منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

سرمایه گذاری ملکی در شهرهای لهستان

سرمایه گذاری ملکی در شهرهای لهستان
سرمایه گذاری ملکی در شهرهای لهستان
قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر Lublin  هفت هزار و 24 و 88 زلوتی ( واحد پول لهستان) می باشد ولی در حومه این شهر قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان  5.416.50 زلوتی است. از شهرهای لهستان برای سرمایه گذاری ملکی به شهر ورشو و Lublin اشاره و به دلایل سرمایه گذاری ملکی در لهستان نیز توجه شد مانند تاثیر زیر ساخت ها و یا پتانسیل های تحصیلی در هر شهر. خریداری ملک  در شهرهای لهستان بر اساس مزایا و جاذبه های سرمایه گذای ملکی هر شهر انجام می شود که البته به هدف سرمایه گذار نیز بستگی دارد. از جهاتی بهترین شهر لهستان برای خرید ملک Lublin معرفی شده و همچنین از قیمت ملک تجاری در لهستان برای اجاره دفتر کاری، شهرهای گوناگونی را با هم مقایسه نمودیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

سرمایه گذاری ملکی در شهرهای لهستان هر کدام مزیت های خاص خود را برای خرید ملک خارجی داشته و حتی قیمت اجاره نیز در شهرهای گوناگون این کشور متفاوت است که به دنبال همین موضوع موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از علاوه بر مطرح نمودن دلایل سرمایه گذاری ملکی در لهستان به توضیح موضوع خرید ملک در شهرهای لهستان نیز اشاره می نماید.

بنا به پایین بودن هزینه های زندگی و کار شهر Lublin به عنوان بهترین شهر لهستان برای خرید ملک شناخته شده، از خریداری ملک در شهرهای لهستان به شهرهای مطرح برای سرمایه گذاری ملکی توجه خواهیم داشت مانند شهر Lublin. باید گفت که قیمت ملک تجاری در لهستان برای اجاره در شهرهای مختلف متغیر و متفاوت است.

 

سرمایه گذاری ملکی در شهرهای لهستان

شهرهای لهستان برای سرمایه گذاری ملکی عبارتند از: ورشو Lublin،Szczecin،Kraków،Tri-City،Łódź, Wrocław،Poznań، که سرمایه گذاری های خارجی بسیاری در آنها انجام می شود که اساسا هم بستگی به ظرفیت های استخدام، زیرساخت ها و بیزینس های محلی دارد.

لهستان نیز بازار املاک آن تحت تاثیر زیر ساخت های گوناگون اقتصادی قرار می گیرد، شهرهای مناسب لهستان به منظور سرمایه گذاری ملکی خارجی نیز تحت تاثیر عواملی مانند زیرساخت ها، پتانسیل ها و شاخص های بازار کار هستند.

دلایل سرمایه گذاری ملکی در لهستان

دلایل سرمایه گذاری ملکی در لهستان

دلایل سرمایه گذاری ملکی در لهستان می تواند با توجه به گزینه هایی مانند زیر ساخت ها، شاخص بازار کار، پتانسیل های تحصیلی، کیفیت و سطح زندگی، حمایت های دولتی و مدیریتی، هزینه های زندگی، اجاره بها و میزان حقوق باشد. شرایط تجاری تاثیر بسیاری بر رشد سازمان ها و شرکت های گوناگون در لهستان دارد ولی در مقایسه این عوامل نیروی انسانی از اهمیت کمتری برخوردار است که با توجه به این نکات باید گفت دلیل های سرمایه گذاری بر املاک لهستان ارتباط مستقیمی بر کیفیت و سطح زندگی و میزان دستمزد و حقوق دارد.

بیشتر بدانید!
روشهای مهاجرت به نیوزیلند در 2023

 

خریداری ملک در شهرهای لهستان

خریداری ملک در شهرهای لهستان دو نقطه قوت دارد یکی قیمت متعارف و دیگری قیمت های نامتعارف که در هر شهر لهستان البته متفاوت بوده  و بر اساس همین نقاط قوت ارزش انواع ملک در لهستان سنجیده می شود، انگیزه و  جاذبه های سرمایه گذاری ملکی در هر شهر لهستان گونه خاص خود را دارد، در همین راستا می توان گفت که شهرهای مطرح برای سرمایه گذاری و خرید ملکی در لهستان عبارتند از: Lublin، Tri-City، Kraków.

خرید ملک در شهرهای لهستان بهتر است که با توجه به مزایا و امکانات هر شهر باشد از جمله آموزشی، حمل و نقل و بازار کار، از طرفی هم شرایط و امکانات هر شهر باید مطابق با اهداف سرمایه گذار نیز باشد.

 

بهترین شهر لهستان برای خرید ملک

بهترین شهر لهستان برای خرید ملک از جهاتی شهر Lublin است، بسیاری از شرکت های بزرگ بین المللی این شهر را برای اقامت و فعالیت های تجاری خود انتخاب می کنند، زیرا هزینه کار و زندگی در Lublin  بیست تا 30 درصد ارزانتر از هزینه کار و زندگی در شهرهای مرکزی یا غربی لهستان است.

بهترین سهر لهستان برای خرید ملک

سرمایه گذاران ملکی بین المللی همواره به دنبال این هستند که هزینه های کمتری را برای خرید ملک خارجی خود داشته و بهترین شهر لهستان را برای خریداری املاک خود به منظور سرمایه گذاری ملکی بین المللی انتخاب نمایند. مخاطبین گرامی توصیه می شود در مهاجرت به لهستان به هر منظوری چه سرمایه گذاری ملکی خارجی چه  دریافت اقامت لهستان مشاوره با وکیل مهاجرت را در برنامه خود بگنجانید.

بیشتر بدانید!
مشکل تحویل ندادن ملک در دبی و راهکارها

 

قیمت ملک تجاری در لهستان

قیمت ملک تجاری در لهستان و ردیف قیمت اجاره ماهانه یک دفتر کاری در مناطق مختلف شهرها برای هر متر مربع 13.30 یورو در Szczecin  است ولی در Wrocław قیمت اجاره دفتر کار ماهانه برای هر متر مربع 14.74 یورو بوده، در مقابل در شهر ورشو اجاره ماهانه دفتر کار برای هر متر مربع 23.75 یورو است در نتیجه باید گفت قیمت املاک تجاری لهستان برای اجاره  باید در شهرهای گوناگون و نسبت به امکانات هر شهری برآورد نمود.

 

بهترین قیمت های خرید ملک لهستان

قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر Lublin هفت هزار و 24 و 88 زلوتی ( واحد پول لهستان) می باشد ولی در حومه این شهر قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان 5.416.50 زلوتی است، به دنبال این توضیحات از شهرهای لهستان برای سرمایه گذاری ملکی به شهر ورشو و Lublin اشاره و به دلایل سرمایه گذاری ملکی در لهستان نیز توجه نمودیم مانند تاثیر زیر ساخت ها و یا پتانسیل های تحصیلی در هر شهر.

خریداری ملک  در شهرهای لهستان بر اساس مزایا و جاذبه های سرمایه گذای ملکی هر شهر انجام می شود که البته به هدف سرمایه گذار نیز بستگی دارد. از جهاتی بهترین شهر لهستان برای خرید ملک Lublin معرفی شده و همچنین از قیمت ملک تجاری در لهستان برای اجاره دفتر کاری، شهرهای گوناگونی را با هم مقایسه نمودیم.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شهرهای لهستان برای سرمایه گذاری ملکی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به لهستان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
گردشگری زایمان ، حق شهروندی با تولد نوزاد

در صورتی هم که قصد خرید ملک در لهستان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟