منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط راه اندازی بیزینس در ترکیه برای ایرانیان

شرایط بیزینس در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، شرکت سهامی مشترک ترکیه، مدیر شرکت ترکیه ای، وکیل تاسیس شرکت ترکیه
شرایط بیزینس در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، شرکت سهامی مشترک ترکیه، مدیر شرکت ترکیه ای، وکیل تاسیس شرکت ترکیه
همانطور که گفته شد شرایط بیزینس در ترکیه برای ایرانیان محدودیتی ندارد و حتی بدون نیاز به شریک ترکیه ای می توانند در این کشور شرکت تاسیس نمایند. که البته با مشاوره های تخصصی با وکیل ثبت شرکت در این کشور می توان به مسئولیت های خود در تاسیس شرکت در ترکیه آگاه بود. همچنین ایرانیان بدون محدودیت از نظر ملیت به شرط تخصص و توانایی می توانند مدیریت شرکت های ترکیه ای را نیز به عهده بگیرند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شرایط راه اندازی بیزینس در ترکیه برای ایرانیان عزیز مساعد است از جمله کارآفرینی و ثبت شرکت در ترکیه. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا از ماهیت شرکت سهامی مشترک ترکیه گفته و از بلامانع بودن ملیت های ایرانی به عنوان مدیر شرکت ترکیه ای نیز صحبت می کند. علاوه بر آن از اهمیت و لزوم مشاوره با وکیل تاسیس شرکت ترکیه در خصوص تهیه مدارک لازم برای تاسیس شرکت در این کشور نکاتی ارائه می گردد.

 

شرایط راه اندازی بیزینس در ترکیه

در مهاجرت به ترکیه برای انجام امور تجاری یا کارآفرینی بدانید که هر ملیت خارجی از جمله ایرانیان با توجه به قوانین و شرایط راه اندازی بیزینس در ترکیه می توانند کسب و کاری را راه اندازی نموده و بدون نیاز به شریک ترک شرکتی را در این کشور تاسیس نماید. سرمایه گذاران ایرانی و صاحبان کسب و کارهای بین المللی با توجه به قوانین و مقررات بیزینس در ترکیه مجاز به تاسیس شرکت مسئولیت محدود یا شرکت سهامی مشترک هستند. شرایط و زمینه های بیزینس در این کشور بسیار متنوع می باشد از جمله خرید بیزینس خارجی در این کشور.

 

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه می تواند در قالب شرکت مسئولیت محدود باشد، برای تاسیس شرکت مسئولیت محدود در ترکیه حداقل نیاز به یک سهامدار حقیقی یا حقوقی است و مسئولیت هر یک از سهامداران به نسبت میزان سهم سرمایه آنها در این نوع شرکت می باشد. همچنین حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس این نوع شرکت 10 هزار لیر ترکیه است. تاسیس شرکت در ترکیه یکی از روش های بیزینس در این کشور می باشد.

بیشتر بدانید!
فرم های ثبت شعبه شرکت خارجی

ثبت شرکت در ترکیه

شرکت سهامی مشترک ترکیه

شرکت سهامی مشترک ترکیه نیز با حداقل یک نفر سهامدار حقیقی یا حقوقی می تواند تاسیس شود و حداقل سرمایه مورد نیاز برای تشکیل این نوع شرکت 50 هزار لیر ترکیه می باشد. در این نوع شرکت بر خلاف شرکت مسئولیت محدود ترکیه، سهامداران مسئولیت مالیاتی و بدهی شرکت را از سرمایه شخصی خود ندارند. ایرانیان با حداقل سرمایه می توانند شرکت سهامی مشترک در ترکیه تاسیس نمایند.

 

مدیر شرکت ترکیه ای

مزیت دیگری که در  مدیریت کردن شرکت ها در ترکیه وجود دارد اینکه ملیت های ایرانی نیز می توانند به عنوان مدیر شرکت ترکیه ای امور گوناگون تجاری را مدیریت نمایند و هیچ محدودیتی برای ملیت های خارجی در این خصوص در ترکیه وجود ندارد. شرط اصلی مدیریت کردن امور تجارت و بیزینس در ترکیه همان مهارت، دانش و یا تجربه کافی می باشد. مدیران شرکت ها در ترکیه می توانند از هر ملیتی باشند از جمله ملیت ایرانی.

وکیل تاسیس شرکت ترکیه

وکیل تاسیس شرکت ترکیه

 تاسیس شرکت در کشور ترکیه معمولا 4 تا 5 روز کاری طول می کشد اما بهتر است که در پروسه تاسیس شرکت در این کشور مشاوره های تخصصی با وکیل تاسیس شرکت ترکیه داشته باشید و درباره مدارک و اسناد لازم برای ثبت شرکت خود راهنمایی بگیرید. قبل از ثبت تجاری شرکت شما در ترکیه مدارک اصلی مانند اظهارنامه موسسان، رسید بانکی دال بر موجود بودن حداقل سرمایه لازم برای تاسیس شرکت لازم می باشد. وکیل ثبت انواع شرکت در ترکیه شما را با الزامات تاسیس شرکت در این کشور آشنا می سازد.

بیشتر بدانید!
سرمایه گذاری و مالیات در ترکیه

 

راه اندازی بیزینس در ترکیه

همانطور که گفته شد شرایط بیزینس در ترکیه برای ایرانیان محدودیتی ندارد و حتی بدون نیاز به شریک ترکیه ای می توانند در این کشور شرکت تاسیس نمایند. که البته با مشاوره های تخصصی با وکیل ثبت شرکت در این کشور می توان به مسئولیت های خود در تاسیس شرکت در کشور ترکیه آگاه بود. همچنین ایرانیان بدون محدودیت از نظر ملیت به شرط تخصص و توانایی می توانند مدیریت شرکت های ترکیه ای را نیز به عهده بگیرند.

 

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با همکاران کارآمد خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم امور حقوقی مهاجرت و سرمایه گذاری ملکی بین الملل را ارائه و تکمیل می نماید. که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره شرایط کسب و کار و ثبت کردن شرکت در ترکیه می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا گفتگوی تصویری داشته یا برای مشاوره حضوری با وکلا و متخصصین این امر وقت رزرو نمایید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟