسط ایرانیان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟