منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویزای کارآفرینی بریتانیا و استارت آپ کانادا

ویزای کارآفرینی بریتانیا
ویزای کارآفرینی بریتانیا
یکی از طرق مهاجرت به کشورهای خارجی ، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کسب و کارهای جدید و نو پا ( استارت آپ ها ) و به تعبیر دیگر مهاجرت از طریق کارآفرینی است. دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد به منظور درک هر چه بیشتر موضوع مهاجرت از طریق کارآفرینی ، پروسه مهاجرت از این طریق را در کشورهای مختلف به شکل مقایسه ای تشریح نماید .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

یکی از طرق مهاجرت به کشورهای خارجی ، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کسب و کارهای جدید و نو پا ( استارت آپ ها ) و به تعبیر دیگر مهاجرت از طریق کارآفرینی است. دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد به منظور درک هر چه بیشتر موضوع مهاجرت از طریق کارآفرینی، پروسه مهاجرت از این طریق را در کشورهای مختلف به شکل مقایسه ای تشریح نماید.

اگر قصد مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای استارت آپ کانادا را دارید یا اینکه تصمیم شما بر مهاجرت به بریتانیا و گرفتن ویزای کارافرینی بریتانیا استوار شده است، از شما دعوت می کنیم تا مقاله سرمایه گذاری در ویزای استارت آپ کانادا و ویزای کارآفرینی بریتانیا را در وبسایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مطالعه بفرمایید.

 

مقایسه ویزای کارآفرینی بریتانیا با ویزای استارت آپ کانادا

کانادا و بریتانیا همواره انتخاب شوق برانگیزی برای کارآفرینان بوده تا ستون های کسب و کار جدید و استارت آپ  خود را در آنجا برپا کنند. مهاجرت به کانادا ومهاجرت به بریتانیا همواره یکی از مطلوب ترین خواسته های افرادیست که قدم در راه مهاجرت گذارده اند . در حال حاضر کانادا برای صاحبان کسب و کار و کارآفرینان حدود ۱۵ برنامه متنوع مهاجرت دارد در حالی که بریتانیا به طور کلی تنها از یک برنامه واحد بهره می برد.

هدف این مقاله توضیح و تشریح شرایط اساسی  اخذ ویزای استارت آپ کانادا و مقایسه آن با ویزای کارآفرینی ( تیروان ۱) بریتانیا است. این دو ویزا در عین شباهت هایی چند، دارای تفاوت های اساسی نیز می باشند. با توجه به مفصل بودن این مقاله تطبیقی ، جهت جلوگیری از درازای کلام این موضوع را در چند مقاله مستقل بررسی خواهیم کرد . در مقاله حاضر به مقایسه شرط سرمایه گذاری در ویزای استارت آپ کانادا و ویزای کارآفرینی بریتانیا ، بررسی شروط مهاجرت به کانادا و ملزومات مهاجرت به بریتانیا خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانید!
انواع مالیات در انگلیس و روش پرداخت

 

سرمایه گذاری در ویزای استارت آپ کانادا

استارت آپ در ادبیات غرب به معنای آغاز کسب و کار جدید می باشد . شروع تجارتی که مواجهه با ریسک اقتصادی در آن اجتناب ناپذیر است . میلاد ویزای کسب و کار کانادا به سال ۲۰۱۳ بر می گردد ویزای استارت آپ کانادا در واقع یک برنامه بدیع است که هدف آن تهیه و برآورده نمودن همه نیازهای کارآفرینان می باشد که نتیجاً منتهی بر شکل گرفتن یک تجارت با منفعت های بین المللی گسترده خواهد بود.

در ابتدا، متقاضی مهاجرت به کانادا بایستی میزان ۱۵۸ هزار دلار کانادا در بخش صندوق های کارآفرینی سرمایه گذاری کند. به هر حال در عمل این موضوع موجب ایجاد موانع بسیاری در سر راه متقاضیان مهاجرت به کانادا گردید تا اینکه در اواخر سال ۲۰۱۴ شرکت در آموزشگاههای کسب وکار  نیز به  گزینه های مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی افزوده گردید.

امروزه متقاضیان مهاجرت به کانادا و جویندگان  ویزای استارت آپ کانادا می توانند با ارائه گواهی مبنی بر پذیرفته شدن در یکی از برنامه ای آموزشگاههای کسب و کار و همچنین گواهینامه تعهد  خود ، جهت دریافت ویزای استارت آپ کانادا اقدام نمایند. آموزشگاه های کسب و کار ایجاد شده، در حقیقت مدرسه های تجاری هستند که کارآفرنیان جهت افزون نمودن دانش و تجربه کاری خود به آن می پیوندند.

از زمان معرفی این آموزشگاههای کسب و کار از اواخر سال ۲۰۱۴ ، تعداد متقاضیان ویزای استارت آپ کانادا به شکل قابل توجه افزایش یافت. این موضوع سبب گردیده است تا پتانسیلی عظیم کسب و کارهای جدید به سمت و سوی کانادا روانه گردد.

 

سرمایه گذاری در برنامه کارآفرینی تیروان بریتانیا

در این برنامه متقاضی مهاجرت به بریتانیا می توااند با سرمایه گذاری ۵۰ هزار پوند در یکی یا چند مورد از موارد زیر ویزای خود را دریافت نماید و گام بزرگی در مسیر مهاجرت به بریتانیا بردارد :

  • یک صندوق رقابتی کارآفرینی که توسط سازمان تجارت و سرمایه گذاری بریتانیا تائید شده باشد.
  • یک دپارتمان دولتی سرمایه گذاری که وظیفه اش ایجاد و توسعه کسب و کار در بریتانیااست.
بیشتر بدانید!
ویزای دیجیتال نومد چیست؟

اگر شما خارج از بریتانیا هستید و قصد مهاجرت به بریتانیا را دارید و قبلا در مجموعه ای سرمایه گذاری کردید که تابع  قوانین و مقررات ” اداره عملکرد مالی و اقتصادی  “FCA  است نیز می توانید برای ویزای کارآفرینی بریتانیا اقدام کنید.

نوعی ویزای تحت عنوان ویزای کارآفرینان آینده  نیز در دسترس است. کسانی می توانند از این ویزا استفاده کنند که قصد دارند به بریتانیا بیایند تا سرمایه گذاری کسب و کار و استارت آپ را انجام دهند. این مسأله برای سرمایه گذاری در دپارتمان دولتی سرمایه گذاری و یا صندوق های رقابتی کارآفرینی  نیز امکان پذیر است.

همچنین شخصی متقاضی مهاجرت به بریتانیا اگر قبلاً میزان ۵۰ هزار پوند در یک کسب و کار انگلیسی سرمایه گذاری کرده باشد، می تواند برای ویزا درخواست بدهد. البته درخواست ویزا باید ظرف ۱۲ ماه از تاریخ سرمایه گذاری انجام شود به عبارت دیگر شخص باید حداکثر ظرف ۱۲ ماه از تاریخ سرمایه گذاری درخواست ویزای خود را بدهد. قوانین و مقررات سرمایه گذاری برای کسانی که از قبل به عنوان دانشجو و یا شاغل در خاک بریتانیا ساکن بوده اند متفاوت می باشد. این افراد می توانند برنامه فعلی خود را به برنامه کارآفرینی تغییر دهند.

مجدداً عرض می کنیم که همانند ویزای استارت آپ کانادا، بسیاری از متقاضیان نتوانسته اند از طریق استفاده از روشهای فوق سرمایه گذاری خود را انجام بدهند و ناچار شده اند به سرمایه های شخصی خود تکیه کنند. در صورتی که می خواهید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید از شما دعوت می کنیم تا در مقاله های بعدی مقایسه ویزای استارت آپ کانادا و ویزای کارآفرینی بریتانیا با وبسایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

بیشتر بدانید!
بیمه سلامت در یونان

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای کارآفرینی بریتانیا و استارت آپ کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا یا مهاجرت به انگلیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد سرمایه گذاری در هر کدام از این دو کشور را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟