منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط خرید ملک در آمریکا

شرایط خرید ملک در آمریکا
شرایط خرید ملک در آمریکا
بطور خلاصه میتوان گفت شرایط خرید ملک در آمریکا برای ایرانیان از طریق دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه میسر می باشد که البته تمامی اتباع خارجی برای سرمایه گذاری بین المللی در آمریکا نیز باید مالیات پرداخت نمایند، سرمایه گذاران و خریداران ملک های خارجی پس از دریافت پاسپورت ترکیه می توانند برای دریافت ویزای سرمایه گذار E2  آمریکا به منظور اخذ اقامت آمریکا اپلای دهند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شرایط خرید ملک در آمریکا برای ایرانیان متفاوت از دیگر ملیت ها بوده و روش های دیگری دارد، باید گفت اتباع خارجی با استفاده از دریافت وام خریداری ملک در آمریکا می توانند اقامت این کشور را دریافت نمایند که در همین راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به چگونگی خریداری ملک آمریکا توسط ایرانیان به دریافت پاسپورت ترکیه اشاره و به هزینه خرید ملک آمریکا برای خارجی ها نیز توجه دارد همچنین راهکارهایی را برای اخذ انواع ویزا برای اقامت آمریکا را خدمت شما عزیزان توضیح می دهد.

 

شرایط خرید ملک در آمریکا

درباره شرایط خرید ملک در آمریکا باید گفت هر ملیتی در آمریکا مجاز به خرید ملک خارجی بوده و سرمایه گذاران ملکی بین المللی می تواند انواع آپارتمان های چند واحدی، خانه و ملک تجاری را نقدی و یا با استفاده از دریافت وام خریداری نمایند. HSBC بانک، بانک wells fargo و بسیاری از بانک های خصوصی آمریکا به خارجیان وام خرید ملک ارائه می نمایند.

هموطنان گرامی با رعایت شرایط خریداری ملک آمریکا و دریافت پاسپورت ترکیه می توانند در آمریکا البته در برخی مناطق مجاز انواع ملک را خریداری نمایند.

 

وام خریداری ملک در آمریکا

با دریافت وام خریداری ملک در آمریکا خارجیان راحت تر می توانند سرمایه گذاری ملکی بین المللی در این کشور داشته باشند که البته خارجیان مبلغ 30 درصد از ارزش ملک را باید به عنوان پیش پرداخت در بانک سپرده گذاری نمایند، قابل ذکر است که بیشتر پروسه خرید ملک در آمریکا توسط آژانس ها و نمایندگی املاک صورت می گیرد که بابت این معاملات آژانس ها باید مجوز داشته باشند، اما خرید ملک در آمریکا برای ایرانیان عزیز با محدودیت هایی روبرو است.

بیشتر بدانید!
آخرین اخبار شغل های مورد نیاز در کانادا

اتباع خارجی برای دریافت وام خرید ملک در آمریکا نیز شرایطی دارند که این الزامات باید با مقررات بانکی و ایالتی آمریکا تطابق داشته باشد.

وام خریداری ملک در آمریکا

خریداری ملک آمریکا

خریداری ملک آمریکا برای ایرانیان گرانقدر با شرایط دیگری امکان پذیر می باشد مانند دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه زیرا افتتاح حساب بانکی در آمریکا برای ایرانیان با موانع بسیاری روبرو است و خرید ملک بین المللی نیز بدون داشتن حساب بانکی بین المللی میسر نیست.

در دهه اخیر بیلیون ها دلار از سرمایه ایرانی ها صرف خرید ملک های خارجی برای دریافت اقامت و پاسپورت و شهروندی کشورهای گوناگونی شده است از جمله خریداری ملک در ترکیه و گرجستان، بغیر از ایرانی ها بسیاری از سرمایه گذاران ملکی بین المللی مایل به خرید ملک در کشور آمریکا می باشند.

 

 

هزینه خرید ملک آمریکا

هزینه خرید ملک آمریکا برای اتباع خارجی شامل مالیات تمبر می باشد ولی بابت خریداری ملک در آمریکا خارجیان هزینه اضافی بابت مالیات تمبر پرداخت نمی کنند، در کل هزینه های خریداری ملک و انتقال مالکیت در آمریکا عبارتند از:

  • مالیات تمبر
  • بیمه ملک
  • هزینه های وکالت

اتباع خارجی در مهاجرت به آمریکا و سرمایه گذاری ملکی بین المللی در این کشور مانند شهروندان آمریکا مشمول پرداخت مالیات و هزینه های مرتبط آن هستند، لذا پرداخت هزینه های سرمایه گذاری ملکی در آمریکا برای اتباع خارجی نیز الزامی می باشد.

ویزا برای اقامت آمریکا

ویزای سرمایه گذار آمریکا

با دریافت ویزای سرمایه گذار آمریکا یا EB5  تحت مشارکت در پروژهای سرمایه گذاری دولتی می توان اقامت دائم آمریکا را بدست آورد و از مزایای کار، زندگی، بازنشستگی و تحصیل در این کشور برخوردار شد، البته فرد متقاضی می بایست 6 ماه در سال در آمریکا اقامت داشته باشد.

بیشتر بدانید!
بهترین دفتر مهاجرتی و 10 ویژگی مختص آن

 

ویزا برای اقامت آمریکا

در خصوص دریافت ویزا برای اقامت آمریکا باید گفت ویزای دیگری بنام E2 برای سرمایه گذاری در آمریکا جهت اقامت دائم برنامه ریزی شده که با دریافت این نوع ویزا پروسه دریافت اقامت کوتاهتر از اخذ اقامت آمریکا با ویزای EB5 می باشد، آمریکا در رابطه با اعطای ویزای E2 با برخی کشورها معاهده دارد از جمله گرانادا، مونته نگرو و کشور ترکیه.

بدین نحو که سرمایه گذاران ملکی بین المللی از جمله ایرانیان عزیز با دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار دلار می توانند برای دریافت ویزای E2 آمریکا نیز اپلای دهند که البته برای دریافت ویزاهای اقامتی آمریکا باید پروسه های آن را نیز پشت سر بگذارید که در این خصوص توصیه میشود با وکیل مهاجرت خود در تعامل باشید.

 

 

اقامت آمریکا با پاسپورت ترکیه

بطور خلاصه میتوان گفت شرایط خرید ملک در آمریکا برای ایرانیان از طریق دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه میسر می باشد که البته تمامی اتباع خارجی برای سرمایه گذاری ملکی بین المللی در آمریکا نیز باید مالیات پرداخت نمایند، سرمایه گذاران و خریداران ملک های خارجی پس از دریافت پاسپورت ترکیه می توانند برای دریافت ویزای سرمایه گذار E2  آمریکا به منظور اخذ اقامت آمریکا اپلای دهند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید ملک در آمریکا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آمریکا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
هزینه خرید ملک در اسپانیا

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آمریکا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟