منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط اخذ ویزای کار پرتغال

شرایط اخذ ویزای کار پرتغال
شرایط اخذ ویزای کار پرتغال
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله به شرح شرایط اخذ ویزای کار پرتغال میپردازند.  این روزها مهاجرت به پرتغال یا اخذ اقامت پرتغال به دلیل تنوع در برنامه های مهاجرتی به راهی ارزان و آسان، جهت گرفتن پاسپورت اروپا تبدیل شده است. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا بدانید شرایط اخذ ویزای کار پرتغال چگونه است؟ انواع قراردادهای ویزای کار پرتغال به چه نحو است؟ شرایط قرارداد ویزای کار پرتغال چیست؟ آیا می توان از راهی دیگر  به ویزای کار پرتغال و اقامت پرتغال دست یافت؟

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله به شرح شرایط اخذ ویزای کار پرتغال میپردازند.  این روزها مهاجرت به پرتغال  به دلیل تنوع زیاد در برنامه های مهاجرتی به راهی ارزان ، سریع و آسان جهت گرفتن پاسپورت اروپا تبدیل شده است. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا بدانید انواع قراردادهای ویزای کار پرتغال به چه نحو است؟ شرایط قرارداد ویزای کار پرتغال چیست؟ آیا می توان از راهی دیگر  به ویزای کار پرتغال و اقامت پرتغال دست یافت؟

 

راه های مهاجرت به پرتغال

برای مهاجرت به پرتغال راه های متعددی وجود دارد که شما می توانید با توجه به شرایط خود اقامت پرتغال را به دست آورید:

ویزای تحصیل پرتغال – ویزای کار پرتغال – تمکن مالی پرتغالثبت شرکت پرتغالخرید ملک پرتغالسرمایه گذاری پرتغال – برنامه IER پرتغال که پیشنهاد می کنیم جهت آگاهی از آخرین تغییرات قوانین پرتغال به اینجا مراجعه کنید.

 

ویزای کار پرتغال

 کشور پرتغال عضو کشورهای شنگن است، پس برای گرفتن ویزای کار در پرتغال ، شما باید از طرف شرکتی معتبر در کشور پرتغال که دارای صلاحیت حقوقی است ، پیشنهاد شغلی داشته باشید.

در ابتدا شغل موردنظر باید به مدت ۳ ماه در کشور پرتغال آگهی شود و اگر شخصی پرتغالی برای آن شغل پیدا نشد ، مجددا این آگهی در اتحادیه اروپا به مدت 3ماه دیگر درج شود و در صورت عدم وجود متقاضی این شغل در اتحادیه اروپا ! از افراد خارجی دعوت می شود تا به منظور کار در آن پست شغلی به کشور پرتغال مهاجرت بنماید که البته ممکن است کمی عجیب و غیر قابل امکان به نظر بیاید!!

بیشتر بدانید!
ویزای بازنشستگی پرتغال چیست

نکته قابل تامل درباره ویزای کاری

 ویزای کاری برای متقاضیان اجازه اقامت موقت را می دهند و با داشتن آن نمی توانید به طور دائم در کشور مورد نظرتان اقامت داشته باشید.

 

تمکن مالی راهی میان بر برای اخذ ویزای کاری پرتغال

دیدیم که شرایط اخذ ویزای کار پرتغال از طریق پیشنهاد شغلی امری دشوار محسوب می شود ، اما موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره راه را برای شما آسان میکنند، در اینجا ما به شما عزیزان راهی نشان می دهیم که دیگر دغدغه استخدام در این کشور را نداشته باشید!

پیشنهاد ما به شما اینست که از طریق برنامه تمکن مالی پرتغال اقدام به مهاجرت به پرتغال کنید . تمکن مالی پرتغال برنامه ایست که کمک می کند هم  اجازه کار در پرتغال داشته باشید هم بدون استرس و بدون محدودیت در زمان، در جست و جوی شغل مورد علاقه خود باشید.

حتی اگر موفق به یافتن شغل در این برنامه نشدید اصلا مهم نیست! شما صرف اینکه از طریق تمکن مالی پرتغال  اقدام به مهاجرت به پرتغال نمودید، بعد از گذشت 5 سال می توانید برای خود و خانواده پاسپورت کشور پرتغال را تهیه نمایید. جزئیات این روش را می توانید در مقاله تمکن مالی پرتغال مطالعه فرمایید. البته باید بیفزاییم که طبق قوانین جدید پرتغال به جای 6 سال ، از این به بعد می توانید پاسپورت پرتغال را بعد از 5 سال دریافت کنید

البته همانطور که اشاره کردیم علاوه بر تمکن مالی پرتغال و ویزای کار پرتغال روش های دیگری همچون سرمایه گذاری  و گلدن ویزای پرتغال نیز باعث دریافت اقامت پرتغال می شود. در ادامه به بررسی انواع قرارداد در کشور پرتغال می پردازیم تا مهاجرت به پرتغال مسیری شفاف و بدون ابهام باشد.

بیشتر بدانید!
مشاور حقوقی برای استارت آپ ها

 

انواع قرارداد کار پرتغال

حداقل سن کار در کشور پرتغال 16 سال است. از سن 18 سالگی، یک فرد می تواند بدون تکمیل مدرسه قرارداد کار پرتغال را بدست آورد. انواع مختلفی از قراردادهای کاری وجود دارد؛

  • قرارداد با مدتی ثابت

 مدت زمان این قراردادها مشخص و محدود است اما  به طور کلی شش ماهه است ، گاهی ممکن است کوتاه تر یا طولانی تر باشدکه حداکثر مدت زمان این قرارداد، سه ساله است.

  • قرارداد با مدت زمان نامشخص

این قرارداد ها بیشتر از ۶ ماه نیستند، موارد استفاده از این قراردادها:

  • به جای یک کارمندی که در حال حاضر وجود ندارد ، کارمندی دیگر استخدام شود
  • برای تکمیل یک فعالیت یا پروژه ای در کشور پرتغال
  • کار مشخص شده در یک قرارداد
  • قرارداد با مدت زمان خیلی کوتاه

 این نوع قراردادها حداکثر ۶۰ روزه هستند و برای موارد خاص مانند حوادث فصلی کشاورزی یا توریستی نوشته می شوند .

  • قرارداد پاره وقت

در این قراردادها ساعات کار در هفته، بیشتر  از% ۷۵ از ساعات در یک کار تمام وقت است که موجب کاهش در ساعت روز و یا تعداد روزهای کاری در هفته می شود.

  • قرارداد متناوب

برخی شرکت های پرتغالی برای انجام یک فعالیت به صورت متناوب  یک کارمند برای یک دوره کار استخدام میکند و درحین انجام فعالیت شرکت، آن کارمند یک یا دو دوره استراحت می کند تا بقیه مراحل کار طی شود و دوباره آن کارمند مشغول به کار شود، در این قرارداد به طور کلی، کارمند می بایست به مدت حداقل شش ماه تمام وقت با چهار ماه از اشتغال متوالی در هرسال به کار گرفته شود.

بیشتر بدانید!
سرمایه گذاری ملکی خارجی توسط ایرانیان

در ویزای کار پرتغال لازم است قراردادی بین متقاضی شغل و کارفرما نوشته شود تا شخص متقاضی بتواند با استناد به آن و احراز شرایط دیگر اقامت پرتغال را به دست آورد.

 

شرایط اخذ ویزای کار پرتغال باید اطلاعات زیر را شامل شود

  • اطلاعات شناسایی کارفرما
  • اطلاعات شناسایی کارمند
  • هدف قرارداد، از جمله اشتغال / وظایف انجام شده و پرداخت
  • تاریخ شروع قرارداد و تاریخ انقضای آن (اگر برای مدت مشخصی باشد)
  • آدرس محل کار
  •  زمان و ساعات کار

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اخذ ویزای کار پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟